News:

.

Main Menu

Poduri, pasaje și viaducte

Started by davyl, October 13, 2011, 04:39:05 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

tom_sawyer

Quote from: tom_sawyer on August 10, 2024, 06:31:46 PM[CN1069429] Elaborarea Proiectului tehnic și a detaliilor de execuție, verificarea tehnică a documentației, asistență tehnică din partea proiectantului (inclusiv "as build") și execuție lucrări pentru obiectivul de investiții "Reabilitare pod pe DJ207A, km 6+591, peste râul Siret, la Luțca, județul Neamț"

Data publicare: 30.05.2024
Autoritate contractanta: Judetul Neamt

Valoarea totala estimata: 29.195.984 lei


1. Asociere : DANLIN XXL (Leader), RUTIER CONEX XXI S.R.L.,

2. Asociere : GEIGER TRANSILVANIA S.R.L. (Leader), POD-PROIECT,

Ofertant castigator
DANLIN XXL / 16360111
RUTIER CONEX XXI S.R.L. / RO 10402889

Valoare contract
28354805.11 RON

https://e-licitatie.ro/pub/notices/ca-notices/view-c/100508278

misiekwas

^pica și de data asta?

Konter

@misiekwas darcons nu danlin "consolidase" precedentul pod.

Adrian.TM

https://www.opiniatimisoarei.ro/cu-trenul-de-la-timisoara-la-szeged-ca-odinioara-pod-nou-si-inca-un-punct-de-trecere-frontiera-cu-ungaria-pentru-trafic-greu-in-timis-aprobarile-din-consiliul-judetean/27/11/2024#comment-1061947
QuoteMiercuri, Consiliul Judetean Timis a aprobat prin vot cofinantarea proiectului pentru conexiunea Timisoarei cu Szegedul pe calea ferata. Obiectivul de infrastructura va fi facut 80% cu bani europeni prin Programul Fondul European de Dezvoltare Regionala (FEDR).

In plus, intr-un alt proiect, CJ Timis intentioneaza sa construiasca un pod rutier pentru traficul greu si o centura ocolitoare pentru comuna Cenad.

"Este vorba de un proiect pe fonduri transfrontaliere, o legatura intre Timisoara si Szeged. Și va spun in premiera, cred, inclusiv deschiderea unui punct de trecere a frontierei pentru traficul greu in judetul Timis.
Timisul, in zona Cenad – Sannicolau, zona aceea a judetului Timis este, practic, izolata, si se consuma e mult timp, foarte multi kilometri sunt de parcurs pana la Ortisoara, urcarea pe autostrada, si dupa aia intoarcerea pana la Nadlac... Vorbim despre un ocol de 100 km, cand, de la Sannicolau Mare pana la Szeged, in linie pana la A1, pana la autostrada care leaga Romania de Ungaria, are 17 kilometri linie dreapta pe traseul pe care il dorim noi acum.
Deci, acest tren, dar si un pod peste Mures si un punct de trecere a frontierei pentru traficul greu sunt, in viziunea noastra, prioritare in mandatul acesta"
, a declarat Alfred Simonis, presedintele Consiliului Judetean Timis.

Podul va fi construit cu bani de la Ministerul Transporturilor, atrasi din fonduri europene. In cazul in care se pastreaza traseul caii ferate ,,Szeged-Timisoara Dream Railway" așa cum este propus in cererea de finantare, se va construi un pod feroviar distinct de podul rutier de la Cenad destinat traficului greu cu iesire din judetul Timis. Pentru acesta din urms s-a depus deja o cerere de finantare de catre CJ Timis, in cadrul programului INTERREG VI-A Romania-Ungaria 2021-2027. Licitatiile vor avea loc doar dupa obtinerea finantarilor.

"Podul, care este intr-un stadiu destul de avansat in faza de licitatie, daca nu ma insel, pentru studiul de fezabilitate are finantare europeana prin Ministerul Transporturilor, dar, fiind extrem de important, indiferent de suma de care avem nevoie din fonduri europene sau de eventuale situatii in care este subcontractare pe zona de fonduri europene, va trebui sa gasim fonduri proprii, sa investim in acest obiectiv extrem de important, strategic as spune, pentru a lega nordul judetului cu autostrada. la o distanta de 17 km. Ar fi extrem de eficient, din punct de vedere economic asa ceva"

Daca tot vom intra in Schengen, sunt binevenite astfel de investitii in zona de vest.Pare insa ca lucrurile au intrat pe un fagas normal.



JohannDB

      Podul NATO, Voila, DJ 105........ În sfârșit, se miscă la suprastructură.......
    Mergând spre Nădlac, în Voila, mi-a sărit în ochi un braț de macara, vizibil din DN, care macara nu putea ființa decât la podul de aici..... Și într-adevăe, am avut ocazia, mai puțin completă, să surprind prima "arcadă" de metal pusă pe poziție cu macaraua, și la momentul "surprinderii" se lucra la fixarea unei antretoze de sprijin/ancorare lateral(ă), dar nu am prins arcada în aer..........


















































Powered by API/PUM imgur uploader