Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 10 Guests are viewing this topic.

yetiman

#3525
^^

Alte victime clar in responsabilitatea CNADNR! 31.03.2016 !!! era termenul de finalizare a portiunii de A10 in zona respectiva.

,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

liviu

#3526
^^
Cât trafic, dom'le!
E chiar imperativă A11,1111(1)!

mash510void725

#3527
In ce zi este facuta filmarea? Pare o zi de weekend dupa trafic. In general acesta este un traseu mai aglomerat in timpul saptamanii.

afreddyapp

Pariez ca e intr-o zi de sambata.De luni pana vineri e plin de tranzit Marea Baltica-Rusia catre Balcani.De marfa,iar acum si de turism.

marius_ar

Filmarea este de sambata 18 iunie, la ora 21 am ajuns in Arad.

NGC

#3530
DN76

http://www.cnadnr.ro/docs/comunicate/Comunicat%20CNADNR%20SA%2028.06.pdf

Quote
Comunicat de presă
DN 76, Deva - Oradea lucrări de reabilitare
28.06.2016

Odată început procesul de monitorizare şi control al şantierelor, demarat de conducerea CNADNR SA, mobilizarea Antreprenorilor pe şantierele drumului naţional DN 76, Deva - Oradea este vizibilă.

În prezent, situaţia lucrărilor de reabilitare ale drumului național DN 76, Deva – Oradea, se prezintă astfel:

- Şoimuș – Brad, km 0+000 – km 30+436, lot 1, Antreprenor Asocierea Selina şi Doprastav a.s., stadiul fizic (60,15%)

Evoluţia acestui lot este vizibilă. Proiectantul lucrării (Asocierea Aecom Inocsa SLU - Tecnic Tecniche e Consulenze nell'Ingegneria Civile - Consulting Engineers - Societa per Azioni) a transmis proiectul de amenajare al intersecţiilor şi planul de semnalizare şi marcaje rutiere, forma revizuită, solicitată de Beneficiar, aceasta aflându-se în prezent în analiză în cadrul CNADNR SA. De asemenea, este monitorizată şi mobilizarea Antreprenorului, care are pe şantier un număr de 220 de muncitori şi 40 de utilaje.

- Brad – Ionești, km 35+432 – km 55+425, Lotul 2, Antreprenor PORR Bau GmbH, stadiul fizic 95%,

Lucrările executate pe acest lot se desfăşoară conform graficului de excuţie. Aflându-se într-un stadiu avansat al execuţiei, pe şantier se află un număr de 46 de muncitori, fiind folosite utilaje şi instalaţii de tipul: excavatoare, compactor, buldoexcavator, autobasculante. Termenul estimativ de finalizare pentru acest lot este luna iulie 2016.

- Ionești – Vârfurile, km 55+425 – km 69+350, Lotul 3, Antreprenor Asocierea Construcciones Lujan SA/Viales y Obras Publicas SA, contract reziliat;

Contract reziliat din cauza neîndeplinirii obligaţiilor contractuale de către Antreprenor. În perioada scursă între momentul rezilierii şi începutul lunii mai 2016, s-a constatat necesitatea actualizării Proiectului, fiind luate în considerare problemele intervenite pe parcursul derulării lucrărilor, respectiv: completarea proiectului de relocare utilităţi cu cele care nu au fost prevăzute iniţial, modificarea platformei pe sectorul de drum din localitatea Hălmagiu, precum şi realizarea unor sondaje geo pentru stabilirea cantităţilor de lucrări necesare execuţiei lucrărilor de lărgire, având în vedere toate dispoziţiile de şantier interioare.
Astfel, a fost luată decizia ca Proiectul Tehnic să fie realizat de un operator economic specializat. În acest moment se fac demersurile necesare în vederea realizării Proiectului Tehnic şi demarării procedurii de achiziţie publică. În fapt, lansarea procedurii de licitație va avea loc în cursul lunii octombrie 2016. De asemenea, precizăm că semnarea contractului este estimată pentru luna februarie 2017, iar din luna martie a aceluiași an să fie începute efectiv lucrările de execuție.

- Vârfurile – Ştei, km 69+350 – km 102+660, Lotul 4, SC Antreprenor Construct Mod SRL, stadiul fizic 47,20%,

Lucrările de reabilitare pentru acest lot au fost reluate, mobilizarea Antreprenorului fiind în progres, pe şantier aflându-se 47 de muncitori şi 23 de utilaje. Pe acest lot, din cauza problemelor cu care s-a confruntat Antreprenorul, CNADNR SA a fost pe punctul de a rezilia contractul, notificând Antreprenorul în data de 27 mai 2016.

- Ştei – Beiuş, km 102+660 – km 133+660, Lotul 5, Asocierea AZVI / AZCALE, stadiul fizic 51,19%,

Procesul de monitorizare şi control al lucrărilor, dar şi întâlnirile dintre Beneficiar şi Antreprenor au determinat mobilizarea constructorului. Pe şantier se lucrează cu un număr de 64 de muncitori, fiind folosite 24 de utilaje. Şi în acest caz, CNADNR a fost la un pas de a rezilia contractul, notificând Antreprenorul în luna mai.

- Lotul 6, Beiuş – Oradea, km 133+660 - km 184+390

Contractul semnat între CNADNR SA şi Asocierea SC CCCF DRUMURI ŞI PODURI TIMIŞOARA SRL/CO.GE.FA S.p.A/S.IM.CO SRL a fost reziliat din cauza slabei mobilizări şi a situaţiei financiare precare a Antreprenorului, acesta neputând să susţină financiar execuţia lucrărilor.

