Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

pasadia

Și în alta ordine de idei, astă-noapte venind înapoi de la București am remarcat marcajele noi dintre Cotul Donului și intersecția de la Predeal cu DN73A. Porțiunea asta a fost asfaltata pe toată lățimea in mai-iunie iar marcajele arata goarte-foarte bine. As zice că e cel mai albastru sector din toată țara.

Cel mai mult insa am apreciat faptul că au schimbat banda care se încheie în zonele în care sunt 2 pe urcare. De data asta se termina, așa cum e firesc, B2.

voicul

#6136
Semaforul din Talmaciu. Poate ii si dau drumul la un moment dat - era pe galben intermitent.





Powered by API/PUM imgur uploader

L.E

Tot pe DN7 la Dedulesti - se pare ca noaptea nu e samafor, din ce se zicea prin statie.








Powered by API/PUM imgur uploader


FARA exagerare coloana era pana aici - 8 KM!!!
In partea cealalata - de 10 min max.

tom_sawyer

Proiectul de HG [...]"

Prin prezentul proiect de Hotărâre a Guvernului, se propune:
- modificarea datelor tehnice și actualizarea valorii de inventar a terenului aferent DN 7D, km 0+000 – km 31+360;
- retransmiterea sectorului de drum naţional, având indicativul  DN 7D km 0+000 – km 31+360, din domeniul public al statului şi din administrarea Ministerului Transporturilor, în domeniul public al județului Vâlcea și în administrarea Consiliului Județean Vâlcea;
- declasarea acestuia din categoria funcţională a drumurilor de interes naţional şi încadrarea acestuia în categoria funcţională a drumurilor de interes județean.

http://mt.ro/web14/transparenta-decizionala/consultare-publica/acte-normative-in-avizare/2556-hg06082019dim-2

QuoteIn total, drumul dintre Curtea de Arges si Caineni are 61 de kilometri, dar numai o parte sunt asfaltati. Drumul este impartit in doua categorii: intre Curtea de Arges si limita judetului Arges, adica vreo 27 de km, drumul este unul judetean – DJ 703H. De la limita judetului Valcea si pana in DN 7, figureaza ca DN 7D. Asta pentru ca, in anul 2003, autoritatile locale din zona Valcea, satule de starea tot mai proasta a ,,soselei" si incapabile sa asigure finantarea, au decis sa clasifice drumul – care pe atunci era tot judetean – in unul national, in ideea in care sarcina reabilitari drumului sa treaca la Guvern, prin Ministerul Transporturilor si Compania de Drumuri. S-au gandit ca fondurile, la bugetul central, sunt mai multe, iar vointa politica mai mare.
Dupa ce s-au convins ca Guvernul se tine doar de minciuni, dar nu si de demararea reabilitarii drumului, Consiliul Judetean Valcea a decis, in toamna anului trecut, reclasificarea DN 7D in drum judetean, preluarea lui de la Ministerul Transporturilor si trecerea acestuia, din nou, in subordinea autoritatii locale.

https://www.vacantacumasina.ro/dn-7d-drumul-national-forestier/

Gendan

[wishful foresight]

Ce o să ne ofticăm noi în vreo 5 ani că drumul ăsta e lăsat în starea în care e...

[/wishful foresight]

slartibartfast

Cred că are mai multe șanse ca drum județean să se îmbunătățească decât ca național.

vm75

Eu folosesc uneori acest drum ca varianta pentru Valea Oltului. E foarte stricata portiunea dintre Salatruc si Poiana, trebuie sa ai nervii tari, indiferent de masina. Daca se va finaliza lotul 5 din PiSi si se va repara si acest drum, se poate ajunge mult mai repede la Sibiu pe aceasta varianta, ocolind Dealul Negru, Rm. Valcea si Calimanesti-Caciulata.

dr4qul4

E greu ca acest drum sa fie luat in considerare pt descarcarea PiSI5 in valea oltului. Sa nu uitam ca ajunge la aproape 900m si in unele locuri are vreo 4-5 m latime.
Speranta mea pt a ajunge de pe PiSi 5 pe VO este DJ703G. Asta ajunge doar la putin peste 600m.
Apropo, stiti ca DC16 care trece prin Berislavesti este asfaltat? Si nu pare o lucrare de 2 lei..
Oricum, e bine ca se declaseaza. CJ sunt mult mai eficiente decat CNAIR. Asa are o sansa.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Deschideri 2024: Intaia Cocoasa + L3, Lotul Coni , T1DX12, A0L3,

vancouver

Încă o scurta filmare de pe DN2:



