Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 11 Guests are viewing this topic.

Skynick

Pe desenul asta nodul cu DN1 e cel vechi, deci...

carutasul

la plimbarea de astă-seară nu erau prea mari schimbări; au mai ridicat un pic terasamentul la DC20 dar nu suficient ca să fie la nivel (nici mult n-ar mai fi) - pentru că ar părea logic să unească cele două zone de stabilizat. Era trafic de camioane (camioanele nu merg pe stabilizat, mă gândeam că ar fi putut profita...) . Câtre DN6 au progresat destul de bine cu terasamentele la bretele și cred că sunt gata de ridicat și ultimele grinzi (nu știu cât e timpul "regulamentar" de întărire la culee și piloni) așa că sunt curios cum și când o să devieze traficul pe DN6.
Au apărut și niște "tumuli" pe traseu:










Powered by API/PUM imgur uploader

carutasul

De adăugat e că am văzut mișcare la ora aia ( spre opt seara) doar la balast: camioane care veneau dinspre DN6 și cred că descărcau la Dumitrana, plus ceva activitate la DN6, cred că tot legată de aranjat grămezile de balast. Mai de dimineață am trecut și pe la Dărăști, am avut un drum la 1 Decembrie, nu m-am oprit dar se vedea activitate la terasamente în zona căii ferate fantomă, gredere și compresoare.

TibiV

De la DASH CAMERA RO, A0 Sud L1 si L2 (de la Berceni la Sintesti).

"DJ401 - DJ401A (A0 SUD LOT 1 SI LOT 2) 17.08.2022"

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

tom_sawyer

@Skynick Nu e cel vechi, e exact nodul care apare și pe harta API acum.

shogom

Azi am vazut o foreza la Corbeanca.
Cred ca UMB se pregateste de forat pentru nodul cu Dn1.

alext

Nu inteleg un lucru in ultima filmare: de ce prefera sa mute gramezile de balast in loc sa le intinda acolo unde au fost puse?
Practic consuma motorina si cu excavatorul si cu camioanele care duc balastul dintr-un loc in altul. Nu mai vorbesc de costurile transportului de balast pana acolo.

horatiu.cosma

Conform normativelor, materialele trebuie aduse în șantier și depozitate inițial în depozite temporare care să fie verificate de inginerul consultant. Abia apoi pot fi puse definitiv în operă.

Skynick

@tom_sawyer Eu vad niste bretele prin padurea aia iar proiectul nou a scos orice bretea din padure. Ma rog, o sa se clarifice si asta eventually

mike_us

UMB ar fi trebuit sa primească AC pe lotul 2 nord pe 16 august. Au acuma toate aprobările sa se poată apuca de lucru?

stangabriel

Azi dimineata la nodul  DN1 cu A0NL2 - UMB era o foreza ridicata.

Dragoș295

Forfota mare azi la ora 17:30 intersecția A0 cu A3, 2 foreze, 2 buldo excavatoare, 17 basculante! :D

nivius

Și la 20:30 era la fel, se vedeau multe camioane pe partea dreapta a A3 înspre Ploiesti.

oneLess

#5083
Quote from: mike_us on August 19, 2022, 02:10:03 PMUMB ar fi trebuit sa primească AC pe lotul 2 nord pe 16 august. Au acuma toate aprobările sa se poată apuca de lucru?

Din economica prin 12 august

QuoteSecretarul de stat în Transporturi Irinel Ionel Scrioșteanu a anunțat la rândul său că, după ce în data de 1 iulie a fost emisă autorizația de construire, iar săptămâna trecută a fost aprobat Proiectul Tehnic de Execuție în Consiliul Tehnico-economic al CNAIR, marți, 16 august, vor începe lucrările pe acest lot din nordul Capitalei.
Boldul meu. Cred că 16 ar însemna OIL. Adică dau drumul la foreze că de decopertat au turnat toate grinzile pentru A0N2 deja. Le-o fi turnat și pentru A0N4, că fabrica o mută la Zimbor am înțeles ?
...

horatiu.cosma

Au produs și pentru T4, nu avea sens sa se întoarcă pentru câteva zeci de grinzi. Pe contractul ăsta și în general pentru cele de pe modelul de contract HG 1/2018 e un singur ordin de incepere la început de contract. Pe T2 a fost în august 2021.