Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 12 Guests are viewing this topic.

zorro

Asa cum am promis revin cu poze din zona afectata pe DN 1 zona intre Inoc si Unirea,
Fara comentariu;











Nu contează cine votează, contează cine numără voturile! (Iosif Vissarionovici Stalin)

zorro

Si acum in spatele pomilor,
Aici lucreaza zilnic cel putin 2 excavatoare;















Concluziile le trageti singuri.
Nu contează cine votează, contează cine numără voturile! (Iosif Vissarionovici Stalin)

dan_c

#4472
Daca ajunge cineva in zona DN1C-Dej Baia Mare, se efectueaza lucrari de consolidare

km 108+390 - 108+430, L = 40 ml, Valoare 1.551.958,18 lei

km 111+216,50 - 111+255,80, L = 39.3 ml, Valoare 2.800.384,51 lei


Ce solutie a fost aleasa pentru cele doua zone ?

Mai nou au si emis o AC NR 13/28.04.2017,

http://mt.gov.ro/web14/documente/interes-public/autorizatii/2017/13/AC%2013%20-%202017.pdf

Cine executa aceste lucrari ?

bugybuu

am trecut ieri pe acolo dar m-au surprins si nu am apucat sa fac si poze. Nu stiu cine executa lucrarile dar am observat ca era facut zid de sprijin si cred ca urma sa il umple sa il aduca la nivel. Zona ii pe Mesteacan dupa ce treci de varf cativa kilometri catre de la Baia Mare catre Dej. In zona respectiva tot timpul au fost probleme cu alunecarile de teren. Ce mai este nou este in zona de dinainte de poarta de lemn am observat ca a inceput sa se surpe drumul. Sper sa repare si acolo cumva.

TibiV

CNAIR a fost foarte activ astazi...

http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/comunicat-de-presa-04052017

Quote
Comunicat de presa 04.05.2017

Reabilitare DN 1C Dej-Baia Mare km 61+500-km 147+990

Ministerul Dezvoltării Regionale, Administrației Publice și Fondurilor Europene, desemnat ca Autoritate de Management pentru Programul Operațional Sectorial-Transport 2007-2013 și Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere S.A. în calitate de Beneficiar, au semnat Contractul de Finanțare nr. 563 în data de 31.03.2017.

Obiectul Contractului îl reprezintă acordarea finanțării nerambursabile din fonduri publice de către Autoritatea de Management în cadrul Programului Operațional Sectorial-Transport, Axa Prioritară nr.2- Modernizarea și dezvoltarea infrastructurii naționale de transport în scopul dezvoltarii unui sistem național durabil de transport" Domeniul Major de Intervenție 2.1 "Modernizarea și dezvoltarea infrastructurii rutiere naționale", pentru implementarea Proiectului "Reabilitare DN 1C Dej-Baia Mare km 61+500-km 147+990".

Valoarea totală a Proiectului "Reabilitare DN 1C Dej-Baia Mare km 61+500-km 147+990"care face obiectul prezentului Contract, este de 389.600.714,28 lei din care valoarea totală eligibilă este de 273.952.891,33 lei.

Valoarea totală eligibilă a Proiectului este, după cum urmează:

a) Contribuția Comisiei Europene prin Fondul European de Dezvoltare Regională-în proporție de 85,00% din valoarea eligibilă a Proiectului, respectiv 232.859.957,63 lei;

b) Contribuția bugetului de stat-în proporție de 15,00% din valoarea eligibilă a Proiectului, respectiv 41.092.933,70 lei.

