Pasaje rutiere noi peste calea ferată

Started by Ionut, September 29, 2017, 07:07:24 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

cristi5

#240
Quote from: alin2pas on June 09, 2023, 08:34:10 AMProbabil localnicii din Drajna Nouă vor mai continua să utilizeze trecerea la nivel, dar traficul de tranzit va trece pe pasaj, evitând o trecere la nivel cu calea ferată și ocolind astfel și localitatea. Închiderea trecerii la nivel ar face ca toate căruțele și bicicletele localnicilor să circule pe pasaj, reducând fluența traficului.

Si nu e a proiectare cu curul?

Cum sa lasi o trecere la nivel in mediu urban?? Trenul trece cu 160, posibil in viitor cu 200.

Problema e ca pasajul superior la standarde/panta de DN iese de 500m lungime, pt ca urca la 10m. Localnicii trebuie deci sa ocoleasca peste 1 km.

Solutia evidenta era subtraversarea care coboara 4m. In 200m se rezolva tot, localnicii nici nu simteau diferenta.

De ce nu se aplica solutia evidenta? Pt ca ar implica CFRul, adica o institutie in plus. Si o solutie tehnica mai complicata, cu pod feroviar de 10m construit sub trafic. Care in sec 21 nu mai e stiinta spatiala.

Vai de capul Romaniei.

dumbravaandrei

Ca sa asiguri un gabarit de 4m pentru un tractor/atelaj agricol, va trebui sa te duci cam cu 6m in subtraversare.  :-[

cristi5

#242
Ca sa asiguri gabarit de 10m (cat cere CFR pt linie de 160) cat trebuie sa mergi in supratraversare? 11-12m? Si chiar trebuie 2m grosime pt o grinda feroviara de 10m lungime?

Ce spun eu e ca ca geometria pe rutier nu trebuie neaparat sa fie de 100 km/h ca sa necesite un segment drept de 500m lungime, complet nepotrivit pt trafic local.

Altfel spus: cu vechea trecere la nivel viteza era deseori zero (trafic feroviar mare). De ce trebuie trecut direct de la 0 la 100 pt smecherii din tranzit si lasat TN pt fraierii localnici (si totodata pt fraierii care iau trenul, care in loc sa circule cu 200 poate se aleg si cu o restrictie de 50-100 din motive de TN) ?

Exemplu de pasaj inferior apt pt trafic rutier greu, gabarit 3,5m. Ocupa 50 m (!!!) nu 500, dimensiuni perfecte si pt integrat traficul local si acceptabil pt tranzit. Vrem panta de DN? Prelungim un pic de-a lungul CF.



Vechea trecere la nivel era oblica de la acel triunghi din dreapta la magazinul Plantagen (al carui singur acces pt aprovizionare este acest pasaj! In stanga e un lac). Se mai vede pe Google. https://maps.app.goo.gl/zfsETtgv8zHq7bCs5?g_st=ic

Daca aratam vechea trecere la nivel oricarui "expert" din ro, imi zicea ca acolo nu incape denivelare pt TN in veci amin. Mi s-a si spus: cum sa faci pasaj inferior cand CF nu e in rambleu?? Si uite ca a incaput. Totul e sa vrei.

Dar nah, la noi trebuie pasaj superior pt viteze de autostrada...

AndreiB

#243
Modul extrem de defectuos de gandire a pasajelor peste CF din Romania e legat de faptul ca ele sunt gandite exclusiv dpdv rutier.

Apropo de subiect - tocmai am trecut in tren de la Constanta la Bucuresti si am observat restrictia de viteza de 70km/h pe trecerea la nivel din Valu lui Traian.

Mii si mii de oameni intarziati pentru cateva sute de oameni care locuiesc in comuna aia si folosesc Tn-ul.

Treceri la nivel complet inutile in mediul rural.

tom_sawyer

Quote from: tom_sawyer on May 30, 2023, 12:49:30 PMCJ Ilfov construiește un pasaj la Buftea în locul trecerii la nivel peste linia București – Ploiești

[CN1055740] Construire pasaj subteran / suprateran pe DJ 101, la intersecţia cu calea ferată, localitatea Buftea


1. Ofertant unic : ANTREPRIZA DE REPARATII SI LUCRARI A R L CLUJ,

2. Ofertant unic : PORR CONSTRUCT,

3. Ofertant unic : TRACON S.R.L.,

http://e-licitatie.ro/pub/procedure/statement/view/100202797c

tom_sawyer

#245
[CN1059581] PASAJ RUTIER SUPRATERAN PE STRADA RECOLTEI/ STRADA RÂNDUNELELOR LA INTERSECŢIA CU CALEA FERATĂ, LOCALITATEA BUFTEA

Data publicare: 15.09.202
Autoritate contractanta: JUDETUL ILFOV - CONSILIUL JUDETEAN

Valoarea totala estimata: 56121516.99 Moneda: RON

Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare: 23.10.2023





Powered by API/PUM imgur uploader

AndreiB

Buna propunerea - imho ar trebui lasat loc pentru 4 fire acolo (sunt deja 3).

tom_sawyer

^^

1. Ofertant unic : PORR CONSTRUCT,

2. Ofertant unic : ANTREPRIZA DE REPARATII SI LUCRARI A R L CLUJ,

3. Ofertant unic : TRACON,

https://e-licitatie.ro/pub/procedure/statement/view/100211290

tom_sawyer

Quote from: tom_sawyer on June 17, 2023, 12:34:55 AM[CN1054639] Pasaj rutier peste CF, drum de legatura si amenajare acces din/in DN3, comuna Branesti, judetul Ilfov

Ofertanți:


1. Ofertant unic : ANTREPRIZA DE REPARATII SI LUCRARI A R L CLUJ,

2. Ofertant unic : PORR CONSTRUCT,

3. Ofertant unic : TRACON S.R.L.,

4. Asociere : ACVATOT (Leader), STYLE CONSTRUCT S.R.L., DIMEX-2000 COMPANY,

5. Asociere : IBB-HIB ROMANIA (Leader), IBB Haus -und Industriebau GmbH,

http://e-licitatie.ro/pub/procedure/statement/view/100198841

S-a încheiat evaluarea ofertelor. Se pare că nu s-au depus nici contestații.

