News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

[BH] Poduri si pasaje in Oradea

Started by Jack, October 30, 2017, 10:21:13 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Jack

Construire pod peste raul Crisul Repede

QuoteData atribuirii: 02.10.2017. Data limita de valabilitate a ofertei: 120 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor) Durata contractului este de 16 luni incepand de la data atribuirii contractului / emiterii ordinelor de incepere a serviciilor sau lucrarilor.

Jack

#1
Se darama Podul cu Stea peste Crisul Repede, va fi inlocuit de Podul Centenarului. Intre timp se amenajeaza si malul crisului, pe malul celalalt fata de unde e facuta fotografia, pe o portiunde de cca. 1 km.

Esafodaje finalizate



Ce mai musca din el...:)





Foto: danla via Skyscrapercity.


marinul

am urmarit si eu saptamana asta demolarea podului, de vineri 10.11 au inceput cu inchiderea lui







Cateva detalii despre licitatie

Podul Centenarului va fi construit de asocierea a patru firme

Primăria a terminat procedura de achiziţie pentru ,,Demolarea Pasarelei Plevna din beton armat peste Crișul Repede, elaborare proiect tehnic pentru execuție, obținere autorizații și execuție lucrări pentru construire pod peste Crișul Repede între str. Plevnei și str. Szigligeti Ede".

Pentru realizarea acestei lucrări au fost depuse cinci oferte: Asocierea Dacia Faber SRL şi Pod Proiect SRL,  Asocierea Freyrom SA cu Procons Grup SRL, Aquacons SRL şi Electro Excel Green Consulting SRL, Asocierea Implemia Baugesellschaft mbH cu Viaponte Rom, Asocierea Prodial SRL cu Drumex SRL, Metabet CF SA, Ritmoteh SRL, Drumuri Orăşeneşti SA și Asocierea  Trameco SA, Vega 93 SRL şi Via Design SRL.

,,După evaluarea ofertelor s-a stabilit câștigătorul licitației, respectiv Asocierea Freyrom SA cu ProconsS Group SRL, Aquacons SRL şi Electro Excel Green Consulting SRL,  cu o valoare ofertată de 9.641. 895,37 lei fără TVA. Termenul de contestație este de 5 zile, durata de elaborare a documentației tehnico-economice este de 2 luni, iar durata de execuție conform contractului este de 14 luni", transmite Primăria, printr-un comunicat de presă.
podul-informatica-1

Primăria a anunțat încă din primăvară intenția de a construi un nou pod rutier peste Crișul Repede în locul pasarelei pietonale de la fostul Centru de Calcul, pasarelă construită în anii '50. Consiliul Local al municipiului a aprobat denumirea de ,,Podul Centenarului", iar municipalitatea dorește ca acesta să fie inaugurat în data de 1 Decembrie 2018, cu prilejul Centenarului Unirii.

,,Expertiza tehnică a pasarelei, întocmită în anul 2016 a constatat deficienţe grave ale suprastructurii, ceea ce justifică necesitatea construirii unui pod nou, care să satisfacă atât necesităţile circulaţiei auto, cât şi cea pietonală. Acesta va crea un culoar de circulaţie care va atrage traficul de pe podurile Sf. Ladislau şi Decebal, având şi rolul de a descongestiona traficul pe străzile adiacente și în zona centrală, fiind în concordanță cu intenția Primăriei de a reduce treptat traficul auto din Piața Unirii, acesta urmând să fie preluat de noile artere. După terminarea perioadei de contestații urmează semnarea contractului și predarea amplasamentului, iar apoi se va emite ordinul de începere a lucrărilor", a declarat viceprimarul Florin Birta.

Cu contestaţie

La rezultatul actual s-a ajuns în urma unei prime contestaţii depuse de asocierea condusă de Trameco SRL, membră a grupului Selia, care a fost descalificată. Asociata acesteia, firma Vega 93 SRL, cu care a mai lucrat şi la drumul expres, are la dosar un certificat constatator negativ – un fel de bulină neagră pentru abateri anterioare – motiv pentru care întreaga ofertă a fost descalificată. ,,Au depus contestaţie faţă de descalificare dar Comisia Naţională de Soluţionare a Contestaţiilor ne-a dat câştig de cauză", spune vicele Birta.

