Pasaje rutiere noi peste calea ferată

Started by Ionut, September 29, 2017, 07:07:24 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

tom_sawyer

#255
Quote from: tom_sawyer on November 24, 2023, 11:15:56 PMDetalii:
Quote from: RaduG on February 10, 2023, 11:52:25 AMPasaj DN3 peste CF la Lehliu-Gară, plus eventual pasaj peste același CF la Brănești

[CN1060858] Elaborare Studiu De Fezabilitate pentru realizarea obiectivului de investiții: ,,Pasaj de trecere la nivel de cale ferata, Bucuresti-Constanta (Lehliu-Gara)"

Data publicare: 20.10.2023
Autoritate contractanta: Consiliul Judetean Calarasi


1. Ofertant unic : Like Consulting SRL,

2. Ofertant unic : EUROCERAD INTERNATIONAL,

3. Asociere : TERRA SOLUTION SERVICES (Leader), RIONVIL

http://e-licitatie.ro/pub/procedure/statement/view/100213608

tom_sawyer

#256
Quote from: tom_sawyer on June 17, 2023, 12:34:55 AM[CN1054639] Pasaj rutier peste CF, drum de legatura si amenajare acces din/in DN3, comuna Branesti, judetul Ilfov

Ofertanți:


1. Ofertant unic : ANTREPRIZA DE REPARATII SI LUCRARI A R L CLUJ,

2. Ofertant unic : PORR CONSTRUCT,

3. Ofertant unic : TRACON S.R.L.,

4. Asociere : ACVATOT (Leader), STYLE CONSTRUCT S.R.L., DIMEX-2000 COMPANY,

5. Asociere : IBB-HIB ROMANIA (Leader), IBB Haus -und Industriebau GmbH,

http://e-licitatie.ro/pub/procedure/statement/view/100198841

Contract semnat:

Ofertant castigator: TRACON
Valoare contract: 45629760.52 RON

http://e-licitatie.ro/pub/notices/ca-notices/view-c/100424966





Powered by API/PUM imgur uploader

tom_sawyer

Quote from: tom_sawyer on November 28, 2023, 03:02:10 PM[CN1062162] CONSTRUCTIE PASAJ DENIVELAT PESTE CALEA FERATA-STRADA CENTURII, COMUNA JILAVA, JUDETUL ILFOV

În cadrul obiectivului de investiție se vor realiza următoarele lucrări de poduri și pasaje:
01. Pasaj peste CF
02. Pod peste Valea Mamina
03. Pasaj prin rampa, pe strada Gării
04. Podeț din elemente prefabricate tip D5

Valoarea estimată a contractului este în cuantum de 38.876.020,33 lei fără TVA

Termenul de execuție este de maxim 24 luni calendaristice începând cu emiterea Ordinului administrativ de începere a lucrărilor. Autoritatea contractantă va emite ordinul administrativ de începere a lucrărilor într-un termen de maxim 15 de zile de la momentul constituirii garanției de bună execuție.

O singură ofertă:

1. Asociere : E.M. PRIME CONSTRUCT S.R.L. (Leader), ALGORITHM RESIDENTIAL S3,

https://e-licitatie.ro/pub/procedure/statement/view/100214695

tom_sawyer

Brănești:

Astăzi, 30 ianuarie 2024, Ministerul Transporturilor și Infrastructurii anunţă deschiderea procedurii de transparenţă decizională a procesului de elaborare a următorului proiect de act normativ:

Hotărâre de Guvern privind declanșarea procedurilor de expropriere a tuturor imobilelor proprietate privată care constituie coridorul de expropriere al lucrării de utilitate publică de interes naţional, aprobarea listei imobilelor proprietate publică a statului, precum și aprobarea listei imobilelor proprietate publică a unităților administrativ-teritoriale, care fac parte din coridorul de expropriere al lucrării de utilitate publică de interes naţional ,,Pasaj rutier peste CF, drum de legătură și amenajare din/în DN3''

