Comunicare oficiala cu MT/CNIR/CNAIR si alte institutii

Started by Ionut, June 12, 2012, 08:24:17 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

disney

Quote from: alecu26 on May 25, 2016, 10:44:51 AM
Se poate o intrebare la CFR, referitoare la contractul:


157/25.11.2014
Studiu de soluții alternative la Studiul de Fezabilitate al obiectivului de investiții "Reabilitarea liniei de cale ferată Predeal - Brașov, componentă a Coridorului IV Pan - European pentru circulațía trenurilor cu viteza maximă de 160km/h"
Valoare: 53.000,00
Durata: 60 zile
Universitatea din București - Facultatea de Geografie

Finalizat 100%.

Care a fost scopul principal al contractului si care sunt concluziile acestuia?

Acesta este raspunsul primit de la CFR.



alecu26

Cum pana mea nu sa finalizat când apare executat 100%?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).




Horațiu 87

Quote from: disney on July 19, 2016, 07:32:01 PM
Buna dimineata baieti! Din pacate nu vin cu vesti bune.



Eu chestia asta chiar ca nu o inteleg. Adica cum vine asta "MPGT nu prevede fazarea acestui obiectiv" ?? Din ce stiu eu la POIM 2014-2020 se poate acoda o extensie de 2 ani, asta ar insemna (Dupa matematica mea) anul 2022. Deci ne apucam in 2021 sa facem SF-ul, poate il finalizam pana in 2022 (ceea ce nu cred) si apoi ne dam seama ca am cheltuit niste bani de la stat pentru ca nu are nici un folos deoarece noi nu avem A 8 prevazut in MPGT ? Sau domnii de la CNADNR ne transmit un mesaj asa mai indirect ca ne putem lua adio si de la aceasta autostrada ?  :wtf:

ovideatza

Este vorba exclusiv de TgM-Tg Neamt, nu tot A8.
Au zis ca e prevazut din 2021 incolo, adica nu e prevazut sa inceapa de ex in 2020 si sa se termine in 2025. MPGT nu prevede inceperea in exercitiul curent.


Iar 2014-2020 are perioada de eligibilitate a cheltuielilor 2014-2023.

alecu26

În forma finala a MPGT se va putea jongla cu aceste programări.  De ex
10 km din A8 se pot începe imediat dacă e nevoie. Doar sa se vrea și sa fie acolo oameni care gândesc.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

cristi5

As propune sa intrebam CNADNR daca au de gand sa imbunatateasca semnalizarea si siguranta la intersectia A1/A6, mai ales pe breteaua Lugoj->Timisoara + Deva->Lugoj unde au avut loc anul acesta doua accidente mortale.

Deasemenea, daca au primit raportul ARR legat de cele doua accidente, si care sunt concluziile.

disney

Quote from: magnesium on July 23, 2016, 09:27:02 PM
Intrucat cei de la CNADNR sustin ca rezultatele detaliate de la recensamantul rutier 2015 centralizate de CESTRIN se obtin contra cost, si intrucat presupun ca API inca nu dispune de fondurile necesare, propun sa facem o campanie de strangere a fondurilor necesare pentru a cumpara aceste date.

Quote from: Ionut on July 23, 2016, 11:07:21 PM
Cat costa?

Quote from: disney on July 24, 2016, 10:58:12 PM
^ Nu cred ca stie cineva cit costa, dar am intrebat eu in aceasta dimineata si astept raspuns.



disney

Mai jos aveti raspunsul CNADNR referitor la situatia platilor catre EGIS pentru "SUPERVIZARE LUCRARI DE CONSTRUCTIE AUTOSTRADA BRASOV-CLUJ-BORS CF  CTR.2562/30.08.2004".













disney

ASA NU SE MAI POATE!





ASA NU SE MAI POATE!

Pur si simplu isi bat joc de noi!

Cat de clar mai trebuie precizate documentele care sunt solicitate astfel incat sa nu se mai prefaca a nu intelege despre ce documente este vorba?
Este chiar hazliu cum se prefac ca nu inteleg despre ce rapoarte este vorba pentru SF Sibiu- Pitesti, cand primele 3 rapoarte se gasesc chiar pe pagina lor principala.

In ceea ce priveste al doilea punct invocat, sa intelegem sa legea se refera si la documente doar in cazul in care Catalin intreaba de ele si ca ele pot fi livrate doar lui pentru ca doar el a intentat proces?

Cine a mai auzit asa o aberatie?

Rog colegii din presa centrala si nu numai, sa preia acest document si sa scrie un articol care sa ajunga eventual chiar pe masa Domnului Ciolos.
Eventual poate Catalin sau Horatiu ii prezinta personal situatia.

De asemenea, rog colegii care sunt avocati si/sau juristi sa isi exprime parerea in privinta legalitatii, cu trimiteri clare in Legi, eventual pe privat.
Trebuie sa incepem deja si un "plan B".

Pe de alta parte, trebuie profitat la MAXIMUM pana in Decembrie pentru a aduce modificari la Legi si normele de aplicare a lor care sa corecteze astfel de aberatii.

Iata ce zice Ministerul pentru Consultare Publica si Dialog Civic referitor la noua HG 478/2016 pentru "Modificarea si completarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informatiile de interes public, aprobate prin HG nr. 123/2002":

QuoteComunicarea online si publicarea intr-un mod proactiv de catre institutiile publice a informatiilor de interes public, acestea sunt principalele modificari aduse normelor metodologice de aplicare a Legii nr.544/2001.

Asta intelege CNADNR prin "proactiv"?

Sunt curios daca API va lua vreo masura in acest sens si in cat timp, sau lasam totul doar in seama lui Catalin pentru cand revine din suspendarea din API din cauza pozitiei pe care o ocupa momentan.

Ar trebui de asemenea sanctiuni mult mai dure pentru nerespectarea legii privind liberul acces la informatiile de interes public, chiar cu retinerea unor sume de bani din salariul angajatilor care nu isi fac treaba cum trebuie.

disney

Quote from: magnesium on July 23, 2016, 09:27:02 PM
Intrucat cei de la CNADNR sustin ca rezultatele detaliate de la recensamantul rutier 2015 centralizate de CESTRIN se obtin contra cost, si intrucat presupun ca API inca nu dispune de fondurile necesare, propun sa facem o campanie de strangere a fondurilor necesare pentru a cumpara aceste date.

Quote from: alecu26 on August 04, 2016, 09:35:28 PM
Întreabă care e baza legala a taxării.



cristi5

Deci datele de trafic sunt proprietate intelectuala a CNADNR. Adica poporul ii plateste pe ei, poporul formeaza trafic cu vehiculele sale, iar ei vand poporului cifrele de trafic :) Fain asa :)

frunzaverde

Quote from: cristi5 on August 18, 2016, 01:27:36 AM
Deci datele de trafic sunt proprietate intelectuala a CNADNR. Adica poporul ii plateste pe ei, poporul formeaza trafic cu vehiculele sale, iar ei vand poporului cifrele de trafic :) Fain asa :)

Datele de trafic nu sunt subiectul drepturilor de autor. N-au cum sa fie conform legii:

Quote
Art. 9 Nu pot beneficia de protectia legala a dreptului de autor urmatoarele:
[..]
f) simplele fapte si date.

La fel cum nu pot fi inregistrarile de temperatura sau frecventele radio sau alte asemenea. Nu contin elementul de "opera originala de creatie" necesara pentru protectia ca drept de autor. Problema e ca nu-i putem forta sa publice datele - doar dupa ce le publica le putem disemina.

Pretul este absurd - 1000 de puncte de recenzare costa 99.600 RON
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!