News:

.

Main Menu

Caile ferate ale Europei

Started by ciprebbe, May 28, 2015, 11:03:03 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

GIV

"va fi nevoie de construirea a 20.000 de kilometri de tren de mare viteză"

saraca limba romana

Konter

Doar o luna pt 8 km de refactie la standard 250 km/h. La noi dureaza un an si viteza finala e de 120.

"H.F. WIEBE, SCHWEERBAU, J. HUBERT, împreună cu 𝐁𝐀𝐖𝐈, execută lucrări de refacție şi ciuruire mecanizată pe Magistrala Berlin-Spandau – Hamburg-Altona, începând din gara Büchen până în gara Hamburg Rothenburgsort.

În perioada 20.09-25.10.2024 au fost executate următoarele lucrări:
- În stația Büchen s-au montat două aparate de cale: unul de tip EW 60 – 760-1:18,5-B, amplasat în curbă cu supraînălțare de 85 mm, iar celălalt de tip EW 60 – 500-1:12-B;
- Pe intervalul Schwarzenbeck - Büchen s-au executat lucrări de ciuruire și refacție mecanizată, sudură, buraj și profilare prismă de piatră spartă, plus alte lucrări conexe pe o distanță de aproximativ 8,00 km;
- În stația Bellverden s-a montat un aparat de cale de tip EW 60 – 760-1:18,5-B și s-au executat  alte lucrări conexe;
- După terminarea lucrărilor, viteza maximă de circulație a trenurilor va fi de 𝟐𝟓𝟎 𝐤𝐦/𝐡."

shift2rail

^Nu poti face din rahat (120 km/h) bici (250 km/h).


Konter

#483
Exprimarea a fost nefericita. Ce am vrut sa spun e ca dureaza de zece ori mai putin ceva mult mai complex, refactia la 250 km/h e altceva fata de 120. Viteza finala e ok pt standardele noastre, tinpul de executie nu prea

Konter

Cinci consorții au trecut de prima etapă a achiziției prin alianță pentru contractul de cale ferată principală Rail Baltica Estonia, cu o valoare de aproape un miliard de euro.
Licitația acoperă proiectarea și construcția completă a liniei principale între Ülemiste-Pärnu și Pärnu-frontiera letonă în etapele următoare.
Dintre cele cinci consorții preselectate, patru sunt ofertanți internaționali și unul național:

Bouygues Travaux Public, Budimex, Ingérop Conseil et Ingénierie, KMG Infra și WSP Finland;

GRK Eesti, GRK Suomi, AS Merko Ehitus Eesti, NGE Contracting, Sweco Finland și Sweco Sverige;

Leonhard Weiss, INF Infra, Leonhard Weiss GmbH & Co. KG, Ramboll Danmark și Skepast & Puhkim;

Verston Eesti, GoTrack, Järelpinge Inseneribüroo și Reaalprojekt;

Vinci Construction GeoInfrastructure, AS TREV-2 Grupp, Dodin Campenon Bernard și Systra.

În timpul primei etape, candidații au fost evaluați pe baza unor criterii diverse, inclusiv capacitățile tehnice și financiare și experiența anterioară. Toate cele cinci consorții au îndeplinit cerințele stricte de calificare. Următoarele etape implică depunerea de propuneri inițiale, negocieri contractuale, ateliere de dezvoltare și depunerea propunerilor finale. Obiectivul este de a semna două contracte în prima jumătate a anului 2025.