Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

dan_c

Stie cineva cum s-a desfasurat receptia de saptamana trecuta pe DN 14 Sighisoara - Sibiu, constructor Strabag ????

dan_c

De Arad -Oradea, se mai stie ceva ???
Parca se efectuau lucrari, neterminate conform contract,.........mi se pare ca nici receptia la terminarea lucrarilor nu a avut loc, stie cineva care a trecut prin zona daca se mai lucreaza ????

TibiV

#4442
http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/comunicat-de-pres%C4%83-11042017

Quote
Comunicat de presă 11.04.2017

Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere S.A. anunţă participanţii la trafic că au fost repuse în funcțiune cele două treceri de pietoni semaforizate de pe raza localitații Bușteni. Acestea sunt destinate exclusiv persoanelor cu dizabilități și a persoanelor vârstnice și pot fi utilizate prin acționarea manuală a instalației de semaforizare.

Menționăm, totodată, că în această zonă sunt amplasate două pasarele pietonale, care au ca scop atât fluidizarea traficului rutier cât și creșterea gradului de siguranță rutieră a tuturor participanților la trafic.

C.N.A.I.R. face apel către localnicii și turiștii aflați în zonă să conștientizeze destinația și utilitatea trecerilor de pietoni la nivel.

Ne exprimăm speranța că participanții la trafic vor înteleage importanța păstrării în stare de funcționalitate a acestor instalații de semaforizare.

Au pus si video pe FB....
https://www.facebook.com/cnadnr/videos/1841457819447622/
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

#4443
WTF ?!?!?!...

Poate confirma cineva ?...

Ionut, scuze de off, dar ar fi stirea anului...
Ar fi stirea programarii bugetare UE 2014-2020...

Am cautat in toate "ziarele" din Bistrita...
Cel mai complet pare asta: http://www.rasunetul.ro/ministerul-transporturilor-alocat-bani-pentru-continuarea-lucrarilor-pe-dn-17-c-si-dn-17-d-peste

Quote
Ministerul Transporturilor a alocat bani pentru continuarea lucrărilor pe DN 17 C şi DN 17 D. Peste două luni, cu trenul între Ilva Mică şi Rodna

Ministrul Transporturilor, Alexandru Răzvan Cuc, a anunţat că patru proiecte de infrastructură rutieră şi feroviară pentru care autorităţile judeţene au solicitat sprijin guvernamental au fost soluţionate favorabil. Este vorba despre modernizarea DN 17C, DN 17D, drumul expres Turda-Halmeu şi redeschiderea tronsonului ferovial Ilva Mică – Rodna Veche.

         ,,Discuţiile pe proiectele de infrastructură au început încă din luna februarie cu domnul preşedinte Moldovan, referitor la obiectivele pe care ar dori să le finanţăm în judeţul Bistriţa-Năsăud. Am discutat de patru proiecte. Primele două se referă la finanţarea durmurilor naţionale 17C, 17D, cu sumele necesare pentru efectuarea lucrărilor în continuare la aceste tronsoane de drum naţional, sume care au fost alocate, şi mai mult decât atât, pentru a nu bloca la nivel central procedurile de achiziţie am descentralizat toate aceste proiecte şi toată documentaţia ce ţine de elaborarea proiectelor către DRDP Cluj, inclusiv sumele necesare pentru a finanţa lucrările în continuare pe cele două tronsoane", a explicat ministrul Răzvan Cuc, în cadrul unei confeirnţe de presă.

         În ceea ce priveşte drumul expres Turda – Halmeu, unde este inclus şi tronsonul Dej-Bistriţa, ministrul Transporturilor a menţionat că proiectul este foarte important, pentru că drumul cuprinde patru judeţe, cu o lungime de 320 km dintre care peste 100 km în judeţul nostru.,,Proiectul este prevăzut în Masterplanul de Transport. Dacă celelalte două proiecte de care am vorbit sunt finanţate de la bugetul de stat, acesta este finanţat prin fonduri europene şi luând în considerare că ne dorim foarte mult să avem o absorbţie pozitivă şi în creştere pe proiectele finanţate cu fonduri europene, am discutat şi cu domnul prim-ministru Sorin Grindeanu şi am stabilit ca drumul, deşi este prevăzut în Masterplanul de Transport începând cu 2021, să-l tragem mai aproape şi începând cu 2018 să lansăm procedurile de achiziţie pentru studiul de fezabilitate pentru acest drum expres", a declarat ministrul Cuc.

