Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

stangabriel

Am trecut si eu pe Valea Oltului pe noapte. Am mers relaxat pana in zona cu largire, stiind ca voi depasi ok. Restul pilotilor au fortat inainte, apoi pe zona cu 2 benzi mergeau incet pe banda 2.... sa ii impingi in Olt....

Am facut si Dn 14 pe noapte, cu un cunoscator al drumului, am vazut si eu limitele de viteza...Aiurea. Despre drum, numai de bine. Medias a fost parca ok.

Pe Dn1 Ploiesti Comarnic au ajuns cu parapetii de beton pana la intrarea in Breaza. Tare linistit am mers cu parapetii pe mijloc.

pasadia

Parapetii sunt buni, dar pe mine ma liniste pe acolo faptul ca au tras un asfalt nou inclusiv pe zona largita a primei benzi - acum latimea ambelor benzi si calitatea acestora determina pe multi soferi sa nu mai stea exclusiv pe banda II.

Dar inca nu pot sa cred ca nu se intrevede nici o lucrare la cele 2 ingustari arhi-cunoscute dintre Campina si Breaza...

adiarc

Legat de DN 14....nici nu stiu exact cine e noul primar,dar il felicit pt ca a refăcut acceptabil porțiunea de tranzit prin oras intr-o luna,prin strat nou de asfalt,peticiri si aduceri de canale la nivel....ma bucur ca S-a demonstrat ca in max o luna drumul poate fii adus in condiții decente...ceea ce nu S-a intamplat in doua mandate înainte,din cauza unor lucrari de canalizare care au durat mai mult decat canalul Dunare-Marea Neagra
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Cristi N

Ingustarea de la Cornu unde drumul are o singura banda pe senul spre BV stiu ca ar trebui rezolvata de unul din proiectele de eliminare a punctelor negre de pe DN1, cand va fi implementat acest proiect ramane de vazut.

Legat de parapetele New Jersey, nu imi place cum au facut tranzitia intre tronsoanele vechi si cele noi, in majoritatea cazurilor nu au folosit piese de trecere de la un tip de parapet la altul uneori sunt puse 2 piese de capat una dupa alta. Se vede ca nu a fost o persoana pe teren care sa verifice dinainte ce adaptari trebuie facute.

Sorinus

Problema asta e doar estetica. Ce ar face DN1 un drum chiar safe pana la Comarnic ar fi pasaje la Baicoi si Floresti. Nu stiu cum arata intersectiile cu parapeti, dar sa nu iasa ceva gen DNCB la Tunari. Si pana acum erau foarte periculoase, cu vizibilitate chiar.


Cristi N

Intradevar e 90% vorba de estetica dar nu i-ar fi costat mai nimic sa faca treaba corect ca sa nu dea impresia unei carpeli. Ar trebui sa incepem sa dam atentie si aspectului estetic, iar atunci cand acesta nu implica un cost prea mare sa implementam varianta mai estetica.  ;)

In privinta intersectiilor, impresia mea a fost ca parapetele sunt intrerupte pentru o distanta destul de lunga astfel incat sa ai vizibilitate suficienta.
Pe termen mediu/ lung toate intersectile intre Barcanesti si Banesti ar trebui "rezolvate". Pe centura Ploiestiului ar fi nevoie de pasaj al centurii peste drumul spre Stejnic si Buda, iar la restul intersectiilor pasaje pe modelul celui de la Campina.

Pentru intrarea in Ploiesti dinspre Brasov as inchide intrarea de la Metro si cea de la Bricodepot si as folosi noul pasaj care da in spatele centrelor comerciale cu reconfigurarea intregii zone.

Dan027


NGC

Scriu doar aici, dar e valabil si pentru VO.
Am trecut in sinteza platile de la sfarsitul anului trecut.

GDPR

@NGC, cred ai ratat o plata pentru Azvi la DN73: 1,961,058.42 lei din 24/11/16 (nr. crt. rogop 1766). Iar la Freyrom ultima plata de la pasajul Oradea ar trebui si ea pusa cu rosu sa se vada mai bine.  :cheers:

NGC

Ai avut dreptate si am corectat. Multumesc pentru atentionare.

cristi5

Pe OSM apare DN76 ca inchis in Stei (linie gri punctata)

http://www.openstreetmap.org/#map=16/46.5360/22.4613

E adevarat? E inchis pt reabilitare? Merci!

luc

In Decembrie cand am trecut pe acolo asa era...se circula pe centura.

