Caile ferate ale Europei

Started by ciprebbe, May 28, 2015, 11:03:03 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

dargauda

Si diferenta de calitate  :(  ce sa zici cer si pamant ,anniii lumina etc,etc

Dupa 30 de ani,jalnic  :((




  Powered by API/PUM imgur uploader

cristi5

#466
Eu nu vreau sa apar CFR sau statul roman dar... la relief v-ati uitat? Unde are Polonia relief ca cel de la Balota sau din Muntii Banatului? Sunt 2 structuri pe km intre Craiova si Caransebes, unde are Polonia asa ceva si daca au modernizat acolo, cat a costat?

Ce e facut (foarte bine!) in Polonia e in relief comparabil cu Buc-Constanta, Buc-Campina si cam atat din ce e modernizat deja in Ro.

Ca proiectarea (adica design, arhitectura, ergonomie! nu doar calitate) pt calatori si pietoni la CFR e de tot rahatul nu voi contesta niciodata. Trenul ca transport verde de calatori nu a aparut inca pe harta conceptuala in Romania, nici la CFR nici la politic.

LE: am uitat sa intreb, cum era infrastructura Poloniei inainte de EU? Parca aveau deja linii de 160 sau mai mult? Cati bani de la buget se duc in intretinere feroviara?

reed

prin Karpacz și Bukovina au și ei ditai dealurile și munții .

voicul

Călătoria cu trenul pe sub apă între Europa și Africa ar putea deveni realitate. Până în 2030, oamenii ar putea ajunge cu trenul pe sub Strâmtoarea Gibraltar, din Madrid până în Maroc, în Casablanca. Guvernul spaniol a alocat deja 2,5 milioane de dolari pentru acest proiect.

Citește mai mult la: https://www.digi24.ro/magazin/timp-liber/cand-va-fi-gata-tunelul-care-va-lega-europa-de-africa-vom-putea-calatori-cu-trenul-pe-sub-apa-din-madrid-pana-in-maroc-2799387

Informaţiile publicate pe site-ul Digi24.ro pot fi preluate, în conformitate cu legislația aplicabilă, doar în limita a 120 de caractere.

dr4qul4

Tunel la -900 m adancime, in zona seismica? Pare la fel de plauzibil ca barajul propus de nemti.
Din alta perspectiva: Oare cat de lung ar trebui sa fie Tunelul ca sa-l duci la -900 m si inapoi, si sa pastrezi si o declivitate acceptabila?

Pana in 2030 sigur nu se face nimic. Cu banii aia, baga motorina la ferry-boat.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Deschideri 2024: Intaia Cocoasa + L3, Lotul Coni , T1DX12, A0L3,

pasadia

Nu ca as crede ca e posibil deocamdata acest tunel, dar pentru ca vazusem subiectul si am cautat mai multe linkuri, precizez ca se vorbeste de o eventuala adancime maxima de 400-500 de metri sub nivelul marii (in zon respectiva adancimea stramtorii find de doar vreo 350m, adancimea maxima de 900m nefiind pe toata lungimea stramtorii.

Vezi acest link si poza de mai jos


Konter

#471
850 de milioane de euro și 5 ani pentru 557 de km cf refacționată, 60 de tuneluri si 50 de poduri reparate.
Rezulta 1,5 milioane euro/km.
La noi, quick wins costa, in medie, 950.000 de euro per km. Fara poduri si tuneluri, dar cu ceva fundatii refacute ce-i drept. Ar fi interesant de comparat cu cat a crescut viteza la ei si cat a crescut la noi dupa terminarea lucrarilor.

"Deutsche Bahn (DB) a finalizat modernizarea liniei de mare viteză Hanovra-Würzburg pentru 850 de milioane de euro. Trenurile pot circula din nou pe șine cu mare viteză, iar pasagerii pot călători între Saxonia Inferioară și Bavaria în aproximativ două ore.

DB a modernizat linia în mai multe etape începând cu 2019. Echipele de la DB și companiile de construcții comandate au reînnoit complet un total de 557 km de șine, 700.000 de traverse și 235 de aparate de cale.

De asemenea, specialiștii au reparat suprastructura pe 49 de poduri și în 63 de tuneluri. În acest an, a fost necesară și o stabilizare suplimentară a subsolului în tunelul Rauheberg. Șinele dintre Kassel și Fulda au primit ultimele retușuri între 26 mai și 7 iunie.,,Pas cu pas, facem calea ferată mai bună: De astăzi, trenurile circulă din nou fără întrerupere pe linia de mare viteză de 327 de kilometri dintre Hanovra și Würzburg. Pentru binele comun, am investit aici 850 de milioane de euro în cinci ani și am făcut un pas mare spre o cale ferată puternică în Germania. Echipele noastre de constructori au renovat complet întreaga linie și părți din tunelul Rauheberg. Acest lucru permite o mai mare fiabilitate pentru pasageri și traficul de marfă, nu doar pe această secțiune, ci pe întreaga rețea", a declarat Philipp Nagl, CEO al DB InfraGO AG.
În timpul lucrărilor de construcție solicitante, linia de mare viteză a fost închisă traficului feroviar în secțiunile relevante. Acest lucru a permis desfășurarea unor lucrări de construcție eficiente 24 de ore din 24 și utilizarea unor utilaje speciale de mari dimensiuni, cum ar fi trenul de conversie de mare viteză."
Sursa