Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

aditd

#3420
Ziceau ceva gen: parapetii de beton costa mult si dureaza pana ii faci. Cei de acum sunt ieftini si se fac repede. De asta ar fi apelat la ei.
Acum nu stiu daca doar pentru poduri se refereau sau la toata lucrarea pana la Otopeni (cea care e prima din serie).

dr4qul4

Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

dr4qul4

intrebare: E mai ieftin sa faci santuri cu zeci de capete de pod /Km.

DN67 Tg Jiu


Sau sa faci rigole betonate si acoperite?

Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

RaduC

Nu neaparat mai ieftin. Dar mai periculos sigur este!
La cati si-au gasit sfarsitul in nenorocitele alea de capete de pod, chiar nu inteleg de ce noile/renovatele drumuri nu se fac fara ele...

Beowulf

#3424
"CNADNR, sau cand stanga nu stie ce face dreapta. In vreme ce pe DN1 in Bucuresti si Prahova se face mare tam tam cu inlocuirea separatoarelor de sens cu unele inalte, de beton, tot pe DN1 dar langa Cluj, in Feleacu, tot in zona accidentogena, se montau ieri separatoare de sens tip trambulina, din astea mititele care arunca masinile unele peste altele.

Dar deocamdata sa ne amuzam cum CANDNR investeste la Cluj in solutia pe care o injura la Bucuresti, simultan. Probabil proiectul era deja licitat si baietii trebuiau sa-si ia banul, urmand ca la anul sa le scoata pe astea mici si sa puna din alea mari."

Sursa: https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10209801677260635&id=1293117767
Ordinea prioritatilor:
A1: Bucuresti-Nadlac;  A3: Bucuresti-Bors;  A10: Sebes-Turda;  A0+DNCB: Centura Bucuresti; A8: Tg Mures- Ungheni; A12+A14: Calafat-Craiova-Pitesti-Tirgoviste-Ploiesti-Buzau-Braila; A6: Lugoj-Calafat; A7+DN(2X2): Botosani-Focsani-Slobozia-Calarasi.

rocklee

#3425
CNADNR informează că astăzi, 04.06.2016, începând cu ora 10.00, a fost redeschisă circulația pe DN 2, km 224+000 – 227+000, între localitățile Domnești – Adjud, județul Vrancea, pentru pentru vehiculele cu MTMA mai mică de 7.5 tone.
https://www.facebook.com/cnadnr/posts/1706906286236110

GDPR

"Patimile locuitorilor din satele prin care trece DN 76 Deva – Oradea nu se sfârşesc odată cu aşternerea asfaltului. În unele cazuri, ele sunt mai greu de îndurat, iar asta din cauza unui proiect foarte prost, pe care nimeni nu l-a adaptat cum trebuia la realitatea din teren. Un exemplu clar de ,,atenţie" la reabilitarea unui drum naţional există în satul Târnava de Criş, comuna Vaţa de Jos. Aici, trotuarele sunt la un metru şi jumătate sub nivelul carosabilului, iar într-un loc, ele se termină în ,,aripile" unui podeţ peste un pârâu."

http://glasul-hd.ro/constructorii-de-la-caracal-s-au-mutat-la-tarnava-de-cris-drum-national-cu-trotuare-valuri-care-se-opresc-paraie/

stangabriel

De ce dureaza montarea parapetilor pe Baneasa Otopeni 2 luni, cu schimbul 3 cu tot? Anunt la Radio actualitati. E enorm.

alin2pas

In atentia celor care vor sa tranziteze defileul Jiului: se reintroduc restrictii de circulatie de azi pentru 30 de zile, de luni pana vineri intre orele 9 - 18 si sambata intre 9 - 14.
http://www.gds.ro/Local/2016-06-03/defileul-jiului-se-inchide-pe-6-iunie/

CristiM

Poate nu se vor monta din acelea prefabricate ci se va turna separatoar intr-un bloc continuu , asa cum s-a procedat cu ani in urma in curba dubla de la iesirea din  Saftica spre Tancabesti.
Am prins lucrarea cand aveam treaba prin Bucuresti, nu-mi mai aduc aminte cat a durat-oricum cateva saptamani- si au fost de turnat putin peste 1km, lucrand zilnic.
Daca se tine cond ca intre Baneasa Aeroport si Otopeni Aeroport sunt cca 11km, ar fi posibil sa dureze atat.
Reconsiderand si trotuarul care e pe axul drumului, care cred ca va fii desfiintat, pentru a turna parapetul....
"Românului îi e greu până se apucă de treabă că de lăsat îndată se lasă"   Ion Creanga

infraAdi_ro

Am auzit pe surse  ca pe sectorul  DN 76 Stei-Varfurile se incearca o cedare de creante a constructorului Construct Mod catre Strabag pentru a finaliza acest contract.Au termen pana joi 9.06.2016 sa finalizeze negocierile pentru a se evita o reziliere care va intarzia foarte mult finalizarea acestui drum national.

Nu stiu cum se face aceasta cedare de creante ....poate explica cineva.Sau nu am folosit termenul bun.....asa am auzit eu din interior.
Romania are un viitor doar daca are prezent!

carutasul

^^
Nu stiu ce proceduri legale se fac, dar o firma care are de incasat o suma pentru o lucrare poate să o cedeze altei firme, de exemplu in contul unei datorii. In cazul de faţă bănuiesc că e vorba doar de profit, pentru că lucrarea o va face Strabag, nu ei, dar in alte cazuri - o firma unde am lucrat a fost in situatia asta - poti face tu lucrarea iar incasarea le revine lor.

GDPR

#3432
Poate ca e vorba de un contract de novatie. Daca beneficiarul e de acord, de ce nu? Legea (art. 1128-1137 din codul civil) permite.

BIGRED1984

Trafic lejer de sambata ora 12 pe DN1; se monta glisiera de pe pasajul de la IKEA





Dan74

Quote from: euromau on June 07, 2016, 10:24:42 AM
Nu stiu cum se face aceasta cedare de creante ....poate explica cineva.Sau nu am folosit termenul bun.....asa am auzit eu din interior.

Cred ca este cesiune de contract, adica contractul initial CNADNR-Construct Mod se schimba in CNADNR -Strabag prin transferul drepturilor si obligatiilor prevazute de contractul initial de la Construct Mod la Strabag. Ce nu stiu eu este daca UE (care e cofinantator al contractului) accepta asa ceva, dar la cate concesii s-au facut una in plus sau minus nu mai conteaza.
Aceasta cesiune de contract are marele avantaj ca practic contractul initial ramane valabil.