Sorinus

Asta e la Halta Branesti-Sat, nu? Acolo e integra mult mai bine un pasaj subteran. Dar le e frica sa opreasca M800 cateva zile.

tom_sawyer

^ vezi la pagina 13

Pasajul de la Roman tot primește avize:
AVIZ CTE DRDP IASI - SF NR. 17629/14.06.2022;
AVIZ CTE - CNAIR SA NR. 5459/23.06.2023;
AVIZ MTI NR. 142/151/06.09.2023;
OMTI NR. 1769/27.09.2023
(sursa: harta CESTRIN)

Quote from: tom_sawyer on January 02, 2023, 07:56:27 PMPasaj superior pe DN2, peste CF la Roman, km 332+961
Documentație pentru obținerea acordului de mediu

http://www.anpm.ro/documents/24783/68502225/Memoriu+de+prezentare+PDF.pdf/fade0c29-5c0e-4976-9dc7-fe75081644dc

tom_sawyer

Detalii:
Quote from: RaduG on February 10, 2023, 11:52:25 AMPasaj DN3 peste CF la Lehliu-Gară, plus eventual pasaj peste același CF la Brănești

[CN1060858] Elaborare Studiu De Fezabilitate pentru realizarea obiectivului de investiții: ,,Pasaj de trecere la nivel de cale ferata, Bucuresti-Constanta (Lehliu-Gara)"

Data publicare: 20.10.2023
Autoritate contractanta: Consiliul Judetean Calarasi

Valoarea totala estimata: 1837101.35 Moneda: RON

Durata in luni: 4

Tip finantare : Fonduri bugetare

Depunere oferta
Data limita: 12.12.2023

handrei

Quote from: cristi5 on July 30, 2023, 07:37:19 AMExemplu de pasaj inferior apt pt trafic rutier greu, gabarit 3,5m. Ocupa 50 m (!!!) nu 500, dimensiuni perfecte si pt integrat traficul local si acceptabil pt tranzit. Vrem panta de DN? Prelungim un pic de-a lungul CF.



Vechea trecere la nivel era oblica de la acel triunghi din dreapta la magazinul Plantagen (al carui singur acces pt aprovizionare este acest pasaj! In stanga e un lac). Se mai vede pe Google. https://maps.app.goo.gl/zfsETtgv8zHq7bCs5?g_st=ic

Daca aratam vechea trecere la nivel oricarui "expert" din ro, imi zicea ca acolo nu incape denivelare pt TN in veci amin. Mi s-a si spus: cum sa faci pasaj inferior cand CF nu e in rambleu?? Si uite ca a incaput. Totul e sa vrei.

Dar nah, la noi trebuie pasaj superior pt viteze de autostrada...

Un exemplu aproape identic cu cel dat de tine este lângă Centura Oradea (str. Ovidiu Densușianu). O trecere la nivel care face legătura cu noul drum spre Sântandrei (comună limitrofă cu populație peste 10.000 ).
Primăria Oradea a anunțat că va desființa complet acea trecere la nivel, și va crea un pasaj pe sub CF vreo 300 de metri mai la nord, chiar pe lângă albia râului.



TibiV

Poate topicul asta ar trebui sa fie redenumit.... 

"Pasaje rutiere noi peste/pe sub calea ferată".

Doar o idee, monarhul are ultimul cuvant....  O:-)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

tom_sawyer

#254
[CN1062162] CONSTRUCTIE PASAJ DENIVELAT PESTE CALEA FERATA-STRADA CENTURII, COMUNA JILAVA, JUDETUL ILFOV

Data publicare: 26.11.2023
Autoritate contractanta: COMUNA JILAVA

Obiectul principal al contractului: execuția lucrărilor de construcție pasaj denivelat peste calea ferata-strada Centurii, comuna Jilava, județul Ilfov. Execuție lucrări pentru obiectivul de investiții ,,CONSTRUCȚIE PASAJ DENIVELAT PESTE CALEA FERATA – STRADA CENTURII COMUNA JILAVA, JUDETUL ILFOV".

În cadrul obiectivului de investiție se vor realiza următoarele lucrări de poduri și pasaje:
01. Pasaj peste CF
02. Pod peste Valea Mamina
03. Pasaj prin rampa, pe strada Gării
04. Podeț din elemente prefabricate tip D5

Valoarea estimată a contractului este în cuantum de 38.876.020,33 lei fără TVA, rezultata conform devizului general al obiectivului de investiții, elaborat de către S.C. TEHNO CONSULTING SOLUTION S.R.L.

Termenul de execuție este de maxim 24 luni calendaristice începând cu emiterea Ordinului administrativ de începere a lucrărilor. Autoritatea contractantă va emite ordinul administrativ de începere a lucrărilor într-un termen de maxim 15 de zile de la momentul constituirii garanției de bună execuție.

Depunere oferta
Data limita: 28.12.2023