Dan74

Eu in 4 decembrie am mers prin oras. nu cred ca s-a mai inchis dupa.

Dan_s

Quote from: Cristi N on January 04, 2017, 02:19:24 PM
Ingustarea de la Cornu unde drumul are o singura banda pe senul spre BV stiu ca ar trebui rezolvata de unul din proiectele de eliminare a punctelor negre de pe DN1, cand va fi implementat acest proiect ramane de vazut.
Se va rezolva in curand ingustarea de la Cornu  :cheers:
QuoteCompania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a solicitat  Consiliului Județean Prahova certificat de urbanism pentru lărgirea DN1, în zona localității Cornu.
Investiția ar urma să aibă loc între km 95+100 și 95+400, porțiune situată până în pasajul spre Breaza.
Sursa

GDPR

#4349
^Nu cumva certificatul de urbanism a fost obtinut acum vreo 6 luni?

Din lista cu stadiul proiectelor CNAIR pe luna decembrie 2016:

QuoteContract de executie lucrari "Modernizarea infrastructurii privind siguranta circulatiei pe DN 1, in sate lineare si puncte negre" LOT 3: PN km 78+985-80+890,Banesti km 87+900-89+880, PN km 91+200, 92+700, Cornu km 94+400-95+640, Nistoresti km 101+180-103+710, Predeal km 138+750-144+000, Timisu de Sus km 147+447-149+780

1.Certificatul de Urbanism emis de catre Consiliul Judetean Prahova cu nr. 14/22.03.2012 prelungit pana in data de 22.03.2015 a expirat.
2.Procedurile de expropriere nu sunt finalizate.

Mod de solutionare
1. Ulterior transmiterii documentatiei revizuite, a fost emis de catre CJ Prahova Certificatul de Urbanism nr. 47/16.06.2016.
2.Proiectul de Hotarare de Guvern pentru declansarea procedurilor de expropriere a imobilelor proprietate private care constituie coridorul de expropriere al lucrarii de utilitate publica "Modernizarea infrastructurii privind siguranta circulatiei pe DN 1, in sate lineare si puncte negre" pentru judetele Ilfov si Prahova, este la CNADNR pentru operarea modificarilor solicitate de catre Ministerul Justitiei.
3. Avand in vedere perioada indelungata de timp scursa de la data debutului proiectului, se analizeaza oportunitatea implementarii solutiilor din cadrul Proiectului Tehnic.
In data de 07.09.2016 a avut loc o vizita de lucru pe DN1, la care au participat reprezentantii CNADNR, DRDP Bucuresti precum si IJP Prahova-Serviciul Rutier, efectuata in scopul de a analiza necesitatea/ oportunitatea realizarii unor eventuale adaptari a Proiectului Tehnic. In urma deplasarii in teren, CNADNR a inaintat documentatia tehnica aferenta Proiectului, catre IJP Prahova si DRDP Bucuresti in vederea analizarii si emiterii unui punct de vedere cu privire la aplicarea solutiei proiectate pe zona mediana a DN 1, pentru localitatile aferente judetului Prahova.
In conformitate cu legea nr. 265/2008 privind gestionarea siguranţei circulatiei de infrastructură rutieră si cu OMT nr. 691/11.08.2016 CNAIR intreprinde demersurile in vederea efectuarii Auditului de Siguranta Rutiera - Stadiul 2.

Descrierea succinta a proiectului din zona Cornu Km 94+400-Km 95+640 este urmatoarea:

- Măsuri de reglementare a vitezei la ambele intrări în localitate (dispozitive de calmare a traficului);
- Mediană sau barieră de-a lungul întregii lungimi (cu îngustarea benzilor la 3,25 m – vezi detalii , insulă mediană cu o lăţime de 1,5 m si si zona verde cu gard de 1.20m inaltime);
- Amenajarea celor doua intersectii ( spre Breaza si spre Campina) care delimiteaza sectorul de drum cu giratii care asigura si posibilitatea de intoarcere pentru ambele directii de circulatie;
- Construirea unei benzi noi de circulatie de aprox 300 m lungime in zona de suprimare a unei benzi de circulatie;
- Imbunătăţirea intersecţiilor cu drumurile locale.