Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 16 Guests are viewing this topic.

slartibartfast

#6375
Ultima oară când am fost pe DN2C, singura secțiune unde era cu adevărat problematic era o parte din porțiunea între Grivița și Amara, în județul Ialomița. Acolo trebuia să mergi cam cu 50 km/h chiar dacă nu erai în localitate, doar ca să eviți gropile. În rest, afară de ocazionalele viraje prea strânse, drumul este rezonabil, și chiar bun înspre Costești, așa că dacă au reabilitat serios porțiunea Grivita-Amara, atunci întreg drumul este chiar OK.

mihaimai

Fix inainte de Crăciun au terminat de dat jos lateralele suprabetonarii sectiunii centrale a podului peste Argeș
Anul asta abea ce au inceput să apară timid inapoi la lucru (dimineață reparau insulele de la microinsulele de la noile giratorii demolate in ultimele luni de masiniile care au intrat in ele), insa nu si la podul peste Argeș.
Partea nașpa este ca se pare ca au probleme cu fixarea noilor dale.

Quote from: STADIULPROIECTELORINDERULARE Decembrie 2019 http://www.cnadnr.ro/sites/default/files/STADIULPROIECTELORINDERULARE.pdf
Dupa ce Antreprenorul a inceput demolarea placii de suprabetonare a podului peste raul Arges au inceput sa apara probleme legate de solutiile de proiectare, respectiv de modul in care dalele prefabricate se vor conecta de suprastructura metalica.
Dupa demolarea integrala a placii, Proiectantul Antreprenorului va intocmi o expertiza tehnica a tablierului metallic, pentru a se stabili procesul tehnologic de montare a dalelor

Video cu podul:

marinul

am primit filmarea asta de la o cunostinta cu lot-ul Ionesti-Varfurile DN 76. Este facuta cu telefonul, calitatea nu e cea mai buna dar am urcat-o pana la urma fara sa o mai editez, lotul incepe de la min 2:51


Io

Cu multumiri si tie si cunostintei tale!
Drumul latit si suprafata de rulare mi s-a parut a fi cam gata cu exceptia unei portiuni (min 12:00 - 12:20) unde e drumul vechi, ala peticit si vai de el! Adica acolo, pe portiunea aia nu s-a facut nimic. Sper ca lumina slaba sa-mi fi jucat feste.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

marinul

Intr-adevar este singura portiune de care nu s-au atins, in rest au turnat straturile de baza urmeaza uzura , rigole + marcaje, cel tarziu in toamna ar trebui sa fie finalizat

NGC

PROIECTARE si EXECUTIE ,,Realizare largire DN 7 Valea Oltului la 4 benzi de circulatie intre km 251 + 475 – km 254 + 315"".

Quote from: tom_sawyer on June 27, 2019, 12:05:45 AM
Quote from: dan_c on March 23, 2019, 09:55:42 PM
Valoare estimata: 22,150,570.06 RON

Termen depunere oferte: 04.03.2019

Fonduri: Bugetare

Durata contractului: "9 luni din care:3 luni perioada de proiectare care include Proiectul pentru Autorizatia de construire si 6 luni perioada de executie lucrari"

Din surse neoficiale a fost UN singur ofertant ... e unul serios, cu sediu in Sibiu ... va las pe voi sa ghiciti ...

Atribuit catre GEIGER TRANSILVANIA S.R.L.

http://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub/procedure/view/100059811/

Sa trecem aici proiectul de HG pentru exproprieri.

20.01.2020: "Proiectul de Hotărâre a Guvernului privind declansarea procedurilor de expropriere a imobilelor proprietate privata care constituie coridorul de expropriere al lucrarii de utilitate publica de interes national "Realizare largire DN7 Valea Oltului la 4 benzi de circulatie intre km 251+475-km 254+315""

adiarc

o yes... :D....n-ar trebuii sa ma bucur la cioturi de 3 km...dar....
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

gruiarew

Lasă că-i bine. Orice loc unde se poate depăși în siguranță poate-i mai calmează pe "depășitori" Orice doar să avem mai puține știri pe Turnul Sfatului cu accidente.
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

pelan87

Pentru cine nu stie unde sunt acesti km 251 + 475 – km 254 + 315 (ca si mine de altfel, de-asta am si cautat), este vorba de portiunea dintre localitatile Boita si Talmaciu.

Sorinus

Deci in 2 ani vor fi dublati de A1 si impactul va fi redus.

Barzote

Salutare,

Se vor mai monta separatori de sens  pe DN1 intre Campina si Nistoresti ? Am vazut pe axul drumului ca este marcata zona unde ar trebui sa fie pusi separatorii ?
Multumesc,

nenea_hartia

^ Dacă se pun, uite un 2+1 cu parapet de beton pentru @cristi5 :lol:, că incapabilii ăștia nu sunt în stare de 20 de ani să exproprieze țigănia asta. Glumesc, evident.
Ce să mai sper că vor face ceva cu podul ăsta, care se va prăbuși curând peste șoferi...

voicul

Acum daca chiar ar vrea (  :lol: ) ar putea sa faca pe partea cealalta extinderea, daca nu se poate expropria.

Da poate nu vor?  :o

AlexxC

Dragilor, problema segmentului lipsa din A1 PiSi nu este pe Valea Oltului unde se crcula in coloana cu 70-90 kmph...ci segmentul dintre Calimanesti si Pitesti unde traficul de tranzit se intersecteaza cu cel local, unde avem serpentine si diferente de nivel(vezi Dedulesti/Dealul Negru) si tot felul de intersectii cu drumuri judetene si comunale.
Daca reusim sa ducem pana la capat Pitesti-Racovita si Boita-Sibiu putem considera ca am obtinut 90% din beneficiile intregului proiect PiSi.

vancouver

^^ corect. Asa privind lucrurile chiar ar fi logic sa lasam segmentul Racovita - Boita (ca. 25 km) pentru mai tarziu - asta daca tot se vorbeste de o finantare mult mai redusa pe coeziune in 2021-2027. De banii astia se pot face de 5 ori mai multi km la campie, de ex. Buzau - Bacau sau macar Buzau - Adjud (110km).

Pe Racovita - Boita se pot face eventual mici upgrade-uri pe DN7. Un upgrade important avem deja pe Lazaret - Boita. Acelasi lucru facut intre Cainenii Mari si Lazaret si deja urcam de la 90% la 95% problema rezolvata intre Sibiu si Pitesti (adica A1 Sibiu - Pitesti gata, mai putin segmentul Racovita-Boita).
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.