News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

[SV] Transportul public in Suceava

Started by tom_sawyer, June 01, 2018, 02:49:20 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

rota

In această dimineață s-a semnat acordul-cadru pentru furnizarea de autobuze electrice, cu lungimea de 6m. Acordul a fost semnat cu firma care a câștigat licitația S.C. "Anadolu Automobil Rom" S.R.L. Valoarea estimată a acordului-cadru este de 19.713.412,5 lei pentru un număr de 17 autobuze. Durata contractului este de opt luni.

Primele zece autobuze vor fi livrate în maxim șase luni de la semnarea acordului. După semnarea actului adițional la contractul de finanțare se va încheia al doilea contract subsecvent pentru celelalte șapte autobuze electrice.

Sursa
Bucovina sustine autostrada A7
Pariu 500 lei: UMB termina tot Buzău - Focșani, 4 loturi, 82 km pana in 5 iulie 2025!

rota

autobuzele electrice achiziționate de Primăria Suceava printr-un proiect cu finanțare europeană au ajuns pe pământ românesc

Powered by API/PUM imgur uploader
Sursa
Bucovina sustine autostrada A7
Pariu 500 lei: UMB termina tot Buzău - Focșani, 4 loturi, 82 km pana in 5 iulie 2025!

RobertN

#32
^

Seamănă cu cele din Brașov, cred că aceeași companie le livrează.

razvan96

Nici culoarea nu e chiar la fel cred, modelul nici atat. Astea sunt produse de ZTE, cele din Brasov la care cred ca te referi sunt produse de Karsan.

RobertN

^

M-am înșelat, așa este.

Alea din Brașov sunt SOR Cehia.

Balto

Primele autobuze electrice din lotul de 25 au ajuns în Suceava

Autobuzele electrice mult așteptate de suceveni au ajuns la Suceava.

Marți dimineață, mai multe convoaie de trailere, pe care erau încărcate autobuze electrice verzi, marca ZTE, au putut fi observate prin oraș, acestea traversând municipiul pe artera principală, în drum spre baza auto a diviziei electrice de transport public local, amenajată în Burdujeni Sat, în capătul străzii Căpitan Grigore Andrei.

Practic, în cursul zilei de marți au ajuns la Suceava 13 dintre cele 25 de autobuze electrice, restul de 12 urmând să ajungă în câteva zile.

Monitorulsv.ro
Suceava racord SEN 400/220/110 kV / Productie: Eolian (0,6MW), Biomasa (30,1MW), Fotovoltaic (0,64MW), Hidro (4,6MW), biogaz (2,9MW)

rota

Bucovina sustine autostrada A7
Pariu 500 lei: UMB termina tot Buzău - Focșani, 4 loturi, 82 km pana in 5 iulie 2025!

dacianova


Senerslav


rota

Noi trasee TPL în Suceava, ca urmare a aducerii a 10 autobuze electrice mici

Am înființat o linie nouă cu 20 de stații - linia 23 din cartierul Laniște, unde este și o mare problemă cu străzile foarte înguste. Linia 23 pornește de pe strada Gheorghe Cozorici, de lângă biserica Sf. Vasile cel Mare, coboară pe strada Traian Popovici și apoi pe strada Eroilor, pe la Torino.

Linia 26, pe Aleea Dumbrăvii, unde este un mini-cartier, are 25 de stații pentru transportul public"

De asemenea, se modifică traseul liniei 15, care merge din Burdujeni Sat pe strada 22 Decembrie, astfel încât va ajunge și pe strada Dobrilă Eugen (zona Gropi), acolo unde se lucrează la canalizare, iar pe viitor va fi și strada asfaltată.

