Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 11 Guests are viewing this topic.

vancouver

^ "mie mi-ar plăcea un 2+1 alternativ"

Dar de un 2+2 alternativ ce ziceti?  :lol:
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

carutasul

după buget, coane Fănică :) Evident că ar fi ideal; mie mi se pare că e unul din segmentele de drum care chiar ar merita să fie transformate în drum expres în etape. Dar mă raportez la ce văd că fac acum... și seamănă mai degrabă a DN2 reloaded, adică un "aproape 2+2" :)

naivu

La cât deranj este să demareze și să execute un șantier, cred că era mai bine să lărgească direct la 2+2 (eventual mai puțini km dacă nu ajunge bugetul).

hvm

^
sustin. dar probabil SFul e de acu 8-10 ani inceput si atunci era mai greu cu rondurile
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

carutasul

La drum pe DN6 de la Măldăieni până la centura Caracal.

AlexxC

Au largit pe toata distanta unde era ingustat drumul?a mai ramas ceva? cum e calitatea pe fasia noua de asfalt ? e carpeala sau duce pana incepe reabilitarea adevarata?

carutasul

"lărgit" e exagerat spus, cred că în cea mai mare parte l-au adus la largimea inițială. Dar da, pe toată distanța. Nu știu ce să zic de calitate, e tot un fel de cârpeală dar acolo unde au reparat au asfaltat benzi continue, nu porțiuni scurte (petice), deci câțiva ani sper că va ține ( nu am de unde să știu ce e dedesubt și cât de bine au tasat) . Evident, nu știm nici când va începe reabilitarea adevărată :)

TibiV

Extrem de "expresive" vibratiile camerei...

Echivalentul paharului de apa pus pe bord.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

AlexxC

Si pe portiunile reabilitate vibreaza....probabil are un suport foarte flexibil.
Pe acele portiuni cu marcaj temporar galben se merge lejer si destul de confortabil cu 100kmph.

bgd77


carutasul

^
răspuns corect. I-am rupt suportul și folosesc un suport de telefon mai lung. Dă-l încolo, iau altul, și așa mă enervează că zăpăcește filmările, am impresia că lucrează cu blocuri întregi de date și dacă se oprește înainte de finalul blocului restul rămâne cu filmarea veche, cred că și aici am o bucățică la final care n-are ce căuta...
Acum mă gândesc că am putea calcula diferența de amplitudine (planeitate &rugozitate)  :)

vasile.silion

Quote from: vasile.silion on October 19, 2020, 08:50:16 PM

Minunea, deocamdată, a ținut 3 km, din cei 20 km promiși pentru reabilitare (adică puțină răzuire a plăcilor de beton și așternerea unui strat de uzură de 5 cm grosime de asfalt - bun și ăsta!). Ce s-a răzuit s-a și asfaltat, din centrul comunei Hida până la intrarea în satul Racâș (3 km). Să sperăm că la primăvară vom vedea mai mulți km...


Vestea bună e că lucrarea continuă pe DN 1G între Hida și Tihău. Cei 3 km asfaltați din Hida sunt în aceeași stare, dar au început și dinspre Tihău (Jibou) și lucrează deocamdată cale de vreo 5 sate, până la intrarea în comuna Hida. Lucrările sunt mai serioase decât lăsau să se înțeleagă la Hida. După răzuirea plăcilor de beton (nu știu exact termenul specific, voi zice în continuare răzuire) se toarnă un strat de asfalt, apoi se așterne o folie geocompozit (dacă bine zic) și apoi încă un strat de uzură. Straturile de asfalt par destul de groase astfel încât rezultatul să fie unul notabil.

Cu vreo 15 ani în urmă, la ultima intervenție pe acest drum (mi se pare că PACO a lucrat, dacă nu mă înșel), s-a așternut un strat subțire de asfalt de 5 cm grosime peste plăcile de beton și a rezultat o mizerie.

Am fost plăcut surprins că azi, sâmbătă, au lucrat toată ziua.

Câteva poze. Scuzați calitatea lor!
















,,România are un sens întrucât o începem. Trebuie s-o creăm lăuntric, pentru a putea renaște în ea. Plăsmuirea acestei țări să ne fie singura obsesie." Emil Cioran

rota

Imagini cu lucrările efectuate în această săptămână, la podul de pe DN 5, din zona localității Adunații Copăceni.Video CNAIR

carutasul

deci nu era chiar iminentă deschiderea dar nici mult nu mai e.

SB76UFO

Lucrările la noul sens giratoriu de la Veștem au fost încheiate, iar Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere a făcut publice câteva fotografii, pe pagina oficială de Facebook.

Sursa
"Prostia este eternă și invincibilă"