MT

tom_sawyer

COMPANIA NAȚIONALĂ DE ADMINISTRARE A INFRASTRUCTURII RUTIERE S.A., în calitate de Solicitant, a elaborat și depus in data de 07.02.2024 Cererea de Finanțare pentru proiectul ,,Constructie Pasaj superior pe DN 2, peste CF la Roman, km 332+961" in vederea in vederea acordării finantarii nerambursabile alocată prin Programul Transport, în cadrul RSO3.1_Dezvoltarea unei rețele TEN-T, reziliente la schimbările climatice, inteligente, sigure, durabile și intermodale Fondul de Coeziune: Prioritate: P1.Îmbunătățirea conectivității primare rutiere; Obiectiv specific 3.1 Dezvoltarea unei rețele TEN-T, reziliente la schimbările climatice, inteligente, sigure, durabile și intermodale Fond: Fondul de Coeziune; Operațiune: Investiții pentru realizarea unor secțiuni de infrastructură rutieră de mare viteză pe rețeaua primară- FC

Obiectivul specific al proiectului:

    Constructia unui pasaj superior pe DN 2, peste CF la Roman, km 332+961, cu lungimea de 1795 metri.
    Elaborare Proiect pentru Autorizarea lucrarilor de Construire si Proiect Tehnic de Executie

Valoarea totală a proiectului este de 76.802.552,89 lei și va fi finantat prin Programul Transport astfel: contributia Uniunii Europene din Fondul European de Dezvoltare Regionala – 25.844.020,50 lei, contributia proprie – 38.766.030,75 lei, diferenta pana la valoarea totala a proiectului reprezentand cheltuieli neeligibile inclusiv TVA si anume 12.192.501,64 lei.


CNAIR

tom_sawyer

^^^ a fost semnat contractul pentru pasajul de la Jilava.

tom_sawyer

#261
Au fost semnate contractele pentru proiectarea a încă 6 noi pasaje rutiere denivelate pe drumurile naționale care vor contribui la creșterea siguranței circulației rutiere, dar și la fluidizarea traficului, după cum urmează:

Pentru județul 𝗜𝗮𝘀𝗶, la solicitarea și în colaborare cu domnul Costel Alexe - președintele Consiliului Județean Iași și domnul Alexa Ioan - primarul comunei Podu Iloaiei, avem:
Pasaj pe DN 28 (km 56+136) intersecție cu CF 613 Lețcani – Dorohoi (km 1+632), localizat între localitățile Podu Iloaiei și Lețcani

Cele 6 obiective de investiții de mai sus sunt finanțate 50% de Banca Europeană de Investiții #BEI, iar proiectantul, TQM Management, are la dispoziție 180 zile pentru elaborarea Studiului de Fezabilitate și 60 zile pentru Proiectul de Autorizarea Lucrărilor de Construire.

facebook.com/IrinelScriosteanu





Powered by API/PUM imgur uploader

Konter

"Consiliul Județean Călărași a dat undă verde pentru Pasajul Lehliu Gară, care va supratraversa Magistrala 800 București-Constanța.

"Încă un pas important pentru construirea Pasajului de la Lehliu-Gară! Președintele Consiliului Județean Călărași, Vasile Iliuță, a semnat astăzi (joi – n.red.) contractul pentru realizarea Studiului de Fezabilitate pentru implementarea obiectivului de investiții: <Pasaj de trecere la nivel de cale ferată, București-Constanța (Lehliu Gară)>. Contractul cuprinde două etape:
Etapa I: Elaborarea Studiului de Fezabilitate – Documentații tehnice necesare în vederea obținerii Certificatului de urbanism și a tuturor avizelor/acordurilor – faza SF. Întocmire documentațiilor tehnice faza – Studiu de Fezabilitate, inclusiv studii de teren.
Etapa II: Asistență tehnică – Acordarea asistenței tehnice beneficiarului/autorității contractante în perioada derulării procedurilor de licitații pentru proiectare și execuție", se arată într-o postare de pe pagina de Facebook a Consiliului Județean Călărași.

Pasajul este extrem de necesar, însă necesitatea construcției acestuia nu a izvorât din vreo preocupare ieșită din comun a aleșilor locali pentru binele cetățenilor pe care-i reprezintă. În luna august a anului 2022, președintele Consiliului Județean Călărași, Vasile Iliuță, trebuia să ajungă la o ședință de partid la Lehliu Gară și a fost nevoit să aștepte cu mașina la barieră aproximativ 30 de minute. S-a enervat din cauza acestei staționări neprevăzute și a decis să realizeze un pasaj peste calea ferată București-Constanța"

https://clubferoviar.ro/pasajul-lehliu-gara/

cristi5

#263
Pe cat pariem ca dupa ce fac pasajul rutier, ramane TNul actual, ca la Drajna? CFR nu ar trebui sa dea aviz fara desfiintarea TN