Vedem o linie dubla continua, care împiedica strict intrarea pe contrasens pentru depășiri. După cum se vede, 2 turisme se pot depăși fără sa atingă acest marcaj dublu. Poate nu e o soluție rea și ar putea fi extinsă pe zonele care nu sunt perfect drepte și pe aceste zone camioanele și autocarele sa nu aibă voie sa depășească. Doar autoturismele, in măsura in care nu intra pe linia continua. In curbe se poate pune chiar și parapet de beton.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

vancouver



asta e de la intrarea in Focșani dinspre sud, dinspre Râmnicu-Sărat. Urmăriți mai ales traficul. Mie mi se pare superior ca număr de mașini fata de zona Sinesti-Movilița, filmată de mine cu 1,5 ore mai devreme, tot duminica. (filmare pusă pe threadul 2+1). Mai ales pe la min. 3:30 pana la 4:30, unde aștept un minut sa pot sa fac stânga. Și mare parte e trafic local, asta nu se va rezolva cu autostrada.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

rota

A fost ridicată semaforizarea la Dedulești pe Dealu Negru (DN 7) !

În perioada 14.08.2019 – 18.08.2019, se elimină semaforizarea care reglementează circulația alternativă iar traficul rutier se va desfășura în ambele sensuri pe DN7, sectorul de drum cuprins între km 152+250 și km 152+550, pe raza localității Dedulești, județul Argeș.

Sursa
Bucovina sustine autostrada A7
Pariu 500 lei: UMB termina tot Buzău - Focșani, 4 loturi, 82 km pana in 5 iulie 2025!

vancouver

#6145
Aici o filmare de pe DN 11 ieșire din Tg . Secuiesc spre BV. Se observa ca s-a așternut strat nou de asfalt, acesta este de f. buna calitate. Dar numai pana la prima localitate. Mai departe spre Moacsa reparațiile sunt doar pe zone scurte, de 5-50m, și par finalizate. Pe harta calității as merge acum cu verde între Tg. Secuiesc și Moacsa.



Mai interesant însă, remarcați traficul. Filmarea e de luni pe la ora 11-12. E o coloana aproape continua pe ambele sensuri. Foarte foarte aglomerat a fost și Ojdula-Tg. Secuiesc. Și presupun ca spre Brașov e la fel, eu am ieșit spre Sf. Gheorghe, pe DN13E. Apoi am mers pe DN13, Dn14, Dn14b și alte drumuri. Aglomerație ca pe Dn11 am mai văzut doar pe Dn1 Teius-Alba Iulia, in rest muuult mai liber.

Cred așadar ca A13 Brașov-Tg. Secuiesc-Ojdula devine o necesitate stringenta și trebuie prioritizata. E vorba numai prin prisma traficului deja existent, nu vreau sa știu peste 10-15 ani ce va fi.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

voicul

Imi aduc aminte ca s-a repus pe tapet extinderea la 2+1 ale unor sectiuni din DN7 pe la Talmaciu?
Se mai aude ceva?

pasadia

@vancouver: îți descrisesemtot DN11 putin mai suspe topicul asta.

vancouver

@pasadia: da am vazut, dar sunt in concediu și am vrut sa scriu cât mai repede, ca sa nu uit. Am văzut ca ai scris, dar n-am avut timp sa citesc. Sunt convins ca ai văzut același lucru. Și am vrut sa subliniez mai ales traficul de pe DN11. De unde eram un adept moderat al A8, ajung sa fiu un adept convins al A13, și cu A8 mai vedem pe zona montană.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

ovideatza

Azi am facut Iasi-Cluj pe TgNeamt-Poiana Largului-Toplita, in ideea de a scapa de traficul infernal de pe Vatra Dornei-Bistrita-Dej, care daca in urma cu 5-6 ani era relativ constant, in ultimii 2 ani mi se pare ca e deja extrem de obositor raportat la distanta parcursa.

Aproape ca mi-a parut rau. Nu am ajuns mai repede decat pe dincolo, nici nu speram, dar speram sa merg mai relaxat, sa nu ajung sa urc km cu tr. 1 in spate la vehicule lente fara absolut nici o urma de 2+1 pe urcare.

In schimb am dat de coloane de masini, in frunte cu cate 2-3 tiruri. Acu cativa ani cand am facut acest traseu ultima data nu erau tiruri atat de multe cum mi s-au parut astazi. Evident, nu ca pe Vatra Dornei, ca daca ar fi ar ajunge coloana continua la cat e de ingust, virajat si lipsesc zonele de depasire.

Cred ca trecerile peste Orientali cresc in trafic in mod continuu, si toate simultan.