Dacă nu se înregistrează alte contestaţii, semnarea contractului va fi urmată de o perioadă de vreo 2 luni de proiectare. ,,Noi am vrea să începem anul acesta măcar cu demolarea pasarelei dacă nu şi cu execuţia podului", spune edilul. .

sursa: http://www.bihon.ro/podul-centenarului-va-fi-construit-de-asocierea-a-patru-firme/1901487

si am mai scris si aici

Quote from: marinul on June 23, 2017, 09:47:23 AM
http://www.bihon.ro/podul-centenarului-oradea-informatica/1852868



"Suntem încă în termenul de depunere a ofertelor, care expiră în 4 iulie 2017 iar după evaluare urmează un termen obligatoriu rezervat pentru eventualele contestaţii. Realizarea podului într-un an şi vreo patru luni, ar seta noi standarde de rapiditate în construcţiile municipalităţii, altfel cunoscute prin termenele de finalizare prelungite în mod repetat.

Primăria a pus în bugetul pe 2017 o parte din suma necesară transformării podului pietonal în rutier. Bugetul toral al lucrării este de trei milioane de euro

Demolarea pasarelei este estimată la peste 360.000 de euro.

Pentru că se va anula piciorul din albia Crişului Repede, noul pod este descris de Primăria ca fiind ecologic. Suprastructura podul constă din două arce metalice şi tablier între ele, susţinut de tiranţi. Lungimea podului este de peste 84 de metri iar lăţimea totală de 18,6 metri. Acesta ar susţine două benzi rutiere, de câte 3,9 metri lăţimea părţii carosabile între borduri fiind de 7,8 metri. Trotuarele sunt prevăzute în consolă, în exteriorul arcelor de susţinere, cu lăţimea de trei metri, în care intră şi pista velo. Pe marginea exterioară a trotuarelor sunt prevăzute balustradele. Pasarela pietonală de la fostul Centru de Calcul a fost construită în anii '50, fiind consolidată pe parcursul anilor 2003-2004. Expertiza întocmită în anul 2016 a constatat deficienţe grave ale suprastructurii, ceea ce justifică necesitatea construirii unui pod nou, care să satisfacă atât necesităţile circulaţiei auto, cât şi cea pietonală. Acesta va crea un culoar de circulaţie care va atrage traficul de pe podurile Sf. Ladislau şi Decebal, având şi rolul de a descongestiona traficul pe străzile adiacente."

de urmarit si aceasta licitatie sunt curios in cat timp se va semna contractul.

PS: pun si o poza cu actuala pasarela pietonala




marinul

s-au mutat pe partea cealalta cu demolarea




Ionut

Primăria Oradea alocă 3,8 milioane de euro pentru construcţia unui pasaj subteran

Primăria Oradea are în plan o investiţie de aproximativ 17,9 mil. lei (3,8 mil. euro) pentru realizarea unui pasaj rutier subteran, care să facă legătura între Aleea Ştrandului şi Parcul Traian, pe sub b-dul Magheru. Lungimea efectivă a pasajului subteran care va trece pe sub b-dul Magheru va fi de peste 32 de metri, înălţimea de 3,40 de metri, iar lăţimea de 7,60 de metri. Proiectul va fi supus aprorbării în şedinţa Consiliului Local Oradea de luni, 12 martie.

ZF


TibiV

#7
Quote from: Ionut on March 09, 2018, 07:14:08 AM
înălţimea de 3,40 de metri, iar lăţimea de 7,60 de metri.
3,40 metri? Acolo nu au transport in comun?
Sau vor sa repete dandanaua de la Jiului din Timisoara ?...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

marinul

Nu este. am indicat pe harta retelei de transport cu o sageata rosie unde va fi construit pasajul


marinul

A ÎNCEPUT TURNAREA BETONULUI LA UNUL DIN RADIERELE PODULUI CENTENARULUI

Vineri, 18 mai 2018, a început turnarea radierului de pe malul stâng al Podului Centenarului, aceasta fiind prima parte a fundației. Turnarea betonului a început dimineața la ora 6:00, urmând să fie finalizată în jurul orei 18:00.

"Prima parte a culeelor, constând în coloane forate cu diametrul de 1,5 m și lungimea de 20 m, a fost finalizată pe ambele maluri. Etapa a II-a constă în radierul culeii de pe malul stâng, care se află în acest moment în execuție. Aici vor intra aproximativ 340 mc de beton, turnarea durând cca 12 ore. Lungimea radierului va fi de 18 m, lățimea de 5,75 m și înălțimea de 3,20 m", ne-a precizat inginerul Vlad Moldovan de la firma Proconst Group S.R.L.

După turnarea radierului, lucrările vor continua cu execuția elevațiilor (picioarele podului) de pe malul stâng.

