Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 11 Guests are viewing this topic.

TibiV

Quote from: pasadia on November 04, 2020, 08:26:01 AM
- DN5 (intre DNCB și Adunații Copaceni) - eu știam că lucrarea e doar pentru podul peste Arges

Vezi mult in urma pe topicul asta, ca am pozat ani de zile lucrarile.
Si nu doar de la DNCB, ci toata portiunea de la iesirea din Bucuresti (Gara Progresu) - DNCB - Adunatii-Copaceni
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dr4qul4

este bucata aia care la modernizare a primit ceva ce ii place in mod deosebit lui pasadia: giratorii. Multe giratorii  :lol:
Mai exact vreo 7 in 11 km de DN pe 4 benzi
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

pasadia


carutasul

Și în afară de giratorii s-au mai întins și ăia din 1 Decembrie cu vreo 2 km  :)  Probabil a mai rămas 1 km sau așa ceva până la acel pod pe care să poți merge cu 100km/h ...

NGC

"Proiectare si Executie Largire la 4 benzi a DN 7 Baldana-Titu km 30+950 – 52+350"

Quote
5 oferte depuse pentru lărgirea la 4 benzi a DN 7, Bâldana-Titu

05 Noi 2020

Miercuri, 04.11.2020 a avut loc depunerea ofertelor pentru procedura de atribuire a contractului "Proiectare și Execuție Lărgire la 4 benzi a DN 7, Bâldana-Titu, km 30+950 – km 52+350".

Până la termenul limită au depus oferte următorii agenți economici:

1. Asocierea CLAY WORK BUCHAREST - DIMAKS TURIZM INSAAT ENERJI AKARYAKIT NAK. VE TAS. GIDA TEM. OTOM. OTO. KIR.ITH. IHR. SAN.VE.TIC.LTD.STI. ISTANBUL;

2. Asocierea COSEDIL SPA – SC BIT INVEST SRL - CHIRULLI ANDREA IMPRESA INDIVIDUALE – SC TOTAL ROAD SRL;

3. Asocierea SC G&M ROAD BUILDING ENGINEERING SRL – SC KIRLIC GROUP SRL – SC BUILDING DESIGN 2000 TOP SRL – SC IRIMAT CONS S.R.L. - D'AGOSTINO ANGELO ANTONIO COSTRUZIONI GENERALI S.R.L. – SC CONCORDIA CON. STRADE S.R.L – SC SERCONSTRUCT ROADS S.R.L.;

4. Asocierea SC MAVGO HOLDING S.R.L. – SC BDU MAXI CONSTRUCT S.R.L.;

5. OZALTIN INSAAT TICARET VE SANAYI A.S.

Valoarea estimată a contractului este cuprinsă în intervalul 243.801.103,00 - 289.093.324,00 lei fără TVA.

Durata contractului este de 6 luni perioada de proiectare și 20 de luni pentru execuția lucrărilor.

Comisia de Evaluare va analiza ofertele în conformitate cu prevederile documentațiilor de atribuire și cu legislația în vigoare în domeniul achizițiilor publice.

Numai unul si unul. :lol:

adiarc

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

alext

^^
@carutasul: nici macar atat. Cand era podul deschis, aveau semnul de localitate fix la mijlocul podului.
Parca a fost data o lege impotriva extinderii localitatilor pe lungimea DN-urilor... Ar fi interesant de vazut cand s-au intins ei cu localitatea.

Referitor la podul de peste Arges: aveau o nancela sub pod si nu stiu ce faceau la el... Inca nu este deschis (daca aveati dubii).

carutasul

Am fost duminică într-un mic "tur" și am văzut că nu l-au deschis. Voiam să văd pe unde au ajuns otomanii, dar nu păreau să se fi depărtat prea tare de Dn5.


Sorinus

Oradea-Dealu Bitii din cate stiu nu este acelasi gen de reabilitare ca ce se face pe restul DN76, nu? E un fel de reciclare in situ, fara refacere de fundatie?

horatiu.cosma

Reciclare in situ s-a făcut în 2016. Acum se face reabilitare serioasă, ca pe restul DN76.

carutasul

Azi am fost pe plaiurile căruțești ( dus-întors) și pentru că "e de datoria mea", am câteva informații:

asfaltare zone îngustate fost lot "Romstrade"


București-Alexandria, lărgire ( zona centurii Alexandria)


Pare un fel de DN2 reloaded
Powered by API/PUM imgur uploader

Am și niște filmări, să văd când am timp de ele

carutasul

O scurtă filmare cu telefonul făcută de soața mea pe porțiunea în curs de lărgire, chiar la ieșirea de pe Centura Alexandriei spre București

medicul de garda

Poate ne face CNAIR o surpriza si realizeaza un nou proiect adevarat de DN 2+1  :D
Trust me, I'm an east-european doctor!

carutasul

mie mi-ar plăcea un 2+1 alternativ, cred că e potrivit pentru o șosea cu multe tir-uri, dube, tractoare etc, e o zonă agricolă puternică, dar în general nu cu așa de mult trafic. Dar aș fi și mai bucuros dacă ar face și niște ocolitoare la satele de pe traseu, fie și 1+1 ; de asemenea sunt niște dealuri cu curbe destul de pronunțate unde aș vrea să văd niște deblee/podețe sau ce mai trebuie... Zona asta unde lucrează acum e perfect dreaptă, pare fix zona unde nu era nevoie de nimic, dar e drept că fiind în apropiere de Alexandria e posibil să fie aglomerată la unele ore.