Industria auto în România

Started by Ionut, September 16, 2011, 10:46:49 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

mash510void725

Pana la mijlocul lunii aprilie Daimler va lua o decizie in ceea ce priveste locatia pentru o noua uzina de motoare. Aceasta investitie ar urma sa fie in valoare de 800 de milioane de euro si ar urma sa genereze circa 700 de locuri de munca. Pe lista scurta conform presei poloneze (pulsbiznesu.pl) sunt Polonia si Ungaria. Ulterior acestei decizii Daimler va lua in considerare locatia pentru noua sa uzina pentru autoturisme.

In alta ordine de idei statul roman ar putea sa initieze/accelereze negocierile cu Tesla care in conditiile succesului inregistrat de modelul Tesla 3 ar putea lua mai repede o decizie in ceea ce priveste o noua uzina auto in Europa.


Goldmund

"Dacia Duster 2 – Imagini randate cu viitoarea generație

În cadrul Salonului Auto de la Geneva, Laurens van den Acker, designerul-şef al grupului Renault, a anunțat că viitoarea generație Dacia Duster va debuta în 2017. Dar zvonuri cu privire la noul Duster au tot apărut în piață.
Așa se face că specialiștii au lansat și câteva ipoteze cu privire la design, iar în clipul de mai jos vei vedea despre ce vorbim.
Viitoarea generație Dacia Duster va crește în dimensiuni (4,5 metri lungime) și va adopta o platformă nouă, deja existentă în grupul Renault-Nissan. Aceasta va reduce masa totală a mașinii și promite o rezistență îmbunătățită. În dreptul motorizărilor, aceleași zvonuri spun că vom vedea propulsoare noi, turbo, care promit performanțe mult mai bune. O cutie automată este și ea luată în calcul...."
http://www.auto-bild.ro/stiri/dacia-duster-2-imagini-randate-cu-viitoarea-generatie-video-94285.html

Dacia Duster va creste in dimensiuni, dar atentie, doar modelul cu sapte locuri...

__dir

Ca tot s-a lansat Tesla Model 3, incep sa apara noi incarcatoare pentru EV :)

QuoteRetailerul german Kaufland va pune pana la finele acestui an statii de incarcare rapida pentru masinile electrice in 10 dintre magazinele sale, o alta statie urmand sa fie montata pe autostrada A2, au anuntat oficiali ai Kaufland si ai companiei Renovatio, care produce si instaleaza aceste puncte. O statie rapida permite incarcarea completa a bateriei in putin peste o ora, iar costurile unui punct sunt de peste 30.000 euro. Kaufland a cumparat din Germania 18 masini electrice e-Golf, majoritatea urmand sa fie donate unor ONG-uri.

http://0-100.hotnews.ro/2016/04/07/este-un-inceput-kaufland-pune-in-magazinele-sale-statii-rapide-de-incarcare-pentru-masinile-electrice/


stefanudrea


Asa arata un motor de mult laudatul Duster 1.2 tce dupa 37000 km. Este complet distrus pt ca proasta etansare a dus la lipsa TOTALA ulei fara a se aprinde martorul de bord! Adio Dacia din punctul meu de vedere!

Trimis de pe al meu Philips I908 folosind Tapatalk


TibiV

Quote
Bucureşti, 12 apr /Agerpres/ - Federal-Mogul Motorparts inaugurează oficial, joi, fabrica de ştergătoare de parbriz, amplasată în Ariceştii Rahtivani, din judeţul Prahova.

Compania americană va anunţa, miercuri, la Bucureşti, planurile de dezvoltare în România, într-o conferinţă de presă, la care participă Daniel A. Ninivaggi,  Co-Chief Executive Officer and Co-Chairman of the Board of Directors, Federal-Mogul Holdings Corporation and Chief Executive Officer, Federal-Mogul Motorparts, Martin Hendricks, President Global Braking, Global Wipers and EMEA, Federal-Mogul Motorparts, alţi membrii ai echipei de conducere Federal-Mogul Motorparts şi Bogdan Dimitriu, Director Fabrică, Federal-Mogul Friction Products Ploieşti şi Federal-Mogul Motorparts Ploieşti.