         Nu în ultimul rând, oficialul guvernamental a dat explicaţii şi cu privire la operarea tronsonului de cale ferată dintre Ilva Mică şi Rodna Veche, care de foarte mult timp nu mai este utilizat pentru curse regulate. ,,Am discutat cu CFR Călători. Tronsonul de cale ferată este introdus în pachetul minim social, astăzi am demarat procedurile cu CFR Infrastructură pentru punerea în condiţii optime de circulaţie a infrastructurii feroviale şi în două luni de zile vom avea şi operatorul de stat care va efectua curse pe acest tronson", a declarat ministrul Răzvan Cuc.

Nimic despre A3...

Fie ZF a confundat DX Turda-Halmeu cu A3, fie reporterii locali din Bistrita "nici nu au clipit" cand au auzit de A3... "Nu e in Bistrita, e prea departe, duca-se naibii, nu ne intereseaza..."... Este posibil, de multe ori "localii" nu vad mai sus de genunchiul broastei....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Ciprianul

Romania....o tara unde toti dar absolut toti pot face un ban...egal CUM dar fac.

afreddyapp

Quote from: dan_c on April 10, 2017, 07:58:28 PM
De Arad -Oradea, se mai stie ceva ???
Parca se efectuau lucrari, neterminate conform contract,.........mi se pare ca nici receptia la terminarea lucrarilor nu a avut loc, stie cineva care a trecut prin zona daca se mai lucreaza ????

Se monteaza parapeti metalici pe unele portiuni.
In schimb nicio actiune la nivelul trecerilor de cale ferata(Ciumeghiu,Zimandu Nou),unde sunt  acelasi  denivelari stravechi(mostenire antica)......

GDPR

#4446
DN 7A tăt pi lăc pi lăc pi lăc:  >:(

La DN 7A (tronsonul hunedorean)! / Firma STRACO tergiversează reluarea lucrărilor

Constructor: "Da, noi ne dorim să continuăm lucrarea, dar ne izbim, cum v-am spus, de această problemă, managerul de proiect. Dar o vom rezolva. Finanţare există, cum să nu existe, chiar azi am primit de la DRDP Craiova, de la domnul director financiar Laurenţiu Bogdan Bratu, o adresă prin care suntem înştiinţaţi că pentru anul acesta există 9 milioane lei pentru DN 7A. Au fost ceva probleme tehnice în privinţa avizelor pentru nişte categorii de lucrări, nişte discordanţe între DRDP şi compania naţională de drumuri, dar şi acestea se rezolvă, ori s-au mai rezolvat între timp din ele."

DRDP: "există finanţare la drum, dar sunt ceva probleme la firma STRACO, că acolo e buba. Dar acum avem operativă şi după şedinţă îi spun domnului director să vă sune, că e o fire deschisă şi vă va spune tot ce depinde de dânsul. În orice caz, se va stabili că dacă nu vine constructorul după Paşti cu utilajele să intervenim noi cu un autogreder şi un compactor pe cei 2-3 kilometri cu probleme deterioraţi serios după această iarnă grea şi lungă."

"Ei trebuia să înceapă lucrarea, să-şi ducă utilajele, şi aşa mai departe. Au primit ordin de începere a lucrărilor, găsesc tot felul de motivaţii şi de scuze. Trebuiau să toarne într-una din faze, pe 5-6 kilometri strat de uzură, aveau multe lucrări de făcut. Dar vreţi să ştiţi adevăratul motiv pentru care nu vor să se apuce de treabă? Mai vor bani! Aşa fac cam toţi constructorii după ce licitează."

Zvj.ro

Pericol IMINENT de accidente pe un drum national

Cratere, maluri care stau sã se surpe si risc crescut de cãderi de stânci. Asa se prezintã starea unui drum national din Valea Jiului. Este vorba de drumul national 7A care face legãtura între municipiul Petrosani si judetul Vâlcea. Pe alocuri zãpada s-a topit si a lãsat în urmã cratere care cu greu pot fi identificate de conducãtorii auto. Gropile sunt camuflate cu apã, iar depistarea lor este aproape imposibilã. Sunt zone în care gropile sunt imposibil de evitat.  Pericolul în zonã este iminent. Pe alocuri malurile stau sã se surpe, iar de pe versanti se dizlocã bolovanii. Drumul ar fi trebuit reparat. Mãrturie stau doar niste indicatoare rutiere care avertizeazã faptul cã "drumul este în lucru". Chiar si ele au capitulat sub povara infrastructurii degradate. În locurile în care odatã a existat asfalt, acesta a dispãrut. Mixtura asfalticã a dispãrut odatã cu zãpada.

