Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 9 Guests are viewing this topic.

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV




Limitarea de viteza de 30 este corecta...



Alta zona cu asfaltul frezat, dar pe o portiune mai lunga...











Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV








Si iesim din comuna Carlibaba...





Acum pe Fast Forward






Toate pozele Carlibaba-Prislop sunt aici: https://imgur.com/a/s9fnzxz

Fara gopi, DN18 poate fi considerat un veritabil drum de vacanta!!...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

vasile.silion

@TibiV, un mare like, nu știu dacă mai era cazul, ai deja prea multe... Mersi de poze, aștept de mult să văd că se termină odată reabilitarea acestui drum!
De acord cu tine, drumul trece printr-o zonă mirifică a țării. Destul de izolat, în sensul de conexiuni, dar poate ăsta e atuul lui, să ajute la dezvoltarea turistică a zonei, care poate deveni un refugiu de vacanță. Sperăm să fie folosit doar ca tranzit (între Baia Mare și Suceava scurtează drumul cu vreo 40km, din câte știu, față de varianta prin Dej) și mai ales ca drum turistic. Și să fie folosit mult mai puțin ca să ușureze coborârea pădurilor tăiate spre gaterele hapsâne!
Ar fi urât să trecem peste vreo câțiva ani pe acolo printre niște munți cheliți...
,,România are un sens întrucât o începem. Trebuie s-o creăm lăuntric, pentru a putea renaște în ea. Plăsmuirea acestei țări să ne fie singura obsesie." Emil Cioran

GDPR

DN18 ar putea fi receptionat doar partial, mai au de facut un ditamai zid de sprijin intre Borsa oras si Borsa statiune, aproape de gura vaii Cercanelul.

NGC

"Proiectare si executie "Drum de legatura DN5 km. 60+500 - Soseaua de Centura - Pod Prieteniei km. 61+400""

Quote from: NGC on July 23, 2019, 11:39:45 PM
Quote from: NGC on July 13, 2019, 11:54:27 AM
Quote from: NGC on March 14, 2019, 11:59:52 AM
Quote from: NGC on November 22, 2018, 10:34:09 PM
Quote from: NGC on October 23, 2018, 11:14:48 PM
Am uitat sa va zic ceva. "Pe surse", asocierea condusa de COSEDIL a contestat.

Contestatia a fost admisa. Cine tine scorul contestatiilor castigate de contestatari? :D

Pe primul loc a iesit COSEDIL, dar au incercat sa le gaseasca nod in papura si i-au descalificat. CNSC le-a dat insa dreptate celor de la COSEDIL.

Dupa prima decizie a CNSC, CNAIR a "reevaluat" oferta celor de la COSEDIL si i-au descalificat din nou, cu un nou argument. Bineinteles ca cei de la COSEDIL au contestat decizia, dar de data aceasta CNSC a dat zilele trecute dreptate celor de la CNAIR.

Mai poate urma CAB. Va tin la curent.

Dupa cum era de asteptat, COSEDIL a facut recurs la CAB.

CAB a respins recursul celor de la COSEDIL, asa ca se poate semna si aici daca celelalte conditii sunt indeplinite.

25.09.2019

Quote
Tip solutie: Recurs (alte soluţii)
Solutia pe scurt: Respinge plângerea ca nefondată. Definitivă. Pronunţată în şedinţă publică, astăzi, 25.09.2019.

drrond7

#6276
Inainte de a posta am dat un search pe forum sa vad daca s-a mai postat si nu am gasit nimic. Daca ma insel, luati-o si voi ca pe update...

DN 73C a intrat in reparatii in zona alunecarilor de teren de la Piatra. Pozele sunt din 29 sept., din mers (directia Curtea de Arges-Rm. Vâlcea), efectuate de consoarta. Eu m-am intrebat insa, daca asta e un semn ca se merge pe varianta reabilitarii intregului drum in perspectiva conexiunii cu viitorul nod Tigveni, ptr. ca mie mi s-a parut o lucrare mai solida si nu o simpla reparatie (asta bazindu-ma pe cei cativa ani petrecuti pe forum, nu pe stiinta mea, deoarece nu am nimic de a face, doar pasiunea ptr. infrastructura) :)













Carpe Diem!

adiarc

lucrarea este similara cu ce s-a facut si pe alte zone de deal/munte cu alunecari...de ex DN7 ( Dealul Negru )...foraje ,pile legate in zidul de sprijin de la suprafata......nu poate fii aplicata in aceste zone o solutie mai light...ar aluneca iarasi imediat...existand chiar riscul unei prabusiri a caii de rulare
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

alecu26

Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

drrond7

Doar in zona aia. Adica acolo si un pic mai jos (spre Vâlcea), insa doar la suprafata (asfaltul si ceva pe langa); nu mi s-a parut ca ar fi ceva de fotografiat deocamdata.
Carpe Diem!

