Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.


JohannDB

Quote from: Redox on February 03, 2017, 12:11:32 PM
Te rog să verifici linkul, la mine nu funcționează. Mulțumesc!

   Când l-am postat funcționa (l-am și verificat), apoi a fost editat (nu de mine) și acum constat că dă eroare......Îmi pare rău.
   Oricum o schiță / plan nu am găsit referitor la cum ar arăta această "gândire" a intersecției DN7 cu DN 76 la Deva.


NGC

#4367
Quote from: NGC20 on January 26, 2017, 10:34:34 PM
Quote from: NGC20 on December 21, 2016, 02:30:39 PM
Zilele trecute a fost lansata licitatia pentru "Servicii de proiectare Revizuire/Actualizare PT si intocmirea documentatiilor cadastrale si a rapoartelor de evaluare pentru obiectivul "Largire la 4 benzi DN 7 Baldana - Titu km 30+950 - km 52+350".

Valoare estimata:  409,979.91 RON fara TVA
Termen depunere: 25.01.2017

Licitatia a fost anulata astazi.

QuoteAceasta procedura a fost trecuta in starea In asteptare anulare in mod automat deoarece la data limita de depunere oferta nu exista nici un ofertant inscris care a depus oferta de pret.

E clar ca marile firme se concentreaza pe celelalte licitatii active.

CNAIR mai incearca o data.
Licitatia a fost relansata ieri. Sa vedem daca acum gasesc firme care nu au personalul blocat pentru celelalte licitatii active, in caz ca le vor castiga.

ovicor

     Incerc sa nu fiu subiectiv, respect prioritatile enuntate de altii, dar totusi : pe DN 17  Lipsa VO Beclean pe Somes, lipsa VO Bistrita, 4 (PATRU) treceri la nivel, fara bariere, in amonte de Bistrita, pe distanta de 20 km. In conditiile in care A8 e doar o poveste. Plus Dejul, unde o legatura, functionand ca VO Dej, intre DN1C Nima - DN17 Manasturel, se cere stringent!

TibiV

Quote from: ovicor on February 14, 2017, 08:59:42 PM
o legatura, functionand ca VO Dej, intre DN1C Nima - DN17 Manasturel, se cere stringent!
De acord, dar asta inseamna minim doua pasaje peste CF si un pod zdravan peste Somes (daca il faci dupa confluenta cu Somesul Mic, la vest de Mica si la est de gara, altfel trebuie sa faci doua), iar asta va fi foarte scump.

Asa ca ar fi doua probleme:
1. daca duci centura spre Manasturel, devine cvasi-inutila pentru relatia Cluj-Baia Mare.
2. BANII. Multi bani. De unde ?!... Nu vezi ca la buget au taiat la sange pana si mentenanta ?... :(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

ovicor

   Perfect, @TibiV, dar vad dificila amplasarea mai aproape de Dej, din pricina retelei feroviare, gara Dej si Dej - Triaj. Triajul e unul foarte mare, si doar la est de el vad realizabil amplasament. Aceeasi situatie si la desprinderea din DN1C, doar la est de gara, podul peste Somes in aval de confluenta Somesurilor. Mentionez din nou : traficul, cu aceste exceptii, este fluent, chiar daca aglomerat, un A8 Tg. Mures - DN2 ar fi DE VIS nu doar pentru Moldova, ci si pentru Ardeal !

TibiV

Deci suntem de acord şi cu traseul posibil, şi cu A8...
:cheers:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

ovicor

  @TibiV, mai mult, am studiat GM si, se pare, ar fi loc pentru centura Dej la vest de triaj, la limita estica a garii Dej, si doar ceva ateliere de expropiat la iesirea in DN17, aproape de fosta autogara Dej, deci aproape de DN1C Dej - Baia Mare.

AlexxC

Quote from: ovicor on February 14, 2017, 08:59:42 PM
     Incerc sa nu fiu subiectiv, respect prioritatile enuntate de altii, dar totusi : pe DN 17  Lipsa VO Beclean pe Somes, lipsa VO Bistrita, 4 (PATRU) treceri la nivel, fara bariere, in amonte de Bistrita, pe distanta de 20 km. In conditiile in care A8 e doar o poveste. Plus Dejul, unde o legatura, functionand ca VO Dej, intre DN1C Nima - DN17 Manasturel, se cere stringent!

Pentru ocolire Dej  DJ172F poate fi o varianta(nu cunosc starea drumului);
La Bechlean ar merge o centura prin nord folosind DN17D
Bistrita...lasa ca au partie de 5mil$ cu care sa se consoleze plus DJ151, DN17C si Drumul Cetatii
Pentru toate celelalte exista A8.

GDPR

In data de 03.02.2017 a fost lansata licitatia pentru Elaborare Expertiza tehnica si Documentatie de avizare a lucrarilor de interventii la obiectivul "Stabilizare si consolidare versanti DN 57 km 4+093-km 93+000". Data limita de depunere a ofertelor este 24.04.2017.

rdx2000

Stie cineva care a fost motivul pentru care anul trecut in toamna s-a asfaltat DN7 (E81) intre aeroportul Sibiu si Saliste? Din cate tin minte nu erau probleme cu asfaltul anterior, in schimb acum e un dezastru atat din punct de vedere al suprafetei de rulare cat si al marcajelor care n-au tinut mai mult de jumatate de an.

dumbravaandrei

de DN 73 Campulung-Brasov se mai stie ceva?!?!? Cand vor incepe lucrarile? :bash: :bash: :bash:

adiarc

Quote from: rdx2000 on February 19, 2017, 09:18:19 PM
Stie cineva care a fost motivul pentru care anul trecut in toamna s-a asfaltat DN7 (E81) intre aeroportul Sibiu si Saliste? Din cate tin minte nu erau probleme cu asfaltul anterior, in schimb acum e un dezastru atat din punct de vedere al suprafetei de rulare cat si al marcajelor care n-au tinut mai mult de jumatate de an.

de fapt nu e asfaltare...este un tratament special..o emulsie de protectie,care nu si-a atins scopul...ba din contra ....are o calitate indoielnica si s-a decopertat ,exfoliat pe alocuri,deniveland tot sectorul

o porcarie dupa parerea mea si ar trebuii totul refacut...de constructor pe baza garantiei....o lucrare de calitate ar presupune decopertarea totala a acestei porcarii ,impreuna custr de uzura...si un nou str.de uzura
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

rdx2000

Multumesc Adiarc pentru pentru raspuns. Ai idee daca pot gasi undeva informatii daca s-a autosesizat CNAIR (sau  ceva similar) pe tema asta? Daca nu, unde as putea sa fac o sesizare?  Am facut in urma  cu  2 ani o sesizare  pe site-ul cnadnr.ro, dar inca n-am primit raspuns de la ei.

Dan_s

O propunere interesanta tinand cont ca se vor monta parapeti pe DN1
Quote.... reprezentanții Primăriei Gorgota au propus CNAIR (administratorul drumului), în anul 2016, să aprobe amenajarea unor sensuri giratorii în apropierea zonelor menționate. Potrivit 3-cprimarului comunei prahovene, Ionuț Dumitru, se dorește ca anul acesta să fie demarate lucrările pentru primul sens giratoriu, din apropierea unei benzinării, iar pentru cel de-al doilea ar urma să fie demarate procedurile anul viitor. "Ambele obiective ar urma să fie realizate în parteneriat cu Consiliul Județean Prahova, autoritatea județeană fiind de acord să ne ajute în acest sens"

In plus din al doilea giratoriu se va putea amenaja un drum in partea dreapta prin care sa se realizeze un acces mai rapid catre A3


Sursa