News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

alin2pas

Un mare plus, gruiarew. Drumurile naționale de interes european în primul rând (dar și celelalte în măsura posibilităților) ar trebui scoase din localități peste tot unde situația din teren o permite. Acest lucru ar trebui aplicat pentru început în zone unde E-urile nu vor fi dublate de autostrăzi sau DX și avem trafic important, apoi extins cât mai mult.

vancouver

@Alexxc, de acord ca poate exista si alte solutii si le astept cu interes. Dar una din ideile tale mi se pare gresita:
"-denivelare intersectii cu drumurile enumerate de tine in care DN2 ramane la sol"
Pai denivelarea unei intersectii existente costa 10-12 milioane euro. Ai ca. 1km de drum de prelucrat, si altfel decat la un pasaj denivelat nou, trebuie sa asiguri si traficul pe durata santierului, mai precis una sau chiar mai multe variante provizorii. 2 pasaje pe DN existent inseamna 20-25 milioane euro, adica 33-40% din costul unei variante de ocolire noi pe 11 km, cum am propus eu. Dar: nu scoti traficul din localitate si modernizezi drumul pe doar ca. 2km.

Mai mult, podul actual 2+2 peste CF langa Urziceni nu e in cea mai buna stare si la un moment dat va trebuie refacut. La fel si podurile de pe DN2 la iesirea din Cosereni. Alte 10-15 milioane euro.

Partea cu demolarile nu o inteleg, nu e nici o singura cladire, nici macar anexa pe drum. Asta e asa, ca sperietoare, sau cum? Relocari utilitati si exproprieri - WOW. Ma intreb cum s-or suporta sa faca centura Bacau sau cum au procedat la centura Suceava, sau cum vor proceda la Radauti. Sau la Caracal, sau la Caransebes, sau la Lugoj, sau la Craiova, sau la Alexandria, sau la Drobeta, acolo peste tot nu au fost exproprieri si utilitati? Sau acolo astea nu se pun, dar aici exproprierile si utilitatile devin brusc un impediment ...

Adica daca utilitatile si exproprierile sunt un motiv de a nu face o investitie, propun sa oprim TOATE investitiile de drumuri noi din Romania, sa inchidem CNAIR si evident sa inchidem si forumul...
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

ovideatza

Treaba cu desfiintarea totala, adica blocarea aliniamentului, nu cred ca va merge la noi din punct de vedere al Cnair/Primarii/Cj. Sau s-ar ajunge ca localnicii sa inlature obstacolele.

In schimb ar merge configurarea "hard" astfel incat intersectiile din capete sa permita accesul pe directia inainte, respectiv NJ astfel incat sa nu aiba nimeni cum face stanga, iar aliniamentul vechi sa ramana la stadiu de DJ.

AlexxC

#6288
Ai dreptate cu Dn2 care nu trebuie sa ramana la sol; dar cu demolarea anumitor sectiuni nu sunt de acord. Sunt sigur ca pot fi valorificate cumva.

voicul

Restricţii de circulaţie pe Valea Oltului. Se vor executa lucrări de consolidare a versanţilor cu roci instabile

Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere va introduce restricţii de circulaţie pe Valea Oltului, în 7 - 15 octombrie, pentru lucrări de ranguire a versanţilor de blocuri de roci instabile, informează compania de drumuri, potrivit Agerpres.

,,În intervalul 07.10 - 15.10 2019, zilnic între orele 06:00 şi 13:00, vor fi instituite restricţii de circulaţie pe DN 7 (km 198+300 - km 200+645 şi 201+452 - km 204+000) în vederea executării unor lucrări de ranguire a versanţilor. Precizăm ca restricţiile nu vor fi instituite în ziua de duminică, 13.10.2019", arată sursa citată.

În cazul lucrărilor de ranguire a versanţilor de blocuri de roci instabile, se va închide circulaţia rutieră pe DN 7 pe sectoarele de drum anterior menţionate, în reprize de maxim 15 minute, se mai arată în comunicat.


https://www.digi24.ro/stiri/economie/transporturi/restrictii-de-circulatie-pe-valea-oltului-se-vor-executa-lucrari-de-consolidare-a-versantilor-cu-roci-instabile-1196967

TibiV

@voicul,
niciodata nu am inteles de ce nu punem sursa originara a informatiei....

Ca altfel luam interpretarea-interpretarii economica..net, care o ia dupa adevarul.ro, care o ia dupa mediafax.ro, care o ia dupa...
Nu este cazul acum, caci vorbim despre o treaba simpla, dar de multe ori fiecare entitate mass-media isi creeaza propriul story.

Quote
Restricții de circulație pe Valea Oltului în perioada 7 – 15 octombrie !
06 Oct 2019

În intervalul 07.10 – 15.10 2019, zilnic înre orele 06:00 și 13:00, vor fi instituite restricții de circulație pe DN 7 (km 198+300 - km 200+645 și 201+452 – km 204+000) în vederea executării unor lucrări de rănguire a versanților.

