[CT] Transportul public in Constanta

Started by Harry, January 09, 2018, 07:39:42 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ionut

Asocierea Bozankaya Otomotiv – Sileo este singurul ofertant al licitației MDRAP pentru 68 de autobuze electrice destinate orașelor Brăila, Constanța, Focșani, Lugoj și Slobozia



Termenul pentru depunerea ofertelor în cadrul licitației pentru achiziția a 68 de autobuze electrice cu lungimea de 10 metri pentru orașele Brăila, Constanța, Focșani, Lugoj și Slobozia, a trecut, singura ofertă depusă fiind de Asocierea BOZANKAYA OTOMOTIV MAK. İML. İTH. VE İHR. A.Ş.9Lider) si SC SILEO GmbH(asociat), cu sediul in Salzgitter, Germany, conform SEAP. Atribuirea trebuie să aibă loc până la data de 05.09.2019.

Toate autobuzele electrice vor permite atât încărcare lentă, cât și încărcare rapidă. Conform prevederilor prezentului Caiet de Sarcini, ofertantul declarat câștigător va livra împreună cu autobuzele electrice stațiile de încărcare lentă (un număr de posturi de încărcare lentă egal cu numărul de autobuze livrate), respectiv stațiile de încărcare rapidă (în număr total de 18: 3 pentru Municipiul Brăila, 5 pentru Municipiul Constanța, 5 pentru Municipiul Focșani, 3 pentru Municipiul Lugoj și 2 pentru Municipiul Slobozia, conform Strategiei de încărcare (Anexa 6). Ofertantul va furniza toate informațiile tehnice cu privire la soluția tehnică adoptată pentru încărcarea rapidă și lentă a autobuzelor electrice, ținând cont e faptul că autorizațiile și lucrările de construcție sunt în obligația fiecărui UAT beneficiar.

Autobuzele electrice vor fi de tip solo (nearticulate), cu planșeu jos (podea integral coborâtă), facilități pentru accesul nelimitat al persoanelor cu mobilitate redusă (rampă-kneeling), fără etaj, caroserie CE, destinate transportului urban de călători conform Directivei cadru 2007/46/CE de stabilire a unui cadru pentru omologarea autovehiculelor și remorcilor acestora, precum și a sistemelor, componentelor și unităților tehnice separate destinate vehiculelor respective, Directivei 2009/33/CE privind promovarea vehiculelor de transport rutier nepoluante și eficiente din punct de vedere energetic, Legea serviciilor de transport public local nr. 92/2007, cu modificările și completările ulterioare.

Mobilitate.eu

tom_sawyer


Ionut

Primăria Constanța a lansat licitația pentru un sistem de E-ticketing al transportului public

Primăria Constanța a lansat licitația pentru un sistem de E-ticketing ce va echipa transportul public din municipiu, în valoare de până la 17,6 milioane lei. Durata de implementare a acordului cadru este de 48 de luni. Ofertele pot fi depuse până la data de 14.10.2019, urmând ca atribuirea să aibă loc până la data de 14.01.2020.

RATC doreste sa achizitioneze Sistem E-ticketing conform specificatiilor prezentate in caietul de sarcini. VALOARE ESTIMATA A CELUI MARE CONTRACT SUBSECVENT ESTE DE – 7.444.625,00 LEI FARA TVA. CANTITATILE MIN/MAX PT ACORDUL CADRU conține: Calculatoare de bord 50/200, Validatoare RFID + card bancar EMV 190/660, Automate de bilete 15/50, Comunicatii de date (pret lunar pe sim) + costuri routere si switch-uri 50/200, Dispozitive portabile pentru controlori 10 /25, Dotari IT , hardware si software pentru centrul de formatare si incarcare a smart cardurilor 1/1, Centru de vanzare si incarcare a cardurilor 10/23, Casieria centrala 1/1, Aplicatii software 1/1, Instruire personal 80/100, Upgrade 1/ 4, Costuri de stocare 1 / 4, Servicii de instalare si configurare 1/1, Nr de smart carduri 5000/100000, Alte cheltuieli 1/4.

Mobilitate.eu

Anca_Emanuel

Primăria Constanța anunță pe pagina de facebook:
QuoteAutobuze electrice cu fonduri europene la Constanța!

Ministerul Dezvoltării Regionale și Administrației Publice informează că 51 de #autobuze #electrice cu lungimea de 12 metri vor fi achiziţionate, cu #fonduri #europene, prin Regio-Programul Operaţional Regional 2014-2020, coordonat de #MDRAP, pentru municipiile:
- Alba Iulia (13 autobuze electrice – pentru rutele 103 și 104);
- Buzau (9 autobuze – pentru ruta 10);
- Constanța (20 autobuze – pentru rutele 100, 100 C și 43 M);
- Ploiești (9 autobuze).
Valoarea finanțării nerambursabile este de 142.453.195,57 lei iar perioada de implementare - de 36 de luni.
Ordinul de finanţare a fost semnat pe 1 octombrie 2019 de viceprim-ministrul Vasile Daniel Suciu, ministrul Dezvoltării Regionale și Administrației Publice, iar investiţia va fi implementată de MDRAP (în calitate de lider de parteneriat) şi cele 4 municipii (în calitate de parteneri).

Harry

RATC a devenit CT Bus S.A. La final de luna va avea o prima intalnire intre primarii din zona urbana a Ct pt ca autobuzele sa iasa in exteriorul orasului.