Sursa
Bucovina sustine autostrada A7
Pariu 500 lei: UMB termina tot Buzău - Focșani, 4 loturi, 82 km pana in 5 iulie 2025!

rota

15 autobuze Solaris electrice și 19 stații de încărcare vor ajunge la Suceava

Încă 15 autobuze electrice de capacitate mare, de data aceasta produse în Polonia, vor asigura transportul în comun pe străzile Sucevei, ca urmare a finalizării unei licitații organizate la nivel național, la care Primăria Suceava este parte din proiect. Suplimentarea stațiilor de încărcare din oraș este un alt beneficiu al programului cofinanțat de municipalitatea suceveană, care oferă gratuitate la alimentarea mașinilor electrice aproape trei ani. Sursa
Bucovina sustine autostrada A7
Pariu 500 lei: UMB termina tot Buzău - Focșani, 4 loturi, 82 km pana in 5 iulie 2025!

rota

Noua autogară din Suceava ar putea fi funcțională de la începutul lunii mai

Noua autogară care va deservi municipiul Suceava și comunele învecinate ar putea fi funcțională de la începutul lunii mai a acestui an. Anunțul a fost făcut de Dumitru Dîmbu, reprezentantul SC Transporturi Auto SA Suceava, care a menționat că lucrările la clădirea de pe strada Traian Vuia sunt în plină derulare. Pe terenul care are o suprafață de 18 ari se află clădirea în care a funcționat Carpatica Asig și care după modernizări va avea rol de autogară. Clădirea a fost prelungită și se construiește un restaurant cu terasă, cu o capacitate de circa 150 de locuri. În partea din față a clădirii se vor construi 9 peroane, cu căi de acces până la ușa de îmbarcare.

În interiorul autogării va exista o sală de așteptare, ghișeu pentru eliberarea tichetelor, birou pentru impiegat, dar și un birou de informații. De asemenea, proprietarul pune la dispoziție 8 spații pentru închiriere pentru diferite tipuri de servicii.

Terenul și clădirea unde va funcționa noua autogară au fost cumpărate de SC Transporturi Auto SA Suceava, care mai are în proprietate în vecinătate un alt teren cu o suprafață de 3 hectare. sursa
Bucovina sustine autostrada A7
Pariu 500 lei: UMB termina tot Buzău - Focșani, 4 loturi, 82 km pana in 5 iulie 2025!

TibiV

Aici era locul corect...

Quote from: Mamutu on May 02, 2021, 09:42:47 PM
La Suceava se circula electric.

https://www.digi24.ro/stiri/externe/ue/cum-a-devenit-suceava-orasul-cu-transport-in-comun-aproape-100-electrificat-din-116-milioane-de-lei-100-vin-de-la-uniunea-europeana-1515987

Quote
Suceava a devenit unul dintre municipiile din țară aproape 100% electrificat din punct de vedere al transportului în comun. Pentru noua divizie de transport electric se amenajează o nouă autobază, iar proiectul de transport ecologic mai are și alte componente, în curs de implementare, precum modernizarea stațiilor de așteptare, sistemul de e-ticketing și cel de informare a călătorilor cu privire la autobuzele care sunt pe trasee.

Cei mai mulți bani pentru proiectul de transport verde sunt din fonduri europene
40 de autobuze fac parte din flota electrificată a orașului la care urmează să se mai adauge și altele pe parcursul acestui an. Proiectul de transport verde costă peste 116 milioane de lei, din care mai mult de 100 vin de la Uniunea Europeană.

Andrei Potorac, reprezentant Societatea de Transport Public Suceava: Noi am înlocuit combustibilul cu electricul și în viitor vom renunța de tot la transportul în comun pe motorină, tot 100% electric. Deja avem un parc de 40 de autobuze și microbuze electrice, urmează la finalul acestei luni să mai achiziționăm încă 7, deci 47 și vor mai veni câteva în decursul acestui an.

Cătălin Nunu, Digi24: Și să spunem că proiectul nu înseamnă doar autobuze adică în afara autobuzelor ele vor avea infrastructura de încărcare, nu? Parcul în care ele sunt staționate, infrastructura de service?

Andrei Potorac: Da, în proiect sunt prevăzute mai multe puncte, printre care și un nou sediu, care e aici în spate cu partea de service, ITP, spălătorie, toate la un loc, cu birouri, să ne fie mult mai ușor pentru a le supraveghea și a avea grijă. În oraș, în stațiile de autobuz mai importante, să zicem stațiile cheie, sunt stații de încărcare rapide. În cazul în care se întâmplă să nu ai destul curent, să poți să completezi, pentru a continua traseul sau pentru a putea ajunge înapoi la garaj.

Cătălin Nunu: Cred că a fost o provocare și pentru șoferi să se adapteze de la un model la altul și remarcam cât de silențioase sunt față de modelele celelalte pe care le întâlnim.
Andrei Potorac: Da și surprinzător s-au acomodat foarte, foarte ușor cu ele. Asta-i un lucru bun pentru noi, pentru că e greu când treci de la ceva mai vechi la ceva nou, total schimbat, dar surprinzător e foarte bine. Acolo în partea de sus avem un ecran pe care se afișează permanent stațiile care au fost, care urmează și bineînțeles cât încape pe ecran, toate stațiile în ordine.
Cătălin Nunu: Autobuzul e climatizat, vara rece, iarna cald?
Andrei Potorac: Exact, este sistemul de aer condiționat prin aceste guri de ventilație, stânga, dreapta. Pentru partea de călători, șoferul are separat comenzile doar pentru cabina lui, deci nu poate să zică că lui îi e cald, dincolo e frig, deci fiecare cu temperatura lui. La fel și cu căldura, sunt 6 calorifere electrice bineînțeles, în salon pentru încălzire, în partea de jos se vede.

Sistem de numărare automată a călătorilor care urcă și coboară din autobuz
Cătălin Nunu: Din nou camerele de supraveghere le-am remarcat.
Andrei Potorac: Da, sunt acolo. Sunt patru, una în partea de șofer, la uși. Avem un sistem de numărare automată a călătorilor, deci în permanență știm câți călători urcă și câți coboară, toate lucrurile astea sunt centralizate pe un server la noi în sediu. Viteza de deplasare este maxim 70km la ora, iar noi din centrul de comandă, dacă-l putem numi așa, putem vedea în permanență pe ce linii circulă cu viteză, viteza cu care circulă, câți călători sunt, aproape tot, starea bateriei.
Cătălin Nunu: Deci practic autobuzul comunică cu un centru de comandă?
Andrei Potorac: Comunică 100% în timp real cu un centru de comandă. La fel și sistemul de camere, dacă se întâmplă ceva, putem accesa de la distanță acest sistem de camere, putem downloada imaginile, au o rezoluție foarte bună și la 8 camere surprindem foarte multe unghiuri.

Un centru de comandă coodonează autobuzele verzi de pe străzile din Suceava
Autobuzele verzi nu mai sunt deja o prezență exotică pe șoselele din Suceava. Sucevenii s-au obișnuit cu prezența lor, dar proiectul verde de transport în comun in Suceava nu presupune doar prezența acestor autobuze. Înseamnă mai mult, există un centru de comandă care coordonează cumva prezența acestor autobuze pe șosele, există locul în care acestea garează, locul unde se reîncarcă pentru o nouă zi, unde își fac inspecția tehnică periodică și unde ies mai curate, sau de unde ies mai curate pentru că nu-i așa, autobuzele acestea promovează stilul de viață sănătos, stilul de viață curat și verde, transport în comun electric.