Construcția Podului Centenarului este realizată de către asocierea S.C FREYROM S.A - S.C PROCONS GROUP S.R.L - S.C AQUACONS S.R.L - S.C ELECTRO EXCEL GREEN CONSULTING S.R.L,  cu o valoare ofertată de 9.641.895,37 lei fără TVA.









sursa: http://www.oradea.ro/stiri-oradea/a-inceput-turnarea-betonului-la-unul-din-radierele-podului-centenarului

Jack

DOUĂ PASAJE SUBTERANE CU PATRU BENZI VOR ASIGURA FLUIDIZAREA TRAFICULUI RUTIER ÎN ZONA CENTRULUI CIVIC

QuotePrimarul Ilie Bolojan a susținut azi, 13 iulie 2018, o conferință de presă cu privire la două proiecte de investiții viitoare pe fonduri europene, pe care municipiul le are în vedere. La conferință a fost prezent și europarlamentarul Daniel Buda.

Domnul Daniel Buda i-a înmânat primarului Ilie Bolojan o diplomă din partea Grupului Partidului Popular din Parlamentul European, în semn de apreciere pentru activitatea depusă în ceea ce privește atragerea de fonduri europene, acesta fiind primul eveniment de acest fel.

QuoteCele două proiecte prezentate în conferința de presă se referă la coridorul de mobilitate pe direcția Nufărul-Gară.

Primul proiect este cel intitulat "Coridor de mobilitate urbană durabilă în Piața Emanuil Gojdu din Oradea - Etapa I", care vizează reorganizarea traficului în zona Pieței Emanuil Gojdu și Parcului 1 Decembrie, prin realizarea unui pasaj subteran de patru benzi.

Amenajarea începe de la coborârea de pe Podul Dacia înspre B-dul Dimitrie Cantemir și are ca obiectiv crearea unui coridor de mobilitate urbană prin traversarea Căii A. Averescu pe sub bulevardul din piața E. Gojdu și liniile de tramvai, printr-un pasaj subteran și coborârea traficului auto de pe B-dul din piața E. Gojdu prin pasaje subterane pe o lungime de aproximativ 240 m. Prin coborârea traficului în pasajul subteran se va putea asigura continuitatea spațiului pietonal în prelungirea Parcului 1 Decembrie, astfel încât să permită o amenajare peisagistică unitară dinspre Parcul 1 Decembrie înspre Cetatea Oradea, înglobând Catedrala Ortodoxă.

Valoarea acestei investiții este de aproximativ 18 milioane de euro.

Al doilea proiect prezentat poartă titlul ,,Coridor de mobilitate urbană durabilă în Piața Emanuil Gojdu din Oradea - Etapa II" și vizează reorganizarea traficului în zona girației de la Piața Agroalimentară Cetate.

Amenajarea începe de la str. Griviței până la str. Gheorghe Costaforu și are ca obiectiv crearea unui coridor de mobilitate urbană prin reorganizarea traficului în zona intersecției B-dului Dimitrie Cantemir cu str. Sucevei prin amenajarea unui pasaj subteran de cca 72 m care să asigure traversarea subterană a intersecției de către B-dul D. Cantemir.

Valoarea acestei investiții este de aproximativ 6 milioane de euro.

Studiul de fezabilitate este realizat de compania EGIS. Valoarea estimată a celor două proiecte este de 24 de milioane de euro. La sfârșitul lunii august va fi aprobat studiul de fezabilitate și va fi depusă cererea de finanțare prin fonduri europene (axa de finanțare pe mobilitate urbană). Dacă proiectul va fi câștigat, urmează să fie semnat contractul de finanțare în această toamnă, spre finalul anului. În paralel cu semnarea contractului se va derula procedura de licitație privind proiectarea și execuția, iar la primăvară vor putea fi începute lucrările, care vor dura aproximativ doi ani și jumătate.


marinul

Podul Centenarului, sunt curios daca se finalizeaza pana pe 1 decembrie

Trimis de pe al meu SM-J710F folosind Tapatalk


Harry

Cele două proiecte prezentate în conferința de presă se referă la coridorul de mobilitate pe direcția Nufărul-Gară.

Primul proiect este cel intitulat "Coridor de mobilitate urbană durabilă în Piața Emanuil Gojdu din Oradea - Etapa I", care vizează reorganizarea traficului în zona Pieței Emanuil Gojdu și Parcului 1 Decembrie, prin realizarea unui pasaj subteran de patru benzi.

