Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 7 Guests are viewing this topic.

voicul

Zona era foarte proasta acolo - cam in valuri pe banda 1, deci reasfaltarea a fost o idee buna.

GSPS





Powered by API/PUM imgur uploader

carutasul

Ieri pe DN5 în 1Decembrie era deja făcut giratoriul de la intersecția cu DJ401D și am mers în spatele unei mașini care ducea separatori de sens - pare că au pornit de la giratoriu spre București cu montatul.

tom_sawyer

#6362
INFORMAŢIE DE PRESĂ privind proiectele de acte normative adoptate în cadrul ședinței Guvernului din 13 decembrie 2019, ora 9.00

2. HOTĂRÂRE privind declanșarea procedurilor de expropriere a imobilelor proprietate privată care constituie coridorul de expropriere a lucrării de utilitate publică de interes național "Realizare banda a treia DN 7 Valea Oltului între km 256+675-km 258+950"

gov.ro

Licitatia pentru lucrarea de mai sus apare anulata in SEAP. Se vorbeste de ea la pag. 384 pe topic. S-a mai reluat de atunci?

voicul

Daca e lucraea dintre Boita si Talmaciu: trebuie sa grabeasca lucrurile ca termina A1 inainte si devine TOTAL inutila lucrarea aia!

GDPR

Deja au cam pierdut startul. Pana refac licitatia, contestatii, exproprieri, etc, se gata si autostrada.

florin74


pasadia

Nu e mare lucru în aceste poze, dar cam așa arată tot traseu Vârfurile - Ionești pe DN76. Altfel spus:
- s-a lucrat peste tot, destul de bine
- doar in 2 locuri se lucra acum, nici un semafor, traficul extrem de fluid (deh, liber).
- o singura porțiune, scurta, pe care e încă asfaltul vechi, spart. Însă destul de multe zone unde mai au de lucru la banda a treia.
- ar fi buna o mica reabilitare / lărgire și pe capătul din Vârfurile al DN79A. E o mică porțiune in urcare și cam proastă acolo (cam ultimii 2 km).

tom_sawyer

#6367
@florin74: cu Geiger s-a semnat asta:
SCN1037309 PROIECTARE si EXECUTIE ,,Realizare largire DN 7 Valea Oltului la 4 benzi de circulatie intre km 251 + 475 – km 254 + 315"

HG-ul se refera la asta, care a fost anulata:
SCN1037135 Proiectare si executie ,,Realizare banda a treia DN 7 Valea Oltului intre km 256+675 – km 258+950"
(din CS: "traseul incepe la iesirea din orasul Talmaciu si se termina chiar inainte de pasajul de cale ferata de la Vestem, inainte de intersectia giratorie cu DN1").
Daca deja autostrada intra in constructie, mai are rost proiectul asta?

voicul

Daca esti firma castigatoare are 100% rost.
Altfel, pentru restul, nu (mai) are nici un rost - parerea mea.

luc

"Pentru cei ce tranziteaza DN76 in decembrie, se lucreaza pe toate tronsoanele unde sunt contracte in derulare.Nu se lucreaza pe tronsonul Lunca – Varfurile care a fost abandonat si tras pe linie moarta... Se lucreaza pe tronsonul Ionesti-Varfurile (14 km, mai precis in zona Halmagiu unde sunt doua semafoare), si pe tronsonul cel mai lung din varful Dealului Bitii si pana la intrarea in Baile Felix ( aprox 53 km). Daca doriti sa scapati de Hidiselu de Sus - Copaceni, va recomandam traseul pe la Lazareni-Holod.... In actuala perioada recomandarea este doar pentru weekend-uri,in rest nu merita sa ocoliti. Nu mai sunt nici semafoare, decat sporadic, in zona Felix-Hidisel unde se mai asfalteaza inca portiuni scurte...Traficul e dirijat la paleta pe celelalte sectoare de lucru... In ce priveste tronsonul Cristioru de Jos - Varfurile, atentie marita in zona alunecarii de teren, in special noaptea, unde acele izvoare active (pentru care nu ia nimeni nici o masura), au distrus din nou o portiune de aprox 100 de metri de asfalt,cu denivelari foarte mari... In acea zona, nu mai sunt portiuni neasfaltate, dar nu au fost rezolvate denivelarile dintre casete.Va recomandam atentie sporita, in special noaptea..."

Sursa: https://www.facebook.com/784085338281534/posts/2870769779613069/


Granata06

Personal am aflat prima data de pe forum chestia asta in urma cu cateva luni bune.  :gj: 

Cumătrul baronului Ionel Arsene, controversatul afacerist Gheorghe Vlasie, a primit un contract pe ,,situații de urgență" de peste 253 de milioane de lei, fără licitație, pentru reabilitarea drumului național Bicaz – Poiana Largului.

https://newsweek.ro/investigatii/exclusiv-cum-a-primit-pe-urgenta-cumatrul-baronului-psd-arsene-253-de-milioane-de-lei-de-la-cnair


pest1969

Cred ca ar trebui incurajata si constructia de drumuri noi (DN,DJ), de la 0.
Noi stam prost si la acest capitol in comparatie cu alte tari si acesta e un alt factor care genereaza aglomeratie si accidente.
Cred ca API si alte segmente ale societatii civile care au o oarece competenta, ar trebui sa vina cu propuneri pe care sa le promoveze autoritatilor locale si nationale.
Inceputul ar putea fi chiar un thread dedicat pe acest forum

bugybuu

Hai sa mai vorbim si de alte drumuri nationale.
DN18B a aparut o foreza pe dealul grosului catre targu lapus.
In zona respectiva sunt 3 zone care cam tot timpul apar alunecari de teren.
Se pare ca se gaseste in sfarsit o solutie acolo. In partea de jos a dealului am vazut depozitate  fier beton pentru coloanele care urmeaza sa fie forate.
Sper ca dupa ce termina sa se mute la Dealul de la Carbunar care la fel are probleme cu alunecarile de teren.

pelan87

A mai fost cineva de curand pe DN2C Costesti (BZ) - Slobozia (IL) ? In ce stare se prezinta?
Sunt gropi sau doar denivelari?
Pe harta interactiva am vazut ca e cu galben in mare parte, dar nu stiu cand a fost actualizat statusul ultima data.
Iar din ce am vazut pe pagina de FB a celor de la DRDP Constanta, s-ar fi facut o reabilitare a unei portiuni intre Grivita si Amara (care pe harta interactiva e cu rosu inca).