Obiectivul principal al proiectul "Reabilitare DN 1C Dej-Baia Mare km 61+500-km 147+990", constă în execuția unor lucrări de reabilitare a unui drum național în zona de nord-vest a României în lungime de 86,49 km care permite îmbunătățirea transportului de mărfuri și pasageri, ca parte integrantă din dezvoltarea economică totală în România și, prin urmare, dezvoltarea economică totală în cadrul Europei. Pentru participanții la trafic, aceste obiective includ îmbunătățirea performanței coridorului de drum prin mărirea vitezei de deplasare, prin reducerea costurilor de exploatare, a numărului de accidente și prin îmbunătățirea confortului în timpul călătoriei.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

alecu26

proiecte vechi...licitate si finaliate demult, bagate iar pe sub usa sa mai imbunatatatesca rata de absorbtie.
Drumurile noastre POATE;

TibiV

Quote from: alecu26 on May 04, 2017, 06:36:21 PM
proiecte vechi...licitate si finaliate demult, bagate iar pe sub usa

Nu se numesc "bagate pe sub usa"...
Oficial se numesc "proiecte retrospective".... :lol:
:cheers:

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Bogdan_Cluj

#4477
Si ultimul clip cu lucrarile de pe DN1 din judetul Cluj, sat Gilau (la finalul clipului se trece pe sub A3)

Harta aici



NGC

DN18

MT a emis astazi autorizatia de construire pentru lotul 2.

05.05.2017: "Modificare Autorizaţie de construire nr. 082 din 06.09.2012 - Reabilitare DN 18 Moisei - Iacobeni, Lot 2 Borşa – Sesuri, km 156+232 – km 180+400 sistem rutier optimizat", din cadrul obiectivului de investiţie "Reabilitare DN 18 Moisei – Iacobeni, km 131+627-km 220+088" cu încadrarea în limitele avizelor şi a acordurilor iniţiale"

infraAdi_ro

#4479
E o veste foarte buna.Am inteles ca saptamana viitoare se apuca la reciclat deja,acuma se lucreaza la podete,la ziduri de sprijin si rigole..Pana la toamna vor sa termine cu asfaltul.

In acest moment asa arata acest drum:(

















Scuzati calitatea slaba a imaginilor ....
Romania are un viitor doar daca are prezent!

TibiV

Ionut nu are ce sa le faca...
Tu ai incarcat pe imgur.com poze 288x480....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)


TibiV

Precedenta "inspectie" pe DN5 Bucuresti-Adunatii Copaceni a fost in februarie...
Asa ca era timpul sa vedem ce s-a mai intamplat pe aceasta lucrare "fabuloasa"..
Astazi pe la ora 14 tocmai ce ma pozitionam pentru "lucru" cand am auzit fluieraturi si goarne de tren...
Evident ca m-am intors cu 180 de grade...

Ca sa vezi...
Am primit "live" raspunsul la intrebarea daca se mai foloseste calea ferata de la Gara Progresu...

Sensul pozelor este dinspre Jilava spre Bucuresti...

Observati steagul national... Un reper bun pentru ultima poza...

Cam atat a inaintat trenul si s-a oprit...

... iar masinile stateau "la bariera"

Trenul nu a stationat nici 2 minute, si a luat-o inapoi....







Calea ferata, steagul si capatul tramvaielor. De asemenea un politist care cred ca a ajutat la oprirea circulatiei rutiere...


Ionut, daca consideri ca este prea "CFR-istica" postarea, o poti muta... ;)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

PART 1/13

Sa revenim la "oaia noastra" numita DN5 Bucuresti-Adunatii Copaceni.

Intrarea in Jilava



Primele "semne de viata" sunt inainte de Petrom-ul de dupa iesirea din oras

Pe partea opusa era deja ceva sapat

Gardul din tabla rosie este al celor de la...

La "Pepyno, unde se mananca bine", doar santuri, fara muncitori...



Viitorul trotuar incepe aici...

... nu poate fi folosit ca trotuar, dar "merge" foarte bine ca piata volanta de flori... :D

Sa observam o noutate absoluta fata de data trecuta: fundatiile betonate ale viitorilor stalpi de iluminat...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

PART 2/13

"Statia" RATB nu a disparut, ba chiar are clienti...

... dar totuarul se termina inainte de Skoda...

... si reincepe la Petrom...

... doar ca sa se termine iar inainte de fosta deviere de la podet...

... unde se vad niste Vertatei.


Ma apropii de pod...

Hopaaaa....
Care pod ?

Va reamintesc ca in februarie arata asa:
Quote from: TibiV



Mama proștilor este mereu gravidă... :)