Amenajarea începe de la coborârea de pe Podul Dacia înspre B-dul Dimitrie Cantemir și are ca obiectiv crearea unui coridor de mobilitate urbană prin traversarea Căii A. Averescu pe sub bulevardul din piața E. Gojdu și liniile de tramvai, printr-un pasaj subteran și coborârea traficului auto de pe B-dul din piața E. Gojdu prin pasaje subterane pe o lungime de aproximativ 240 m. Prin coborârea traficului în pasajul subteran se va putea asigura continuitatea spațiului pietonal în prelungirea Parcului 1 Decembrie, astfel încât să permită o amenajare peisagistică unitară dinspre Parcul 1 Decembrie înspre Cetatea Oradea, înglobând Catedrala Ortodoxă.

Valoarea acestei investiții este de aproximativ 18 milioane de euro.

Al doilea proiect prezentat poartă titlul ,,Coridor de mobilitate urbană durabilă în Piața Emanuil Gojdu din Oradea - Etapa II" și vizează reorganizarea traficului în zona girației de la Piața Agroalimentară Cetate.

Amenajarea începe de la str. Griviței până la str. Gheorghe Costaforu și are ca obiectiv crearea unui coridor de mobilitate urbană prin reorganizarea traficului în zona intersecției B-dului Dimitrie Cantemir cu str. Sucevei prin amenajarea unui pasaj subteran de cca 72 m care să asigure traversarea subterană a intersecției de către B-dul D. Cantemir.

Valoarea acestei investiții este de aproximativ 6 milioane de euro.

Studiul de fezabilitate este realizat de compania EGIS. Valoarea estimată a celor două proiecte este de 24 de milioane de euro. La sfârșitul lunii august va fi aprobat studiul de fezabilitate și va fi depusă cererea de finanțare prin fonduri europene (axa de finanțare pe mobilitate urbană). Dacă proiectul va fi câștigat, urmează să fie semnat contractul de finanțare în această toamnă, spre finalul anului. În paralel cu semnarea contractului se va derula procedura de licitație privind proiectarea și execuția, iar la primăvară vor putea fi începute lucrările, care vor dura aproximativ doi ani și jumătate.


Harry

iceprimarul Florin Birta a prezentat în conferința de presă de joi, 19 iulie 2018, documentația tehnico-economică actualizată a proiectului ,,Construire de drumuri colectoare și pasaj pentru Centrul de Transport Intermodal".

Strategia de dezvoltare a orașului pe termen mediu și lung are în vedere dezvoltarea unui centru intermodal pentru asigurarea transportului combinat rutier-feroviar al mărfurilor, cu facilități de manipulare și depozitare a mărfurilor și zone dedicate serviciilor. Locația propusă pentru dezvoltarea proiectului de construire a terminalului este un amplasament situat în zona gării C.F.R din Episcopia Bihor, cu acces printr-un drum municipal la drumul european E60/drumul național DN1.

În vederea deservirii viitorului centru de transport intermodal se propune realizarea unui pasaj suprateran în intersecția străzii Calea Borșului cu străzile Uzinelor și Nicolae Filipescu, zona girației existente, precum și a unui drum colector paralel cu Calea Borșului, începând de la intersecția cu acces la Centrul Intermodal.

Documentația actualizată prevede o porțiune de 1,5 km suplimentari de drum față de prima versiune, celelalte detalii rămânând neschimbate. Pasajul va avea o lungime de 266 m și va dispune de două benzi de circulație, fiecare cu lăţimea de 3,9 m.

,,Drumul colector a fost prelungit cu aproximativ 800 de metri pentru a face legătura cu viitoarea centură metropolitană şi, mai mult, avem încă un drum de 700 de metri care va facilita accesul în central intermodal. Practic în plus vom avea 1,5 km de drum care se adaugă vechilor indicatori tehnico-economici", a precizat viceprimarul Florin Birta.

Valoarea actualizată a investiției este de aproximativ 30 de milioane de lei, ceea ce înseamnă 6,5 milioane lei în plus față de proiectul aprobat în anul 2017. Durata de execuție a pasajului și a drumurilor colectoare este de 16 luni.

,,După ce vom aproba indicatorii tehnico-economici, se va semna contractul de finanțare și vom da drumul la procedura de licitație pentru proiectare și execuție. Sperăm că în cursul anului viitor să putem începe această lucrare", a spus viceprimarul.

Proiectul va fi depus spre finanțare în cadrul Programului Operațional de Infrastructură Mare (POIM) 2014-2020.


marinul

#14

Quote from: elphax on August 21, 2018, 06:13:52 PM



Powered by API/PUM imgur uploader

In indepartare se vede santierul la podul Centenarului, nu cred ca va fi gata pana la 1 decembrie 2018. Pun cateva poze, incepand cu malul stang. In ultimele 2 luni nu s-a mai lucrat la pod ci doar la strazile din capat. Probabil graficul este sa finalizeze intai aceste strazi si pe urma sa aduca grinzile la pod