Suceava a devenit astfel unul dintre orașele din România cu transport aproape 100% electrificat. Câțiva pași mai sunt de făcut până în ziua în care toate autobuzele care vor circula pe străzile din Suceava vor fi 100% electrice.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

rota

𝐢̂𝐧𝐜𝐚̆ 𝐮𝐧 𝐩𝐫𝐨𝐢𝐞𝐜𝐭 𝐩𝐞𝐧𝐭𝐫𝐮 𝐚𝐜𝐡𝐢𝐳𝐢𝐭̦𝐢𝐚 𝐚  𝟑𝟎 𝐚𝐮𝐭𝐨𝐛𝐮𝐳𝐞 𝐞𝐥𝐞𝐜𝐭𝐫𝐢𝐜𝐞 𝐝𝐞 𝟏𝟎 𝐦, 𝐩𝐞 𝐏𝐫𝐨𝐠𝐫𝐚𝐦𝐮𝐥 𝐍𝐚𝐭̦𝐢𝐨𝐧𝐚𝐥 𝐝𝐞 𝐑𝐞𝐝𝐫𝐞𝐬𝐚𝐫𝐞 𝐬̦𝐢 𝐑𝐞𝐳𝐢𝐥𝐢𝐞𝐧𝐭̦𝐚̆, 𝐩𝐞𝐧𝐭𝐫𝐮 𝐭𝐫𝐚𝐧𝐬𝐩𝐨𝐫𝐭𝐮𝐥 𝐦𝐞𝐭𝐫𝐨𝐩𝐨𝐥𝐢𝐭𝐚𝐧.
𝐌𝐚𝐢 𝐞𝐬𝐭𝐞 𝐝𝐞𝐩𝐮𝐬 𝐮𝐧 𝐚𝐬𝐞𝐦𝐞𝐧𝐞𝐚 𝐩𝐫𝐨𝐢𝐞𝐜𝐭, 𝐭𝐨𝐭 𝐩𝐞 𝐏𝐍𝐑𝐑, 𝐩𝐞𝐧𝐭𝐫𝐮 𝟓𝟎 𝐝𝐞 𝐚𝐮𝐭𝐨𝐛𝐮𝐳𝐞 𝐞𝐥𝐞𝐜𝐭𝐫𝐢𝐜𝐞, 𝐢̂𝐧 𝐭𝐨𝐭𝐚𝐥 𝟖𝟎 𝐚𝐮𝐭𝐨𝐛𝐮𝐳𝐞 𝐢̂𝐧 𝐯𝐚𝐥𝐨𝐚𝐫𝐞 𝐝𝐞  𝟒𝟎.𝟔𝟎𝟔.𝟑𝟕𝟎,𝟎 𝐞𝐮𝐫𝐨.
𝐈̂𝐧𝐜𝐞𝐩𝐚̂𝐧𝐝 𝐜𝐮 𝐝𝐚𝐭𝐚 𝐝𝐞 𝟏.𝟎𝟏.𝟐𝟎𝟐𝟑 𝐀𝐬𝐨𝐜𝐢𝐚𝐭̦𝐢𝐚 𝐝𝐞 𝐓𝐫𝐚𝐧𝐬𝐩𝐨𝐫𝐭 𝐌𝐞𝐭𝐫𝐨𝐩𝐨𝐥𝐢𝐭𝐚𝐧 𝐒𝐮𝐜𝐞𝐚𝐯𝐚 𝐯𝐚 𝐝𝐞𝐯𝐞𝐧𝐢 𝐟𝐮𝐧𝐜𝐭̦𝐢𝐨𝐧𝐚𝐥𝐚̆.

un proiect tot pe PNRR pentru achiziția a 50 autobuze electrice în valoare de 23.256.170,0 euro, din care 18 autobuze  de 12 m și 34 de microbuze.
În total 80 autobuze electrice în valoare de 40.606.370,0 euro.
De asemenea avem pregătit  un proiect pe care îl vom depune pe Programul Operațional Regional pe axa de mobilitate, prin care vom construi  o autobază nouă la sediu actualului TPL.
Începând cu data de 1 ianuarie, societatea de transport metropolitan va deveni funcțională prin preluarea transportului public județean.
Suntem printre puținele orașe din țară care au înființat transportul metropolitan.sursa
Bucovina sustine autostrada A7
Pariu 500 lei: UMB termina tot Buzău - Focșani, 4 loturi, 82 km pana in 5 iulie 2025!

vermont