Industria auto în România

Started by Ionut, September 16, 2011, 10:46:49 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

TibiV

Genial video !...

Dar si textul...
"...the most powerfull army in the worl... Romania!"
:lol:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)


Beowulf

Ordinea prioritatilor:
A1: Bucuresti-Nadlac;  A3: Bucuresti-Bors;  A10: Sebes-Turda;  A0+DNCB: Centura Bucuresti; A8: Tg Mures- Ungheni; A12+A14: Calafat-Craiova-Pitesti-Tirgoviste-Ploiesti-Buzau-Braila; A6: Lugoj-Calafat; A7+DN(2X2): Botosani-Focsani-Slobozia-Calarasi.

ioio_viola

+ din surse destul de sigure si fabrica de cauciucuri isi mareste productia

http://www.evz.ro/nemtii-de-la-continental-investesc-12-milioane-de-euro-si-creeaza-1000-de-locuri-de-munca.html

Nemții de la Continental INVESTESC 12 milioane de euro și creează 1.000 de locuri de muncă

Continental anunță la Timișoara investiție de 12 milioane de euro și mărirea spațiului de lucru cu peste 7000 m2. Este vorba de fabrica de componente electronice a concernului care își extinde spaţiul de lucru.

TibiV

http://www.daciagroup.com/presa/comunicate-de-presa/2016/dacia-lanseaza-gama-prestige-2016-si-cutia-robotizata-easy-r

He he he....
Prima cutie automata pe Dacia...
Pardon. Cutie robotizata! :)

Quote
Începând din luna iunie, Dacia include în ofertă o cutie de viteze robotizată, denumită Easy-R. Disponibilă în versiuni specifice, cu 5 trepte pe motorizarea TCe 90 CP şi, respectiv, cu 6 trepte, pe motorizarea 1.5 dCI 90 CP, ambele asociate cu sistemul Stop & Start, această cutie de viteze răspunde așteptării clienților care îşi doresc un șofat cât mai confortabil în traficul urban.

Easy-R asigură astfel o utilizare comodă datorită soluției tehnice care elimină pedala de ambreiaj. Cutia dispune de un sistem de acționare electromagnetic (pilotat de un calculator) care asigură debreierea, schimbarea vitezelor și acționarea ambreiajului în locul șoferului. Ea dispune de două moduri de funcționare, adaptate tuturor nevoilor: Drive sau Manual (Impulsional).

În modul Drive, schimbarea treptelor de viteză este realizată de calculator, pe baza informațiilor referitoare la condițiile de rulare, cum ar fi turația motorului, viteza de deplasare, stilul de condus al șoferului, etc.
În modul Manual / Impulsional, şoferul decide singur momentul schimbării treptelor de viteză.

În comparație cu o cutie de viteze manuală tradițională, cutia de viteze robotizată Easy-R oferă:
-   Un plus de confort și de ușurință în utilizare:
o   Modul Drive îl scutește pe șofer de grija de a acționa ambreiajul şi de a schimba treptele de viteză. Cutia efectuează singură aceste comenzi identificând momentul optim de schimbare a treptelor astfel încât să asigure cel mai bun compromis între accelerație şi consum. Sunt astfel evitate situațiile în care motorul funcționează supraturat sau subturat precum şi opririle generate de subturare.
o   In poziţia Manual / Impulsional, şoferul este cel care decide şi care efectuează schimbările de viteze. El poate  astfel selecta treapta de viteză potrivită pentru o depăşire neprevăzută sau în cazul unei aderențe scăzute pe o șosea acoperită cu zăpadă. Pentru aceasta este suficient ca maneta să fie plasată în poziţia M. Din acest moment, trecerea la o viteză superioară sau inferioară se face prin acționarea manetei în sensul + sau –.
o   În cazul în care este necesară o accelerare energică, cutia trece automat într-o treaptă inferioară și furnizează astfel cât mai rapid performanța maximă disponibilă (kick down). Ea poate retrograda cu până la două trepte de viteză pentru a beneficia astfel de toată puterea motorului, ceea ce este extrem de util în situații precum accelerarea la intrarea pe autostradă de pe un drum secundar.

-   Un plus de manevrabilitate: poziția Drive permite un control optim al deplasării vehiculului la viteză foarte redusă. Prin ridicarea pedalei de frână, vehiculul avansează sau se deplasează înapoi cu viteză redusă fără a fi necesară acționarea pedalei de accelerație. Această funcţie facilitează manevrele la viteză mică (în parcare) şi permite stabilizarea mașinii în rampele cu înclinare redusă, completând astfel sistemul Hill Start Assist. În plus, această funcție este foarte utilă în cazul traficului aglomerat.

-   Consum redus: cutia de viteze robotizată oferă un consum şi emisii de CO2 identice cu cele specifice versiunii manuale. Întrucât sistemul de acționare nu este solicitat decât în momentul schimbării rapoartelor, consumul de energie al cutiei Easy-R este mult mai redus decât cel înregistrat de o cutie automată tradițională.

