Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

Granata06

Dupa darea in folosinta a tronsoanelor de autostrada ST3 si ST4, drumul national (sau drumurile din orase) ce strabate Teius, Aiud si Turda va fi sufocat de trafic.

Dominik

You're in Steelers Country

Sorinus


lupualb

Astazi din Sebes pana in Alba s-a circulat in coloana. Practic un drum de 10 minute a fost strabatut in peste 40 -50 minute. Teiusul, un orasel ce il strabati in 5 minute, astazi l-am strabatut in 15 minute. La vara cand se intorc romanii din strainatate si se merge in concediu, drumul de la Turda - Sebes va fi rosu. Anul aceasta au fost zile cand am stat in minicoloana la iesirea de pe A1 ca sa ies in acest drum national.

alin_simeriaveche

Deci, chiar nu pot intelege de ce acest lucru. Daca in anii trecuti cand mergeam pe ruta Simeria Ogra, traficul era ok, in ultimele luni, ori de cate ori merg la Simeria parca doar in coloana merg. Coloana in Cristesti, coloana Unghieni, coloana Ludus, coloana intre Aiud-Teius-Alba, nu mai vorbesc de Lancram. Cand ajung la SebesA1, mana cereasca

voicul

E simplu: http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=124.msg145202#msg145202

Si in februarie 2017 s-au imatriculat 60.000 !!! (1/5 din 2016) doar second hand.

Bogdan_Cluj

Quote from: north on July 24, 2016, 02:40:57 AM
M-am tot gândit astăzi la acel ipotetic nod la Mihăiești - nu cred că ar fi deloc o idee rea, în contextul propunerii de mai jos.
Se observă că acesta este un punct de inflexiune pentru autostradă, în sensul modificării direcției de la una general spre est la una general spre sud. Luând în calcul legătura la autostradă (direcția înspre/dinspre vest) pentru anumite destinații de pe DN 1C / DN 17, s-ar putea asigura un drum de acces la autostradă între Mihăiești și Răscruci (DN 1C) așa cum este prezentat mai jos, via Berindu, Șoimeni, Vultureni și Borșa, utilizând DJ-urile 105T, 109A și 109, precum și DC 109 / drum neclasificat - ambele din urmă doar pietruite. Desigur, ar fi necesară modernizarea acestora două din urmă, precum și reabilitarea DJ-urilor (unde este cazul).
Harta de mai jos arată cu roșu traseul pe drumuri existente. Acesta are 35 km, și cu o modernizare / reabilitare s-ar putea ajunge la un timp de deplasare cu mașina mică de ~30 min. D și t ar putea fi puțin reduse (~30 km / 26 min) construind scurtătura albastră între Băbuțiu și DJ 109 la sudest de Vultureni.





În fine, presupunând un timp de deplasare de 30 min pe relația Răscruci - Mihăiești, aceasta ar însemna timpi de acces la autostradă (mașină mică, estimări realiste) de:
- 40 min pentru Gherla
- 55 min pentru Dej
- 1 h 45 min pentru Bistrița
- 3 h pentru Vatra Dornei
- 4 h 30 pentru Suceava.
Toate acestea pentru direcția vest (Oradea / Budapesta / etc.)
And if this is not enough - two words: Electric Castle :D (și mai departe se poate plusa cu Tetarom III / ex-Nokia)





@North: atentie la comunicatul de mai jos (portiunile)..."la TEN-T (Rețeaua trans-europeană de transport)" ... si ... "urmează să fie depusă cererea de finanţare pentru fonduri europene." Se pare ca si autoritatile vad (parte din) solutia ta. Totusi cred ca se gandesc la o conectare la A3 mai spre est, mergand pana la Hida, si coborand la nodul de la Zimbor, o ruta mai lunga, dar existenta.



Quote from: BogdanCluj on March 29, 2017, 11:02:18 PM
Cu privire la sesizarea dumneavoastră în legătură cu anumite aspecte legate de drumul judeţean DJ 109 Răscruci – Aşchileu, vă informăm că acest tronson de drum judeţean a fost inclus în Programul Operaţional Regional 2014 – 2020 privind ,,Îmbunătăţirea infrastructurii de importanţă regională – Traseu Regional, Transilvania Nord, Drumul Bistriţei" care are drept scop legarea localităţilor din judeţele Bihor, Cluj, Sălaj, Bistriţa-Năsăud, Satu Mare şi Maramureş la TEN-T (Rețeaua trans-europeană de transport).

Vă mai aducem la cunoştinţă că a fost obţinută autorizaţia de construire pe sectorul de drum cuprins între kilometrul 0+000 şi kilometrul 20+786, astfel că, în aceste condiţii, urmează să fie depusă cererea de finanţare pentru fonduri europene.

Se preconizează ca lucrările să fie demarate în cursul anului 2017.

Sursa aici (la comentarii)

Dan74

Am fost in week-end la tara si pe DN76, sectorul Azvi, pustiu, nici un utilaj, nici un muncitor. Stie cineva ce se intampla sau pur si simplu trebuie sa asteptam 4 ani pentru reluarea lucrarilor?  >:(

voicul

Era o vorba sa se largeasca la 3 - 4 benzi inca o portinune din DN7 mai spre Sibiu.
Era doar o vorba?