NGC

#6280
@drrond7: Ai intuit corect.

Lucrarea de care vorbiti este doar o consolidare in jurul kilometrului 60. Vor fi mai multi piloti forati la vreo 15 m adancime parca.

Dar, se tine cont de proiectul secret "Elaborare Studiu de Fezabilitate si Proiect Tehnic de Executie pentru Realizare Conexiune DN 73C cu Autostrada Sibiu - Pitesti (Nod Tigveni) si Modernizare DN 73C (km 44+800 - km 68+000)". E vorba de portiunea de la iesirea din Curtea de Arges, adica intersectia DN7 cu DJ704H, pana la intrarea in Aldesti, adica intersectia DN73C cu DN7.

drrond7

Ok, mersi de info! Dat fiind ca e aproape de Rm. Valcea, o sa incerc sa fac cate un update periodic. Macar cu asta (pana incepe lucrul pe A1 - transmontana ;)) sa-mi aduc si eu contributia pe forum!
Carpe Diem!

vancouver

Revin cu o propunere pe care am mai facut-o si in trecut:



Avantaje pentru SIGURANTA RUTIERA:
- eliminare punct negru din Cosereni (risc lovire pietoni la treceri, multe accidente in trecut in aceasta localitate, mai ales imediat la intrarea dinspre Urziceni, unde se vine cu viteza mare)
- eliminare punct negru curba pod peste Ialomita si intersectie cu DJ201A (curba si intersectie in padure, pod degradat 2+2 pe care se fac depasiri riscante, vizibilitate proasta dupa pod)
- eliminare punct negru intersectia DN2 / DN2a, loc aflat dupa o curba fara vizibilitate; problema dublata de benzinaria din curba
- eliminare punct negru si aglomerat intersectie DN2 / DN1D
- lot 2: scoatere trafic greu din Urziceni si partial trafic autoturisme
- posibilitate montaj parapet median NJ integral pe 11km de drum nou DN2 (pe lungimea proiectului lot 1)
- eliminare ambuteiaje (care provoaca nervozitate si cu risc de accidente tip intrare cu viteza in spatele ambuteiajului a unui sofer neatent - deseori cu urmari mortale), ambuteiaje care ar aparea vineri + duminica seara daca se transforma drumul actual in 2+1.

Ca si orice alt proiect de centuri rutiere ale unui oras (Brasov, Oradea, Adunatii Copaceni, Gherla, Lugoj, Caracal, Alexandria, etc...) pot intra pe fonduri europene, mai ales ca DN2 este drum european si pe zona Urziceni nu va fi dublat de autostrada.

Cost lot 1 estimat 50-60 milioane €. (ca. 1,5% din bugetul pe 7 ani, ca sa se absoarba 100% banii europeni pe coeziune).
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

AlexxC

Din pacate propunerea ta are cateva probleme majore:
demolari si relocare utilitati,expropieri;"centura Urziceni " propusa trece printr-un camp de sonde ce vine cu un paienjenis de linii de transport hidrocarburi, satele Dridu si Moldoveni vor avea un traseu mai lung spre Urziceni.===>>>costuri majore

Sunt sigur ca exista solutii mai ieftine care sa foloseasca cat mai mult din infrastructura existenta:
-pasaje pentru pietoni sau bumpere de viteza si semnalizare extra-mega-vizibila a trecerilor de pietoni plus iluminare noaptea
-denivelare intersectii cu drumurile enumerate de tine in care DN2 ramane la sol
-indulcit curba dinaintea podului peste Ialomita si separator median cel putin in curbe.
-insule pentru reducerea vitezei la intrarile in localitati

Asteptam propuneri cat mai diverse si numeroase sa le dezbatem pe forum, poate cineva cu putere de decizie le va gasi interesante.
Spor!

gruiarew

Nu mai votați vă rog pentru a pune obstacole în drum. Că la noi întreținerea e 0 se iau semnele si rămân doar niste movile unde-ți rupi roțile și capul. Nu merge cu insule la noi.

Dacă vrei să crești siguranța circulației în localități scoți traficul din localitate afară nu pui posibile capcane în drum.
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis