News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

[SV] Transportul public in Suceava

Started by tom_sawyer, June 01, 2018, 02:49:20 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

tom_sawyer

Anunt de participare: [CN1000751] Furnizarea de autobuze electrice de capacitate mica
Data publicare: 29.05.2018

Data limita depunere: 05.07.2018 15:00

Valoare estimata: 4.738.343,61  RON

Finantare: 85% - Fonduri prin Programul de Cooperare Elvetiano – Român vizând reducerea disparitatilor economice si sociale in cadrul Uniunii Europene extinse
                15% - Bugetul Local

Obiectul achizitiei il constituie un nr. de 5 autobuze de capacitate mica, cu propulsie integral electrica. Sa aiba capacitate minima pt. 15 pasageri, din care min. 8 pe scaune

Balto

Flota actuala SC TRANSPORT PUBLIC LOCAL SA Suceava:

- 32 autobuze IRISBUS CITELIS (2005*) cu capacitatea de 107 persoane din care 29 locuri pe scaune.
- 6 autobuze IRISBUS AGORA (2005**)
- 2 microbuze OTOKAR (2012) cu capacitatea de 22 locuri din care 12 pe scaune.
- 5 microbuze KARSAN (2015) cu capacitatea de 22 locuri din care 12 pe scaune.

*cumpărate noi, majoritatea sunt amortizate demult și necesită casarea depășind 1.000.000 KM.
** cumpărate second-hand în 2017 din Franța, cu 600.000-640.000 km rulați.

Noutăți:
- 21 mai 2018: Salariaţii societăţii Transport Public Local Suceava se pregătesc de grevă datorită salariilor mici și neplata orelor suplimentare.
- 6 iunie 2018: ,,Pe 5 iulie va avea loc licitaţia de achiziţie a cinci autobuze electrice de capacitate mică, pe fonduri elveţiene, din economiile făcute. Valoarea totală estimată este de 4.738.343 de lei. Ne dorim să le adjudecăm cât mai repede şi sperăm să nu fie contestaţii", a anunţat primarul Sucevei, Ion Lungu.
- 9 iunie 2018: Se majorează biletul de călătorie de la 2 lei la 2,5 lei, abonamentul lunar de la 66 lei la 75 lei
Suceava racord SEN 400/220/110 kV / Productie: Eolian (0,6MW), Biomasa (30,1MW), Fotovoltaic (0,64MW), Hidro (4,6MW), biogaz (2,9MW)

TibiV

Quote from: Balto on June 17, 2018, 01:56:03 PM
Flota actuala SC TRANSPORT PUBLIC LOCAL SA Suceava:

- 32 autobuze IRISBUS CITELIS (2005*) cu capacitatea de 107 persoane din care 29 locuri pe scaune.
- 6 autobuze IRISBUS AGORA (2005**)
(....)
*cumpărate noi, majoritatea sunt amortizate demult și necesită casarea depășind 1.000.000 KM.
** cumpărate second-hand în 2017 din Franța, cu 600.000-640.000 km rulați.

Imi cer iertare, nu stapanesc domeniul, dar intreb si eu...

De ce spui ca CITELIS-urile (noi in 2005) necesită casarea pentru ca au depasit 1 mil. km, dar nu spui acelasi lucru despre AGORA, venite deja cu peste 0,6 mil. km ?....

Oricum, un autobuz bun si (mai ales) bine intretinut "duce" mult peste 1 mil.km, ca doar nu vorbim despre "Dacia Berlina"...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Balto

Agora nu pot fi casate nefiind amortizate, la asta m-am referit. Abia au fost achizitionate de nici un an, chiar daca sunt second-hand, este considerata investitie.
Pe langa asta, arata mult mai bine ca Citelis, si asta pentru ca:
- au putin peste jumatate din km facuti de Citelis.
- intretinerea din autobaza franceza la care au rulat a fost net superioara celei din Suceava de care a beneficiat Citelis.
- infrastructura a fost superioara (nu s-au rupt prin gropi toata ziua)
- calatorii au fost mai civilizati si nu le-au mazgalit, rupt etc.

A nu se intelege ca apreciez achizitia lor, preferam 2-3 autobuze noi in locul lor, dar din pacate suntem groapa de gunoi a Europei in materie de autovehicule. Si regret enorm ca au dezafectat reteaua de troleibuze a Sucevei.
Suceava racord SEN 400/220/110 kV / Productie: Eolian (0,6MW), Biomasa (30,1MW), Fotovoltaic (0,64MW), Hidro (4,6MW), biogaz (2,9MW)

Bogdan_Cluj

^^^
Sa inteleg ca aceasta este toata flota?

PS: Daca aveti macar cate o poza cu fiecare dintre cele 4 modele (dar nu luate de pe net, efectiv din Suceava), puneti-le va rog aici. Multumesc.

TibiV

Din pacate doar 2 din 4.
Pozele sunt din Suceava, dar din 2014, deci Agora si Karsan nu aveau cum sa fie fotografiate.
Nu stiu de ce toate au (aveau) numere de Bucuresti...

Citelis:


Poti vedea aproape tot parcul de Citelis incepand de aici: https://forum.metrouusor.com/viewtopic.php?f=65&t=1870&p=154729#p154725

Otokar Centro C:


Sursa:  https://forum.metrouusor.com/viewtopic.php?f=65&t=3243#p154722

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Balto

Autobuzele AGORA aduse in Suceava in decembrie 2017
Pozele sunt din Suceava insa pe atunci nu erau inmatriculate in Romania, fiind un lot de 3 autobuze, second-hand din Franta.


In autobaza din Suceava:

Sursa foto: www.cinemasuceava.ro
Suceava racord SEN 400/220/110 kV / Productie: Eolian (0,6MW), Biomasa (30,1MW), Fotovoltaic (0,64MW), Hidro (4,6MW), biogaz (2,9MW)

rota

Lungu: "Municipiul Suceava va achziționa 30 de autobuze electrice mari și 10 minibusuri electrice printr-un proiect cu finanțare europeană, alte 5 minibusuri vor fi cumpărate cu fonduri elvețiene, iar 14 autobuze electrice vor ajunge la Suceava de la Ministerul Dezvoltării Regionale."

newsbucovina
Bucovina sustine autostrada A7
Pariu 500 lei: UMB termina tot Buzău - Focșani, 4 loturi, 82 km pana in 5 iulie 2025!

tom_sawyer

La licitatia pentru 5 minibusuri electrice pe fonduri elvetiene avem 2 ofertanti:
1. Golden Dragon Bus (China)
2. Anadolu (+Karsan)

Data limita evaluare: 05.11.2018 18:00

yetiman

N-am sa inteleg niciodata de ce, pentru o amarata licitatie de 5 minibusuri cu 2 ofertanti e nevoie de 4 (patru) luni!
Dupa parerea mea, 4 zile ar trebui sa ajunga (si chiar alea sunt exagerat de multe...)

,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

tom_sawyer

#10
Din cate am inteles, trebuie verificat daca specificatiile tehnice ale autobuzelor sunt conforme cu cele din caietul de sarcini. Poate fi destul de stufoasa documentatia, sute de pagini. Chiar daca iei 1 sau 100, verificarea tot se face. Bineinteles ca pot termina mai repede evaluarea, dar isi iau o marja confortabila de timp, doar leafa merge, nu? :)

Balto

Stare conflictuală la TPL, între conducere și sindicat

Nemulțumirile salariale ale angajaților societății de transport public local – TPL SA, au dus la crearea unei stări conflictuale între conducerea societății și sindicaliști, care solicită demiterea directorului. Starea conflictuală de la TPL este prezentată de sindicaliști într-o adresă oficială transmisă atât Consiliului de Administrație al societății, Consiliului Local Suceava, cât și la Prefectură și ITM, fiind solicitată intervenția autorităților pentru aplanarea conflictelor care duc la periclitarea activității normale a societății. Reprezentanții sindicatului ,,Autobuzul", care are aproximativ 150 de membri, îl acuză pe directorul TPL că ,,are un comportament reprobabil în special față de membrii sindicatului", solicitând să fie luate măsuri pentru aplanarea conflictelor și chiar revocarea din funcție, decizie care poate fi luată doar de acționarul unic – Consiliul Local Suceava.

monitorulsv.ro
Suceava racord SEN 400/220/110 kV / Productie: Eolian (0,6MW), Biomasa (30,1MW), Fotovoltaic (0,64MW), Hidro (4,6MW), biogaz (2,9MW)

Balto

Primăria Suceava cumpără cinci autobuze electrice de capacitate mică

Primăria Suceava va cumpăra cinci autobuze electrice de capacitate mică de la firma ,,Anadolu Automobil Rom". Costul achiziției este de 4,7 milioane de lei, fără TVA, iar banii vor fi asigurați din economiile făcute de municipalitate la implementarea proiectelor pe fonduri elvețiene. Primarul Ion Lungu a spus că la licitația cîștigată de ,,Anadolu" a mai participat o firmă, însă aceasta a fost descalificată. El a adăugat că pe 31 octombrie ar putea fi semnat contractul. Termenul de livrare a vehiculelor este de șase luni. Municipalitatea vrea să achiziționeze și aproximativ 60 de autobuze electrice în baza unor proiecte finanțate din fonduri europene și guvernamentale.

svnews.ro
Suceava racord SEN 400/220/110 kV / Productie: Eolian (0,6MW), Biomasa (30,1MW), Fotovoltaic (0,64MW), Hidro (4,6MW), biogaz (2,9MW)

rota

S-a semnat în această dimineață contractul cu reprezentantul firmei "Anadolu Automobil Rom" SRL București, privind achiziția primelor 5 autobuze electrice pe Fonduri elvețiene, gratuit în totalitate pentru municipalitate din economiile făcute la celelalte proiecte elvețiene.

Valoarea adjudecată a unui autobuz este de 240.042 € (TVA inclus). Perioada de garanție a autobuzelor este de 2 ani, respectiv 120.000 Km. Autonomia bateriilor este de 165 km, garanția bateriei fiind de 36 luni.Termen de livrare: maxim 6 luni.

În urma discuțiilor avute cu reprezentantul firmei, ni s-a promis că până la sfârșitul lunii martie 2019 autobuzele vor ajunge la Suceava.

Ion Lungu fb
Bucovina sustine autostrada A7
Pariu 500 lei: UMB termina tot Buzău - Focșani, 4 loturi, 82 km pana in 5 iulie 2025!

Balto

În noiembrie, municipalitatea suceveană va depune și proiectul pentru achiziția a 40 de autobuze electrice, pe axa de mobilitate urbană, din fonduri europene, iar pe lângă acestea, 15 autobuze electrice urmează să vină de la Ministerul Dezvoltării, încât, în total, transportul public de persoane din municipiul reședință de județ ar beneficia de 60 de autobuze electrice, mari și mici.

Monitorulsv.ro
Suceava racord SEN 400/220/110 kV / Productie: Eolian (0,6MW), Biomasa (30,1MW), Fotovoltaic (0,64MW), Hidro (4,6MW), biogaz (2,9MW)