Altfel spus localnicii, pietoni, ciclisti, vor trece tot asa:


tom_sawyer

Astăzi, 28 mai 2024, Ministerul Transporturilor și Infrastructurii anunţă deschiderea procedurii de transparenţă decizională a procesului de elaborare a următorului proiect de act normativ:

Hotărâre de Guvern privind declanşarea procedurilor de expropriere a tuturor imobilelor proprietate privată care constituie coridorul de expropriere al lucrării de utilitate publică de interes naţional ,,Pasaj superior pe DN2, peste CF la Roman, km 332+961'', aprobarea listei imobilelor proprietate publică a statului, precum și a listei imobilelor proprietate publică a unității administrativ-teritoriale, care fac parte din coridorul de expropriere al lucrării de utilitate publică de interes naţional

MT

Konter

" Constructorul român Tracon a început organizarea de șantier pentru Pasajul Brănești, peste Magistrala feroviară 800 București-Constanța.

Valoarea contractului este de 45,6 milioane de lei (echivalentul a 11,6 milioane de euro), iar durata de execuție a proiectului este de un an și jumătate.
Primăria Comunei Brănești din județul Ilfov a semnat la sfârșitul anului trecut contractul pentru proiectarea și execuția pasajului peste linia ferată București-Constanța cu antreprenorul român Tracon, potrivit Economedia.ro. Finanțarea din PNRR este de 50%."
Sursa

Ionut

Stați să ghicesc. Se face pasaj dar trecerea la nivel rămâne, corect?

slartibartfast

Din câte înțeleg, pasajul se construiește undeva în estul Brăneștiului, unde nu exista până acum trecere la nivel. Cea de pe DJ100 de la halta Brănești Sat va rămâne, dar cred că le cam trebuie totuși localnicilor. Ideal ar fi fost să fie un pasaj chiar acolo, în locul trecerii la nivel, dar acolo e greu de construit așa ceva, la ce curbe sunt și câte construcții aproape de drum; poate doar un pasaj subteran... Ceva tot fain (și mai realizabil) era ca, alături de pasaj, să se realizeze o centură a Brăneștiului pe DJ100.

cristi5

#268
@slartibartfast

Pasajul Branesti e demult pe OSM deci si pe harta API

https://proinfrastructura.ro/proiecteinfrastructura.html?zoom=14&lat=44.462&lng=26.3477

Evident ca daca pasajul e proiectat asa, trebuie sa ramana si TN. E proiectat pt viteza, sa treaca masina cu 100 si fiind supratraversare, se proiecteaza la 10m deasupra sinei, viteza CF fiind 160. Deci iese lung de 400m, adica inutil fara masina.

La ce era nevoie de asa viteza la Branesti? Unde se grabesc primarul si seful CJ? O subtraversare in curba, cu trotuar pietonal, iesea lata de vreo 50x50 m, deci 25m din axul CF.  Exemplu:

https://www.openstreetmap.org/#map=17/59.37084/18.04944

Indiferent pe unde merg masinile, fara o denivelare pt pietoni (si garduri pe toata lungimea localitatii+500m in ambele capete), pietonii si ciclistii vor traversa tot asa:



Culmea ironiei, dupa acest accident CJ Ilfov si marele SdS Scriosteanu au iesit in presa si au zis ca fac pasaj superior. Ca si cand ar fi ajutat cu ceva la evitarea nenorocirii.

O sa zica ca pietonul e indisciplinat. Pai nu mai punem atunci nici parapete separator de sens pe autostrazi, economisim niste bani, ca doar toti soferii sunt disciplinati, mai ales primarii, sefii CJ, secretarii de stat.

Sa mai spun ca la multe TN s-a ajuns la restrictie de viteza? Incetinim trenul cu sute de oameni ca apoi sa-l acceleram ca doar energie avem destula.

API a sugerat la EU sa nu mai finanteze denivelari daca nu se desfiinteaza TN. Probabil nu ne vor baga in seama. Oricum aici sunt fonduri bugetare, e liber la aberatiile baronilor.

Trendul e deja solid: pasaj superior cu pastrarea TN dedesubt. Concept romanesc. Drajna, Oradea, Cluj-Taietura Turcului, Arad, acum Branesti, urmeaza Lehliu-Gara...