Precizăm că restricțiile nu vor fi instituite în ziua de duminică, 13.10.2019.

În cazul lucrărilor de rănguire a versanților de blocuri de roci instabile, se va închide circulația rutieră pe DN 7 pe sectoarele de drum anterior menționate, în reprize de maxim 15 minute.

Rugăm participanții la trafic să circule cu atenție și să respecte restricțiile impuse temporar.

SURSA: http://cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/restric%C8%9Bii-de-circula%C8%9Bie-pe-valea-oltului-%C3%AEn-perioada
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

NGC

DN18B

Sa trecem noua AC.

08.10.2019: "Reciclare in situ pe DN 18B, km 27+000 – km 41+500"

NGC

DN1F

Sa trecem noua AC.

08.10.2019: "Reciclare in situ DN 1F, km 145+438-km 166+600"

vladb


voicul

#6294
Se reasfalteaza toata sectiunea asta




GPS



Powered by API/PUM imgur uploader

TibiV

DN5 Bucuresti - Adunatii-Copaceni. Din pacate, se pare ca la acest obiectiv sunt suficiente doua filmari pe an... :(
In sinteza: avem acum 5 (cinci) giratorii din Bucuresti pana in Adunatii-Copaceni. Iar primele 3 sunt in primii 2 kilometri din Jilava...
Vorba lunga, moarte sigura. Sa vedem deci pozele facute luni, 7 octombrie, intre 12.00 si 13.30.
Iesirea din Bucuresti peste linia CF 902

La nici 200 de metri...

... aflam ca Bucurestiul este oras martir...

... iar apoi dam de Giratoriul 1 de la IVECO,un pic mai mare decat o aspirina ...

Iar imediat dupa Petrom...

... dam peste Giratoriul 2, de la Prefabricate...

... asta este un pic mai generos, cat doua aspirine...



Au aparut si refugii pentru statiile de transport in comun...

Asta este statia Prefabricate
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

Atentie la culori...

Alt refugiu, inaintea podetului pentru care s-a facut devierea

Dupa care, inevitabil, ne intalnim cu Giratoriul 3 - si mai generos, cam 2 aspirine si jumatate... Iesirea din dreapta mea da insa direct in camp. Bine, poate este mai destept sa faci asa ceva preventiv, zona se va dezvolta puternic....





Alta statie de autobuz... (parapetele NJ cred ca i-ati observat de mult...)
Dar observati unde este alveola...

... in timp ce refugiul statiei (Cartier ARTECA) este cu vreo 20 de metri mai in fata...

Intrarea in pasajul subteran pe sub DNCB & CFCB...



... pasaj in care avem parapete NJ cap-coada!...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

Iesirea din pasaj. Parapetele este nou-nout!

In dreapa breteaua spre DNCB. Macar aici parapetele va impiedica "ghidusii"...



Prima trecere de pietoni din Jilava de dupa pasaj...

...a doua trecere

... si a treia. Nu am prins zebra, doar capatul "insulei", dar am prins schimbarea de culoare - de la alb la galben. AICI se termina noul strat de uzura, cu marcaje albe, definitive!...



S-au inecat ca tiganul la mal, cu vreo 250 de metri inainte de biserica de la intersectia cu DJ401A spre Sintesti-Cretesti-Berceni, si abia acum lucreaza acolo...




Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV




In dreapta biserica, in stanga DJ401A

Muncitori care lucreaza la bucata aia de trotuar lipsa de vreo 30 de metri de langa gardul bisericii...

... de unde reapare si noul strat de uzura. In departare se zareste/zaresc podul/podurile peste Sabar...

Fabrica de Paine nu mai are clienti ca atunci cand NU erau parapete NJ pe axul drumului

Podul/podurile peste Sabar



Inaintea benzinariei de pe stanga se termina si parapetele. Dar sper ca vor continua sa il aseze...

Si am intrat in 1 Decembrie, unde primul lucru intalnit in cale este parcarea de la Mihai Trans




Toate pozele de pana aici sunt la: https://imgur.com/a/IHrSm2h
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

Dupa parcarea de la Mihai Trans dam de... ghici ce?!... Giratoriul 4!... Tot doua aspirine si jumatate... (Voi reveni la el)

Multe podete...

.... aparent inutile (voi reveni si la ele...)

Prima trecere de pietoni din 1 Decembrie. Zebra alba...

... a doua...

... si a treia

Ne apropiem de Mega Image si de Green City. Evident aici nu exista trotuare. De ce ar exista?!...  :(

Mega Image

Green City intrarea A

Green City intrarea B
Mama proștilor este mereu gravidă... :)