Pentru finalizarea lucrărilor aferente tronsonului Beiuş-Oradea, lot 6, CNADNR SA, prin Direcţia Regională de Drumuri şi Poduri Cluj (Serviciul de Proiectare), a început demersurile necesare pentru elaborarea documentaţiilor tehnice (Proiect Tehnic şi Caiet de Sarcini) în vederea demarării procedurii de achiziţie publică.

Proiectul de Reabilitare al drumului național DN 76, Deva – Oradea, km 0+000 – km 184+390 a fost fazat și sursa de finanțare a acestor lucrări este asigurată din Fondul European de Dezvoltare Regională prin Programul Operațional Infrastructură Mare 2014-2020.

"E uşor să spui că reziliezi un contract atunci când el nu funcţionează. Dar, mai greu este să-l faci să meargă, să-l duci la bun sfârşit. Pe DN 76, pe două dintre loturi, cu mari întârzieri, am fost aproape de a rezilia contractele, asta ar fi însemnat o nouă licitaţie, posibile contestaţii...un an, doi de întârzieri. Am preferat să mai acordăm o şansă Antreprenorilor şi în timp ce îi credităm, să-i controlăm şi să-i monitorizăm mai atent. În acest sens şi Compania ar trebui să fie mai perseverentă, fermă şi hotărâtă în privinţa proiectelor pe care le derulează", a declarat Cătălin Homor, Directorul General al CNADNR SA.

CNADNR SA

NGC


alecu26

2 problemute:

- nu e clar de ce Porr stationeaza la 95%. el a primit proiectul de semnalizare si marcaje?
- perioada de revizuire si incepere a proiectului pe zona lotului reziliat este enorma. Licitatie pentru proiectare, proiectare, licitatie pentru executie, executie. Sunt sanse ca tot DN 76 sa fie terminat undeva in 2018.
- sunt curios cat o sa se tina de treaba Azvi. E clar ca daca vroiau sa lucreze sau erau pe plus lucrau. Nu cred ca domnul Homor (cu tot respectul) a mers si le-a spus 2-3 cuvinte magice in sedinta si brusc i-a apucat harnicia pe Azvi.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

NGC

^^^ Pentru DN76 au primit astazi si autorizatie de construire.

28.06.2016: "Lucrări rămase de executat din Autoriația de construire nr. 014/17.06.2014 ,,Sector km 0+000 – 30+436, contract 5R10a, Șoimus – Brad'' Aferent obiectivului de investiție Reabilitare DN 76 Deva – Oradea, km 0+000 – km 184+390"

Beowulf

Filmare pe Valea Oltului, portiunea largita apare de la 2:35:

Ordinea prioritatilor:
A1: Bucuresti-Nadlac;  A3: Bucuresti-Bors;  A10: Sebes-Turda;  A0+DNCB: Centura Bucuresti; A8: Tg Mures- Ungheni; A12+A14: Calafat-Craiova-Pitesti-Tirgoviste-Ploiesti-Buzau-Braila; A6: Lugoj-Calafat; A7+DN(2X2): Botosani-Focsani-Slobozia-Calarasi.

mariansb

Pe DN1 între Lancrăm și Alba Iulia a fost răzuit stratul de uzură pe vreo 3 km. In urmatoarele zile , fiind anunțată vreme bună , probabil că se vor apuca de asfaltat. Anticipez că se va sta mult în trafic și vă sugerez celor care aveti drum spre/dinspre Alba Iulia, Cluj către Sibiu să folosiți de la Alba DJ107 și DJ106I, spre și dinspre Cunța.
"Un popor care alege politicieni corupti, impostori, hoti, tradatori , nu este victima, ci complice." - George Orwell

adiarc

Sincer nu înțeleg cum se planifica aceste lucrari...personal le-as fii executat ,dupa deschiderea A10....asfaltul era ok acolo ...nu era nici o urgentă
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

GDPR

"30 iunie este data la care lucrãrile de modernizare a drumului spre Voineasa (consolidare DN7A km 86+601- km 105+120) ar trebui finalizate. Asa aratã responsabilii de la Compania Nationalã de Autostrãzi si Drumuri Nationale din România. Dar astãzi este 30 iunie, iar nici urmã de muncitor, dar de finalizarea lucrãrilor. Cei de la Drumurile Nationale recunosc cã termenele nu pot fi respectate."

http://cronicavj.ro/wp/?p=50856

Horațiu 87

Reabilitarea intersecţiei Girov

Reamenajarea intersecţiei de la Căciuleşti (comuna Girov) a intrat în linie dreaptă. Se lucrează la benzile de refugiu pe drumul naţional, ce vor avea o lăţime de 100 metri, pentru a permite autovehiculelor care fac la stânga din ambele sensuri de mers să aibă o zonă de aşteptare până pot vor putea coti pentru a-şi continua drumul. Se va păstra semnalizarea din zonă, iar cei de la CJ încearcă să identifice şi o sursă de energie economică pentru a putea asigura, pe viitor, chiar şi o semnalizare luminoasă.

PS: cred ca autorul a vrut sa scrie "lungime"

http://www.ziarulevenimentul.ro/stiri/moldova/reabilitarea-intersectiei-girov--217321665.html

GDPR

"Lucrãrile de modernizare din Defileul Jiului nu vor fi finalizate nici în acest an, asta desi termenul pentru realizarea lucrãrilor era finele anului 2014. în prezent au loc lucrãri de consolidare a versantilor si nu numai. Mai mult decât atât, în luna iulie va fi instituit un nou program de restrictii."

http://cronicavj.ro/wp/?p=50803