În România, Federal-Mogul Motorparts deţine două fabrici unde cei 600 de angajaţi produc zilnic plăcuţe de frână şi ansambluri şi componente pentru ştergătoare auto de calitate superioară.

Federal-Mogul Motorparts comercializează şi distribuie o gamă largă de produse pentru piaţa aftermarket, având în portofoliu peste 20 de mărci recunoscute la nivel mondial. Compania furnizează echipamente originale producătorilor de vehicule precum sisteme de frânare, şasiuri, ştergătoare şi alte componente.

La nivel global, Federal-Mogul furnizează produse în valoare de 7,4 miliarde dolari.

Federal-Mogul a fost înfiinţată la Detroit, în 1899, cu sediul central în Southfield, Michigan. Compania are mai mult de 53.000 de angajaţi la nivel global.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Goldmund

"Primarul Sebeșului, Adrian Alexandru Dăncilă, a confirmat faptul că Daimler a achiziționat o suprafață uriașă de pământ lângă uzina de cutii de viteze de la Sebeș. Conform mercedesblog.ro este posibil ca germanii să deschidă o uzină de motoare, dar nu este exclusă nici variantă unei uzine de producție a automobilelor Mercedes."

http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Gadget/Auto/MERCEDES+MADE+IN+ROMANIA

mash510void725

VIDEO Romania negociaza cu un producator de masini electrice deschiderea unei uzine. Ministrul Economiei, Costin Borc: Exista discutii la nivel incipient. Mai lipsea sa ma intrebati daca e o companie al carei nume incepe cu "T" si se termina cu "esla". S-ar putea

QuoteRomania are "discutii incipiente" pentru atragerea unui producator de masini electrice, a declarat intr-un interviu pentru HotNews.ro vicepremierul Costin Borc, ministru al Economiei. Intrebat daca e vorba despre o companie europeana sau una americana, Costin Borc a raspuns: "Mai lipsea sa ma intrebati daca e o companie al carei nume incepe cu "T" si se termina cu "esla". S-ar putea. S-ar putea".

http://economie.hotnews.ro/stiri-auto-20959678-video-romania-negociaza-producator-masini-electrice-deschiderea-unei-uzine-ministrul-economiei-costin-borc-exista-discutii-nivel-incipient-mai-lipsea-intrebati-daca-companie-carei-nume-incepe-termina-.htm


nicolaem

Mercedes  a ales.....................
dupa cum era de asteptat:


.
.
.

...click aici

nirolf

Fun fact: Localitatea este la 12 km de autostrada continuă până în Germania.

aditd

#1047
Nu cred ca autostrada ar fi pb principala (pana in 2019 o au pana la granita exceptie tunelurile):
1. Cum scrie "Polonia este mult mai aproape de Germania si componentele pot fi transportate mult mai rapid."
2. Forta de munca. Somajul e minim in Sebes " În total, sunt 1.300 de firme în Sebeş, unde şomajul se apropie de zero." si asta e din 2015 - http://www.digi24.ro/Stiri/Regional/Digi24+Cluj-Napoca/Stiri/Orasul+Sebes+cu+peste+1+000+de+firme+si+putini+someri
inainte sa mai aiba nevoie de vreo 500 de oameni in fabrica de cutii automate.

Eu nu prea mai cred in "lipsa de autostrazi". Sigur ar ajuta mai multe, dar daca te uiti: e o autostrada continua de la Bucuresti la Constanta. O zona saraca, cu somaj, care duce direct in port.
Calarasi nu e si port? Slobozia nu e aproape de aceeasi autostrada?

Zic sa fim optimisti totusi: Daimler a cumparat un teren imens la Sebes si am citit zilele trecute ca a mai cumparat niste parcele. Deci ... poate vor face direct fabrica de masini :D


nicolaem

LA sebes nu se pot extinde foarte mult deoarece nu au forta de munca. deja le este f f greu sa gaseasca oameni.
Este adevarat ca au cumparat teren, dar momentan se vorbeste doar de extinderea fabricii de cutie de viteze