Calitate - durabilitate: Utilizarea unei soluții electromecanice în locul tehnologiei hidraulice asigură, pe lângă o mai mare precizie a acționării, o durabilitate și o fiabilitate sporite. Cutia de viteze robotizată Easy-R a fost supusă unor teste intense pe bancurile de probe, care au însumat 130 000 de ore. Este de remarcat şi faptul că toate cutiile de viteze robotizate Easy-R sunt supuse controlului la ieșirea de pe linia de asamblare.

Cutia de viteze Easy-R este disponibilă, din luna iunie, pe versiunile Laureate şi Prestige ale modelelor Logan, Logan MCV și Sandero, precum și pe Sandero Stepway.

Prețurile variază între 10 350 Euro (TVA inclus) pentru modelul Logan Laureate 0.9 TCe 90 CP Easy-R și 13 600 Euro (TVA inclus) pentru modelul Logan MCV Prestige 1.5dCi 90 CP Easy-R.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)


adiarc

Iată un nou trend care se va accentua puternic dupa 2019,2020(  finalizare completa A1 Sibiu-Nadlac )

http://www.turnulsfatului.ro/2016/06/08/audi-face-angajari-la-sibiu-cauta-ingineri-pentru-fabrica-din-ungaria/
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

alecu26

Eu nu pot sa cred ca o autostrada Craiova Pitesti nu va face acolo un fel de automotive valley.

Poate e un pic tarziu, multe firme deja fiind imprastiate in tara, si daca e sa se mute...se muta direct afara din Romania....dar tot cred ca ar fi potential. Mai ales ca forta de munca din Ardeal, in jurul oraselor gen Timisoara, Cluj, Sibiu, Oradea...e epuizata si in consecinta scumpa.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

kumar


dumbravaandrei


aditd

#1075
"România nu mai poate atrage investitori pentru că nu mai are forţă de muncă
Recrutările din penitenciare şi biserici nu mai sunt suficiente pentru a acoperi nevoia de forţă de muncă a companiilor."

Prinde mobilitate si forata de munca: "...pro­­du­că­to­rul de compo­nen­te auto ja­po­nez Fuji­ku­ra, care a fost nevoit să adu­că din Moldova 900 de angajaţi în fabricile din Cluj şi din Dej."

http://www.money.ro/romania-nu-mai-poate-atrage-investitori-pentru-ca-nu-mai-are-forta-de-munca/

kumar


mash510void725

Borc: Există discuții cu doi mari producători auto pentru deschiderea unei uzine de asamblare în România

Quote"Informații nu am să vă dau, dar discuții există. Nu vă pot da informații, pentru că, înainte ca deciziile să fie luate într-un board, într-o mare companie, nimănui nu-i place ca ele să fie dezvăluite public, pentru că ele pot fi chiar deraiate", a spus Borc, prezent în emisiunea "În fața ta" de la Digi 24.

"Avem discuții să existe o a treia uzină de asamblare în România. Există aceste discuții cu un mare producător auto internațional. Și din Europa, și din afara Europei", a continuat el.

Întrebat dacă se referă la două companii, Borc a răspuns: "Ar fi bine să fie al treilea și al patrulea, dar să fie măcar al treilea. Am două nume în minte. Eu nu vreau să creștem așteptările, dar există tatonări. Noi continuăm niște discuții care există și încercăm să aducem un al treilea producător auto în România".

Totodată, vicepremierul a arătat că Guvernul se gândește inclusiv la o schemă de ajutor de stat pentru producătorii de subansable.

"Fundamental pentru noi nu este numai un al treilea producător, ci și ideea de a dezvolta subcontractorii români locali, atât pentru Ford, pentru Renault, cât și pentru un al treilea. Se fac multe lucruri aici, inclusiv ideea de a da un ajutor de stat, care să pornească de la un milion, nu de la zece milioane, care să fie într-un fel targetat pentru producătorii de subansable", a susținut oficialul guvernamental.

El a completat că a notificat acest lucru Comisiei Europene și că Ministerul Finanțelor lucrează pentru a da o formă acestui ajutor de stat.

http://www.agerpres.ro/economie/2016/07/10/borc-exista-discutii-cu-doi-mari-producatori-auto-pentru-deschiderea-unei-uzine-de-asamblare-in-romania-15-03-58

dumbravaandrei

Daca e vorba de a continua discutii mai vechi, inseamna ca e vorba de Opel / GM. Au fost in discutii destul de avansate de a deschide o linie la Iasi pe platforma CUG. Dar din cauza unor idioti notorii din Iasi, a picat intelegerea in 2014.

mash510void725

Nu este vorba de Opel ci de aceleasi doua companii care erau pomenite si in primavara de vicepremierul Borc la interviurile Europa FM.