Harry

Începând de duminică, 1 decembrie, autobuzele 100, 102, 5-40, 2-43 vor circula și în intervalul orar 23:30-05:00, cu o frecvență de 30 de minute.

În plus, pentru reducerea timpul de așteptare în stații, tot începând cu data de 1 decembrie, CT BUS suplimentează numărul mijloacelor de transport în comun din oraș. Astfel, pe principalele trasee se vor introduce încă 17 autobuze față de cele 134 care operează în prezent.

Harry

#66
Compania de transport public a municipiului Constanta - CT Bus a achizitionat un sistem de ultima generatie pentru monitorizarea video a traficului, autobuzelor si statiilor.

Sistemul de tip videowall cuprinde:

9 module LCD
stand de pardoseala mobil special proiectat pentru aplicatii videowall in format 3x3 - 1 unitate completa
software management continut afisaj pe videowall
accesorii conectare si cablaje
controller videowall
alte accesorii
infrastructura video de transmisie si receptie este HDMI

Sistemul va monitoriza in timp real transportul de calatori din municipiu si se vor putea accesa flexibil si in timp real informatiile primite de la camerele video din autobuze si statiile CT Bus.

Valoarea totala a investitiei se ridica la suma de  157 mii lei + TVA.

Harry

Astazi in cadrul sedintei extraordinare de consiliu local a fost aprobata suplimentarea capitalului social al companiei de transport public CT Bus cu suma de 10 milioane de RON. Banii vor fi folositi pentru achizitia a 18 midibuze care vor circula pe 2 rute ce vor lega sudul de nordul orasului, intrand prin cartiere, pe strazile pe care autobuzele normale nu pot circula. Cel mai probabil acestea vor prelua traseele liniilor de maxi taxi  304 si 305, CT Bus urmand a ramane singurul operator de transport public din oras. In prezent se lucreaza la caietul de sarcini aferent licitatiei ce va fi lansata.



De asemenea dupa sarbatorile de iarna primarul Decebal Fagadau va organiza o intalnire cu primarii din zonele suburbane ale Constantei pentru ca autobuzele CT Bus sa inceapa sa opereze si pe rutele extraurbane.


Harry

La licitatia organizata de CT Bus pentru selectarea unei firme care sa implementeze sistemul de e-ticketing in autobuzele CT Bus a fost depusa o singura oferta. Este vorba de oferta companiei Radcom.





Harry

^^Intre timp licitatia a fost anulata si reluata si s-a lansat si cea pt midibuze.

CT BUS S.A. a demarat procedurile pentru achizitia de Autobuze M2/M3 - Euro 6.

Conform caietului de sarcini, este vorba despre minim 18 autobuze de capacitate mica, de maxim 38 calatori.

Autobuzele vor avea lungimea de aproximativ 7 metri, vor avea minim 10 locuri pe scaune, si un numar de 3 usi: 1 dubla pe partea dreapta, 1 simpla pe partea dreapta, 1 simpla pe partea stanga pentru accesul soferului.

Autobuzele vor veni echipate cu: sistem de informare calatori, sistem de monitorizare video, sistem de taxare, sistem audio/video, sistem de numarare al calatorilor EPC.

Eu bat la pariu ca vor fi astea de la Isuzu.




kitsune

Nu cred că vor face față doar cu 18 bucăți dacă vor să acopere liniile 3xx cu ele. Chiar sunt curios, câte microbuze avea GMS când opera pe toate liniile alea. Că pe unele din ele e nevoie și de capacitate și de frecvență
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

Harry

Nu cred ca aveau mai mult de 6-7 pe o linie si un GMS avea o capacitate de 22-24 de locuri pe scaune  ca incapeau cate 50 de insi claie peste gramada e alta discutie :))) d.p.m.d.v. important e c scapam de GMS

kitsune

#72
Mizeriile alea de GMS sunt motivul pentru care copiii mei fac circa 40-50 minute spre și de la școală, pentru că merg cu două autobuze. O linie 3xx deservită de CT Bus ar reduce timpul ăsta la 20 de minute. Am urcat odată cu ei în GMS și am coborât după 5 minute

6-7 microbuze pe linie zici? Păi câte erau de toate, că știu că există (existau) de la 301 la 312 parcă.

PS: Lma!
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

Harry

La un moment erau 3 operatori de transport cu dubele: Dorada, GMS si firma lui Titi Fratila

Legat de transportul scolar de pe 15 februarie vor fi introduse 3 linii school bus deservite de autobuze noi si destinate exclusiv elevilor.

PS: Ms :D


kitsune

#74
Nu mă ajută, nu încap autobuzele pe Unirii. 304 ar fi ok.

Personal, cred că liniile de transport în comun ar trebui regândite. Multe trasee se suprapun, multe zone nu au legătură directă, ocolești orașul să ajungi dintr-un cartier în altul. Fiu-meu face 40 minute cu 2 autobuze (mers pe jos la ambele capete plus între linii), fac 5 minute cu mașina dacă l-aș duce (vreo 10 acum, din cauza sensurilor unice), ar face 40 minute pe jos, dar m-am lăsat de sportul ăsta de când au început conaționalii cu nunțile pe Ion Rațiu cu mesele întinse pe trotuar și dansul pe stradă, printre mașini. Gardienii locali fiind ocupați să dea amenzi la neplata parcării prin centru.

Ceva detalii despre cele 3 linii de school bus? Unde, ce școli, etc.?
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence