Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

cezar.ionescu

Nu inteleg de ce nu s-au montata parapeti NJ peste tot. O dam din una [risc de intrare pe contrasens] in alta cu separatorul asta median.
Nu mai zic ca fiind la intrare intr-un oras se putea amenaja si ceva mai estetic. Si asa Bucurestiul arata [post] industrial [ca sa nu zic vraiste].
O fi fost o inventie CNADNR sau au contractat vreun proiectant cu bac-ul copiat? Concluzia mea pentru solutia aleasa este: prezinta riscuri multiple pentru participantii la trafic, este inestetica, nu cred ca se incadreaza in standardele RO cel putin legat de partea de drenaj pluvial.

nirolf

Părerea mea e că ar trebui luată atitudine de către API, nu ar trebui să acceptăm această bătaie de joc.

infraAdi_ro

poze Dn 18 Moisei-Borsa

cratere in Moisei



rigole intrerupte,fara nici o utilizare



organizare de santier Tehnic Asist Srl



statia de asfalt e pregatita



prefabricate podete ale lui Shapir sub sechestru





Borsa





incepe aglomeratia din zona centrala a orasului







chiar in centru....incep sa vina localnicii din strainatate(in luna iulie si august e full de masini straine)



dezastru gropile din centrul orasului









se schimba clima de la un km la altul:)



urcam spre pasul Prislop,se pare ca au plombat baietii gropile





De aici sunt aprox 10 km cu gropi,inca nu au ajuns cu prombarile cred:))





[/img]

Organizare de santier lotul 3 si 4 Autotehnorom



spre Iacobeni



si la sfarsit protestele din 29 iunie 2016

https://www.facebook.com/mihali05?fref=ts

https://www.facebook.com/NordTvRegional/videos/1009268539169095/

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=523338691209858&set=pcb.523338937876500&type=3&theater
Romania are un viitor doar daca are prezent!

Eurocopter

Quote from: dr4qul4 on July 01, 2016, 03:50:01 PM
mie mi se par ca sunt prea inalti. in caz de impact lateral, o masina obisnuita nu va lovi cu usile ci cu geamurile. Mi se pare pericol de decapitare.
Pentru suv-uri pare a fi ok. Dar cei cu masini joase risca decapitarea.

Asta e o exagerare, nu prea are fizic cum sa se intample asa ceva, plus ca la primul impact se vor culca destul de usor avand in vedere ca sunt fixati intr-un singur set de picioare.

Quote from: nirolf on July 01, 2016, 07:24:35 PM
Părerea mea e că ar trebui luată atitudine de către API, nu ar trebui să acceptăm această bătaie de joc.

Ce am putea face este sa intrebam cand si cum se va finisa zona mediana. Nu putem sa cerem inlocuirea parapetilor la 2 saptamani de la instalarea lor. A fost o solutie de avarie, avand in vedere ca NJ nu aveau cum sa fie montati mai repede de august-septembrie.

vancouver

Decapitarea este asigurata in cazul motociclistilor. Dar asta este valabil la orice parapet metalic, in toata Europa.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

dr4qul4

Ok. Nu raman fără cap in masina mica. Dar vi se pare normal ca impactul sa fie cu picioarele parapetului?
Parca ideea era sa glisezi pe ei, nu sa te infigi.

Botul masinii este sub nivelul marginii de jos. Si insignia nu e chiar cea mai joasa.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

vancouver

Categoric nu este normal. Este o mare aberatie ce s-a facut pe DN1 intre Bucuresti si Otopeni. Si prost gandit si de calitate proasta. Asta in conditiile in care un NJ trantit acolo, chiar si peste bordura existenta anterior, rezolva mult mai bine si mai elegant problema.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

TibiV

Explicatia probabila este ca parapete metalic au avut pe stoc, NJ nu au avut ...

A la Romanica.
Nu au facut nimic ani de zile, s-au nenorocit zeci de oameni si nu le-a pasat.
Acum vor hei-rup peste noapte si "daca inca nu ne-au venit NJ, facem cu parapete metalic. Si facem cat de prost se poate, doar sa vada lumea ca facem".
Nu facem ce trebuie, facem ce putem si ce avem in stoc...
Chit ca stocul ala ar fi fost mult mai util in alte parti, unde este nevoie de parapete de multe trimestre... sau chiar de ani intregi.

Ufff...
Mare dreptate are adiarc.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

ActiON_

Multumesc, euromau pentru confirmare! :-) Nu s-au schimbat prea multe lucruri de anul trecut.

GDPR

Mai multe organizaţii de mediu din ţară vor să blocheze proiectul de modernizare a Drumului Naţional 66 Defileul Jiului Bumbeşti-Jiu – Petroşani. Nu sunt de acord cu ceea ce se petrece în zona Mănăstirii Lainici, iar drumarii organizează tot felul de ședințe de lucru cu rangerii Parcului Național Defileul Jiului ca să cadă de acord cu privire la modul cum se va organiza acolo activitatea și să stabilească date cu privire la cât de sigur va fi drumul pentru șoferi, pietoni, dar și animalele sălbatice pe care ecologiștii le protejează în drumul lor de adăpare în Jiu.

http://www.servuspress.ro/ecologistii-impiedica-lucrarile-din-defileul-jiului_127959.html

cezar-mario2012

  Filmare cu DN5 din data 18 iunie 2016 București-Giurgiu:

https://youtube.com/v/I1bEmvhisuM

Și Giurgiu-București din 20 iunie 2016:

https://youtube.com/v/LHGY-l627xg

  ATENȚIE :

La ora actuală se lucrează la schimbarea covorului asfaltic către Giurgiu pe secțiunea dintre Daia și Uzunu, iar traficul este restricționat la o bandă pe unele zone.  Filmare cu lucrările mai târziu.

cezar-mario2012

  Filmare cu DN5 din 25 iunie 2016, direcția București - Giurgiu, lucrările se schimbare a stratului de uzură pe secțiune dintre Uzunu și Daia erau la început:

https://youtube.com/v/jIzpY0ltyoU

Și filmare Giurgiu - București din 3 iulie, lucrările de schimbare a stratuli de uzură dintre Daia și Uzunu au înaintat și s-au impusrestricții de circulație pe unele zone:

https://youtube.co/v/sxYurWqSuxw

Radarul este mereu la datorie la ieșire din Călugareni spre București :D

panzer

Din ciclul "hai sa cheltuim niste bani" se reface stratul de uzura pe DN7 in zona Tartasesti. Intre noi fie vorba, nu avea nici pe dr_cu cel vechi. Viarom o face cu o viteza uimitoare.

Danny550394

#3568
Nu stiu daca sa mai scris pe forum dar se asfalteaza intre Medias si Tarnaveni  :banana:(cel putin intre Medias si Tarnavioara Blajel asfaltul este asternut pe jumatate din distanta).

Daca stie cineva detalii din contract o sa-i raman recunoscator (antreprenor este Geiger). Chiar sunt curios daca se asfalteaza pana la Iernut. As fi uimit.




alecu26

ah...da, am uitat. Dupa cum sunt atacate lucrarile....se va lucra minim pana in Blajel...cu toate ca pana in Tarnaveni si pana in Iernut e la fel de varza.Nu stiu despre ce Tarnavioara spui.  Lucrarea e mare...asa ca, chiar daca nu a fost facuta de CNADNR, banuiesc ca achizitia tot trebuia sa apara la DRDP Brasov. 

NGC20...pls help.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).