infraAdi_ro

Reabilitare DN 18 Moisei-Borsa -Sesuri

"Pe primul tronson, Moisei-Borșa, SC Tehnic Asist lucrează la rigole și podețe, urmând ca după Paști să înceapă lucrările la poduri. De asemenea, în Moisei, pe anumite porțiuni ale drumului, se fac tronsoane experimentale pentru reciclarea asfaltului."
Pe lotul 2, Borșa-Cârlibaba, SC A.R.L. lucra, la momentul vizitei, cu aproximativ 12 echipe, pentru refacerea podețelor. Până acum lucrările s-au concentrat asupra drenajelor, urmând ca după Paști personalul să fie suplimentat și să înceapă să lucreze, la capacitate maximă, la toate podețele și podurile.
Ambele societăți s-au angajat ca până la sfârșitul anului 2017 să termine reciclarea și să lucreze la stratul de binder, urmând ca în anul 2018 să toarne stratul de uzură.
Cei doi primari au solicitat firmelor ca în programarea lucrărilor să țină cont și de aglomerația cu care se confruntă Borșa și Moiseiul în cursul lunilor de vacanță din această vară.
Cele două firme au ridicat în fața prefectului anumite probleme care țin de obținerea unor avize și autorizări, urmând ca acestea să fie urgentate la nivel de CNAIR și Ministerul Transporturilor, pentru a se putea respecta graficul de lucrări stabilit."

Realizare rigole carosabile in Moisei





Sapatura casete si dren longitudinal



Protejare albie raul Cisla cu gabioane





Inlocuire podete Borsa-Pasul Prislop lot 2 -ARL





Sursa :http://www.prefecturamaramures.ro/event/prefectul-sebastian-mihai-luput-a-verificat-modul-in-care-decurg-lucrarile-pe-dn18/
         poze de la prieteni santieristi:)
Romania are un viitor doar daca are prezent!

TibiV

Un comunicat cam varza, cu rutier "la pachet" cu CF...
Dar cele mai importante "chestii" sunt legate de DN, asa ca pun aici.

http://mt.gov.ro/web14/spatiul-media/comunicate-de-presa/1517-07042017

Quote
Astăzi, 7.04.2017, Ministrul Transporturilor, Răzvan Cuc, împreună cu directorii generali ai CNAIR si CFR Infrastructură au efectuat o vizită de lucru în judeţul Dâmboviţa, pentru a inspecta obiectivele de investiții prioritare pentru acest județ.

Ministrul a început vizita pe Drumul Naţional 7 Băldana – Titu, pentru care sunt necesare lucrări de lărgire la 4 benzi. După câţiva ani, în care proiectul a fost blocat se are in vedere declanșarea unei noi licitații pentru proiectare și execuție.

Pentru sectorul din oraşul Titu al DN 7, se lucrează la documentaţiile pentru obţinerea avizelor necesare începerii lucrărilor de modernizare a drumului.

Un obiectiv important, identificat şi în Master Planul General de Transport este Proiectul A1-Titu-Bâldana –Târgovişte – Sinaia, având denumirea de Trans – Regio Chindia. Drumul este împărţit în 3 sectoare şi are o lungime totală de 138,35 km. În acest moment pentru primul sector, A1 –Titu, se elaborează documentaţia de atribuire pentru serviciile de proiectare "Revizuire Studiu de Fezabilitate şi Proiect Tehnic". Pentru Sectorul 2, Titu-Bâldana urmează lansarea procedurii de achiziţie publică a serviciilor de proiectare şi execuţie, iar pentru cel de-al treilea sector se află în derulare contractul pentru revizuirea studiului de fezabilitate.

Inspecţia a continuat  pe DN 72, unde sunt necesare lucrări de punere în siguranţă a podului ale cărui structuri au fost afectate puternic de viituri. Pentru acest obiectiv de investiţii, se află deja pe circuitul de avizare proiectul de hotărâre de guvern a indicatorilor tehnico - economici.

Pe agenda vizitei Ministrului Transporturilor s-au aflat și proiectele de infrastructură feroviară din zonă. În acest sens au fost inspectate și stațiile de cale ferată Titu şi Târgovişte, ambele fiind reparate capital în anul 2012 şi întreţinute prin programul anual de lucrări desfăşurat de CFR Infrastructură.

Obiectivul  "Modernizarea staţiei de cale ferată Târgovişte" face parte din cadrul unui program care cuprinde 47 staţii CF situate pe reţeaua TEN-T Core şi Comprehensive.

"Consider mai mult decât necesară, o deplasare în teren, nu pentru a urmări un obiectiv de investiţii, ci pentru a vedea problematica unui judeţ, per ansamblu. Voi continua seria de vizite pe judeţe, regiuni, pentru că infrastructura de transport trebuie văzută în totalitatea ei pentru a oferi cetăţenilor servicii conexe de transport. Pulsul proiectelor se ia din teren, de la constructori şi până la autorităţile locale, cu care este necesar să avem o colaborare strânsă în identificarea şi rezolvarea problemelor. ", a declarat Ministrul Transporturilor, în cadrul vizitei.

Vizita face parte din programul ministrului de inspecţie a şantierelor, pentru obiectivele de infrastructură de transport.

"Bolduirile" imi apartin.

Daca bani nu avem pentru infrastructura, macar sa o "inspectam"... :(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Schumy

Quote from: euromau on April 06, 2017, 04:40:49 PM
Reabilitare DN 18 Moisei-Borsa -Sesuri

Se lucreaza si pe portiunea Carlibaba - Iacobeni?

infraAdi_ro

Carlibaba-Botos lot 3 e in faza de constructie si Lot 4 e in faza de proiectare....am intrebat pe prietenul meu si a zis ca n-a vazut activitate de accea nici n-a facut poze...doar ceva ax trasat si reteaua de borne.
Romania are un viitor doar daca are prezent!

FRS

Pe loturile 3 si 4 pot sa va zic ca deminarea e gata, altceva nu stiu sa fi lucrat. Cel putin la sfarsitul lui februarie cand am trecut prin zona, nu se apucasera de executie.

luc

Despre centura Stei - Beius se mai stie ceva? Sau s-a schimbat ministrul si s-a blocat proiectul... Din cate imi amintesc lucrarea era in stadiul atribuit.