Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

Ionut

Da, e clar că lotul Aktor este punctul nevralgic din multe puncte de vedere. Dacă A0S1 și A0S2 pot fi gata anul viitor, fără eforturi supraomenești, lotul Aktor rămâne missing link între A1 și A2. Plus că nodul cu A1 e la ei, fără el A0N1 este muzeu cel puțin parțial (Buftea-A1). Că, teoretic, UMB poate face o figură frumoasă și să inaugureze DN1-A3 în 2023.

pasa_andrei

Cum mai arata nodul A0-A2?

Aproximativ 400 de grinzi de beton trebuie sa soseasca pentru structura din partea sudica a nodului.

Pe unele bretele o sa avem 2 benzi. Proiectul s-a schimbat, inca nu am alte detalii.

Multumesc,


MRS



A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, PL, PT, QA, RKS, RO, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NAP, NRT, ODS, OPO, ORD, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...

kola

Salutare colegi,
2 poze de asta-seara de pe lotul celor de la Aktor. Era ora 20:47 si pe teren era un buldozer si cateva camioane.


Ionut

API pe Facebook

Deznodământ pe #AutostradaA0 Nord între Bâcu și Corbeanca. Marți, 09.08.2022, CNAIR a comunicat constructorilor rezultatul reevaluării ofertelor pe lotul 1 al noii centuri a Capitalei, semi-inelul de nord. Hartă interactivă cu traseu calibrat cu mare precizie: https://bit.ly/3C0F9Xa.

Câștigătorul este asocierea Pizzarotti-Retter cu suma de aproape 815,1 milioane lei fără TVA (aproximativ 97% din valoarea estimată) pentru cei 17,5 kilometri de autostradă, cu o perioadă de proiectare de 12 luni și alte 22 de execuție în teren, cu 10 ani garanție.

Deși comunicatul oficial CNAIR specifică faptul că se va putea semna contractul doar după ce expiră termenul legal de depunere contestații, în cazul de față, în acest moment, nu va mai contesta nimeni, deci după îndeplinirea formalităților birocratice, contractul va fi parafat cu asocierea italiano-română în următoarele 1-2 luni.

Nu vă mai plictisim cu toate detaliile juridice fade și încâlcite, doar vă reamintim că licitația a fost lansată pe 06.06.2019, deci acum mai bine de 3 (TREI) ani și, după ce CNAIR i-a dat câștigători în primă fază pe turcii de la Nurol, au urmat bătălii epocale în instanță (între Nurol, Intrakat și Pizzarotti) care s-au transformat în două rânduri de reevaluări de oferte și s-a ajuns în zilele noastre la rezultatul de mai sus.

paullie

Ooof Doamne. A0S3 - Aktor iar pe A0N1 - Pizaa. Deja-vu?

oneLess

Și colegi de bancă. Deja-vu-deux!

pbh

Iar loturile castigate sunt strategice. Asa ca sunt mari sanse sa fie gata toate celelalte segmente de pe nord si sud si sa asteptam sa termine dupa acest duo imbatabil pentru a circula intre A1 si A2. Dar sa fim optimisti. Cei 7 fierari-betonisti de la Pizza sunt odihniti!

ddfab

^nu-s fan pizza, mai ales dupa ce au facut pe A10, dar aici avem in ecuatie si pe Retter, care au facut o treaba buna pe A10, la Aktori. poate poate se vor comporta mai bine, sa-i traga dupa ei  si pe pizzari. dar daca Retter au doar structurile si apoi asteptam restul de la pizzari, se intuneca din nou cerul... :(

alexV

Quote from: paullie on August 12, 2022, 09:04:43 AMA0S3 - Aktor iar pe A0N1 - Pizaa. Deja-vu?

Si Marcu in rol etern de subcontractor, luand teapa cand de la unul, cand de la altul. Pana acum au mers o data la Aktor in Bucuresti, de unde din lipsa de lucru, au mers la Astaldi pe PiSi5. Unde nu au de lucru, ca Astaldi pregatesc mega claim pe terasamente.

GIV

^unde ai vazut asta cu mega claim pe terasamente?


paullie

QuoteAutostrada Bucureștiului: UMB începe marți lucrările pe lotul 2 Corbeanca – Afumați UPDATE
WTF?!! Ca Dorinel are deja vreo 20% gata acolo.

GIV

@paullie sper ca nu am inteles gresit dar lucrarile de terasament si drumurile de santier nu au nevoie de autorizatie de constructie..

ijwtsh

#5054
Din cate tin minte, nu era AC nici pe Zimbor - Poarta Salajului, dar totusi se muncea de zor. Nimeni nu a comentat si nici n-o sa comenteze, cand termenel sunt mult prea mici pentru nivelul de munca, daca se vrea a se termina la timp, o sa lase constructorul sa-si faca treaba. Cu siguranta ca nu s-au apucat de capul lor, s-au inteles pe sub masa cu autoritatile.