Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

Io

^
Pe DN76 cred ca despre parcarea asta e vorba. A prins ea intr-adevar zile mult mai bune. Totusi, de ce n-a fost licitata impreuna cu drumul?

https://www.google.ro/maps/@46.2821194,22.5763163,3a,75y,110.97h,89.84t/data=!3m6!1e1!3m4!1s1SpJ7KY2DeAlCoGWY4Ei9w!2e0!7i13312!8i6656
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

razvan96

^ A fost licitata impreuna cu drumul, doar ca a durat mai mult pana au emis AC.

ovideatza

#6122
Reasfaltare + reorganizare circulatie Targu Frumos - DN28/ E583, incepand cu intersectia cu DN28A - filmat 04.08.2019:



Mi-au placut cele 2 treceri de pietoni unde drumul devine 1+1. E clar mai bine ca inainte, chiar daca si inainte acolo se circula 90% in regim 1+1, dar important e ca nu mai sunt masini parcate in preajma si vizibilitatea e imbunatatita + existenta refugiu.

marinul

#6123
@NGC in legatura cu DN19E

este pe toata lungimea Chiribis-Biharia? Spuneau ca toarna experimental pe o lungime de aproximativ 5 km. Oricum se misca incet, nici macar nu au iesit din Chiribis intr-o saptamana si doar stratul de ballast a fost turnat, care incepe sa se deterioreze. Am facut cateva poze saptamana trecuta

















Powered by API/PUM imgur uploader

NGC

E pe toata lungimea Biharia (0+000) - Chiribis (38+910).

Esti sigur ca sunt aceleasi lucrari? E greu de crezut ca s-au apucat de lucru in nici o saptamana de la emiterea AC, mai ales ca, din ce stiu, nu s-a organizat inca o licitatie pentru lucrarile de reciclare in situ. E drept ca are si CNAIR reciclatoare, dar habar n-am daca o fi vreo echipa de-a lor pe acolo.
Totusi, in poze nu vad nici un reciclator. Daca tin bine minte, CNAIR a cumparat niste reciclatoare Wirtgen.

marinul

Cred ca sunt aceleasi au pus acum cateva minute poze pe pagina de facebook

Directia Regionala de Drumuri si Poduri Cluj

Lucrari de reciclare in situ - asternere material aport efectuate de Sectia Productie pe DN19E km 37+600, jud. Bihor











Powered by API/PUM imgur uploader

Eu defapt cautam pozele de saptamana trecuta unde au zis asa:

Așternere material aport - sector experimental (km 38+200 – km 38+810), în vederea executării lucrărilor de reciclare in situ pe DN 19E km 25+700 – km 38+815, jud. Bihor
Lucrări realizate de Secția Producție din cadrul DRDP Cluj



TibiV

Neplacut pentru un tursit care ar fi vrut sa faca un tur Piatra Neamt-Poiana Largului-Targu Neamt.
Dar bine pentru DN15, care este aproape albastru dela Piatra Neamt la Bicaz (lipsesc deocamdata marcajele).

Detalii dupa concediu...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Hercule

In scop turistic se poate merge si pe DJ155F prin Izvoru Muntelui - Durau. (daca nu ti-e mila de masina)
Deșteaptă-te române!

vladb

@TibiV: starea in care era Dn15 pe sectorul coronament Baraj Bicaz - Poiana Largului numai la cobcediu nu ducea... Spart, plin de alunecari, tasari, burdusiri. Paradoxal, proximitatea masivului Ceahlau e un pericol (a se citi cu ghilimele de rigoare). Te fura peisajul, pac intr-o groapa sau te trezesti cu o diferenta de nivel la 50 la ora...
@Hercule: Sigur e practicabil pana la Durau? Acum vreo 2 ani, proprietarii pensiunilor de deasupra debarcaderului precum si satenii din Izvorul Muntelui spuneau ca dupa sat e rupt de tot drumul si nu se poate trece cu nimic...

Hercule

^ Am fost cu masina in august 2014 de la Izvoru Muntelui pana dincolo de Lutu Rosu (aprox zona cabana Falon) si de acolo pe jos pe la Dochia si jgheabul cu hotar. Drumul a fost relativ ok, in conditiile unui drum de munte nu prea circulat. Partea dinspre Durau am vazut-o doar fiind pe jos la intersectarea potecii cu drumul. Nu am vazut nimic de speriat nici acolo. In general drumul arata cum e pe google street view. Dar n-ar fi exclus sa se fi stricat de atunci.
Deșteaptă-te române!

user201

Pe DN1 în preajma localității Ucea de Jos, jud Brașov am impresia că vor să repare trecerea aceea deteriorată tare peste calea ferată.
În screenshot se văd muncitori ce cred că lucrează la o deviere temporară a drumului. Poza de Miercuri. Joi nu era nimeni acolo, dar se vedea ceva asemănător cu o fundație de piatră pentru DN, deci cred că asta este( deviere temporară pentru reparare trecere peste CF ).

slartibartfast

@TibiV
Oricum, o ocazie de a face Piatra Neamț-Bicaz-Cheile Bicaz-Lacu Roșu-Gheorgheni-Toplița-Poiana Largului-Târgu Neamț. Drum frumos, dacă aveai timp.

NGC

"Supervizarea proiectarii si executiei drumului de legatura DN 5 Km 60+500-Soseaua de Centura-Pod Prieteniei Km 61+400"

Sa trecem si ofertantii.

1. Asocierea K-Box Construction Design SRL - Kappa Architects&Engineers SRL
2. Asocierea Search Corporation SRL- Mega Muhendislik Musavirlik AS (MEGA Engineering Consulting Inc.)
3. Asocierea SC TPF INGINERIE SRL - SEPTEMBRIE CONSULTING
4. Asocierea SC VENTURO INVESTMENT SRL - AE DOZORING s.r.o.

adiarc

^^^....bineinteles au lasat-o pana s-a stricat de tot...cat.despre.solutii de 2019 ( sau ultimul racnet acum vreo 40-50 de ani ) ,adica PASAJ peste CF.....pai companiei carutelor de formula 1.....nici o sansa
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

pasadia

#6134
DN11 e in continuare un amalgam tâmpit. Au făcut multe reparatii vara asta pe el, dar situația e foarte diversă:

- Brașov - intersecție DN10: 2 benzi, separator median, asfalt ok marcaje vizibile dar destul de șterse.

- intersecție DN10 - intersecție DN11: foarte - foarte multe petice, majoritatea denivelate, marcajele nu au mai fost refăcute și mai degrabă lipsesc (sunt vizibile doar ocazional, pe unde nu au mai fost puse marcaje).

- intersecție DN11 - trecere nivel CF403: oarecum ok, fără multe petice, marcaj slab vizibil.

- intersecție CF403 - Cernat: multe petice, unele încă neacoperite încă (probabil le vor acoperi în următoarele zile), marcaj slab vizibil

- Cernat - intrare Tg. Secuiesc: asfalt proaspăt turnat pe toată lățimea drumului. Însă deocamdată nici un marcaj.

- intrare Tg. Secuiesc - Oituzul maghiar: foarte puține petice noi, asfalt prost spre foarte prost (mai ales pe partea de coborâre spre Oituz), marcaje foarte șterse aproape deloc vizibile.

- Oituzul maghiar - Poiana Sărată: asfaltul și marcajele turnate în anii trecuți, încă arată decent.

- Poiana Sărată - Onești: zone cu asfalt proaspăt, turnat pe toată lățimea, intercalate cu zone cu asfaltul vechi (mai ales intre Hârja și mănăstirea Codreanu). Zonele cu asfalt sunt în general marcate, dar nu chiar peste tot. Câteva poze:

(GPS) (GPS) (GPS) (GPS) (GPS) (GPS) (GPS) Powered by API/PUM imgur uploader


Oneștiul la fel de prost că de obicei, însă podul peste Trotuș a fost redus la doar o banda și că atare cozile sunt considerabile (se sta pe loc și peste un sfert de oră ziua). Nu am văzut sa se lucreze ceva (cum de altfel nu se lucrează nimic nici la podețul ăla surpat de la Poiana Sărată.



Onesti - Bacău e încă bun, chiar dacă marcajele nu mai sunt la fel de proaspete.