Ar fi trebuit reparat

În anul 2015, oficialii ministerului Transporturilor anuntau cã DN 7A va fi reparat în cinci puncte. "Proiectul dureazã 24 de luni si prevede atât lucrãri de reparatii, cât si modernizarea drumului national", a declarat în anul 2015, prefectul de Hunedoara, Sorin Vasilescu. Au trecut doi ani. Starea drumului este mai precarã decât în 2015.  La începutul verii lui 2011, drumul a trecut de la Regionala de Drumuri si Poduri Craiova, la Regionala Timisoara. În toamna aceluiasi an a  ajuns înapoi la cei de la Craiova, tocmai pentru a putea fi implementat un proiect complex, dupã cum au explicat oficialii.


Cronicavj.ro

carutasul

 O altă observaţie din drumul meu de azi spre plaiurile căruţeşti, pe porţiunea "nereperată" a DN6 ( Caracal -Mihăieşti) se făceau lucrări de plombare, dar mai temeinice păreau ca data trecută. Se pare că am scăpat de acele ( unul sau două?) podeţe unde nu se putea circula pe unul din sensuri şi trebuia să cedezi trecerea celor care veneau dinspre Caracal. Erau utilaje la lucru, n-am apucat să le pozez, poate la întoarcere o să fiu mai pe fază...

TibiV

Quote from: carutasul on April 14, 2017, 07:13:13 PM
pe porţiunea "nereperată" a DN6 ( Caracal -Mihăieşti)

Care Mihăieşti ?!....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

carutasul

Limita intre judetele Teleorman si Olt. Fostul lot Romstrade adică.

TibiV

Mihăeşti, adica....

Ca pe DN6 mai avem si Mihăileşti...

Iar pe A3 avem Mihăieşti, dupa Nădăşelu....

(Si mai este un Mihăieşti langa A1, aproape de Dobra...)

Pare un nume predestinat pentru lucrari de infrastructura... :D
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

carutasul

N-am băgat de seamă că e fără i, se pare că e o particularitate locală, pe tatăl meu (din Dolj)) îl chema după acte Emiliean ( fără i) iar pe socrul meu , din Teleorman, Steliean , deci fie şi Mihăeşti :)  Partea bună e că păreau că lucrează mai serios ca anul trecut ( petice pe porţiuni de caţiva metri, nu plombe) Nu înţeleg , dacă tot vor să lucreze şi în regie proprie, de ce nu exersează pe lotul ăsta, că e şi uşor şi de efect. Că văd că au ieşit din orice planificare posibilă cu aşa-zisa lor relicitare...

Bogdan_Cluj

#4452
DN1 intre Turda si Cluj Napoca de aproximativ 1 an in trei sate se lucreaza la portiunea mediana si la trotuare. Lucrurile par sa stagneze, probabil constructorul are probleme.
Mai jos filmari din satele: Tureni, Valcele si Feleacu







PS: am mers pe mijlocul drumului ca sa prind in camera ambele parti, iar zona mediana sa fie mai "aproape de camera". Pentru detalii, puneti pe pauza, este filmat full HD ar trebui sa se vada si detaliile.

Harry

In urma unei investitii de aproape 1.5 milioane de euro, pe DN1 s-a deschis primul restaurant de tip autogrill din Romania.

Restaurantul cu o capacitate de 160 de locuri are un design inspirat din Star Wars, de altfel la deschidere clientii au fost intampinati de Darth Vader si de Stormtroopers.

foto: ETU Autogrill










TibiV

cutter a fost la PRO TV intr-un mini reportaj despre DN1, mai exact despre "Modernizarea infrastructurii privind siguranta circulatiei pe DN 1, in sate lineare si puncte negre".

Maine va fi reportajul pe larg, la "Romania Te Iubesc", de la ora 18...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)