Siguranța circulației rutiere în România

Started by Ionut, December 14, 2011, 05:23:45 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

TVlad

Este exact in lunca impadurita a Teleajenului. E posibil sa fi fost ceata sau niscai mizga pe carosabil.

TibiV

Quote from: JohannDB on November 14, 2024, 08:26:51 AMKilometrul 56 este la capătul unde pe sensul București - Ploiești se termină restricțiile zonei de șantier ale nodului, A3/A7.......
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Hercule

Cum raspunzi tu comparat cu cum ti-am raspuns eu la o nelamurire.
Iar daca nu stiu unde se termina restrictiile zonei de santier ale nodului A3/A7 o sa-mi raspunzi "la km 56"?
Mersi pentru nimic!
Deșteaptă-te române!

TibiV

#8748
Eu ti-am raspuns cu cea mai buna descriere a locului pe care o aveam, credeam ca nu ai observat mentiunea lui @JohannDB .

Si daca nici JohannDB nu cunoaste kilometrajele de pe sosele, nu stiu cine altcineva le cunoaste....

LE probabil aici: https://maps.app.goo.gl/q8xuixdpzx411vj4A
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

danutzu_1069

@Hercule , uite aici: https://maps.app.goo.gl/UxfRT8q5kgtCGZic7
Daca te ajuta cu ceva locatia exacta, mura-n gura...

Din moment ce s-a specificat A3 Bucuresti-Ploiesti, km X, pe sensul spre Ploiesti, cred ca nu poate sa fie ala de Cluj, nu?

Hercule

Multumesc!
Stirile de genul asta trebuie sa fie accesibile pentru toti, nu doar pentru soferii profesionisti.

danutzule, unde am spus eu ca accidentul a fost la Cluj? Hai mai citeste o data. Am zis ca exista A3/CJ km 56.
In fine, daca te-am deranjat asa de tare mai bine nu puneai linkul decat sa raspunzi in zeflemea.
Si da, ma ajuta.
Deșteaptă-te române!

pasadia

In aceasta stire, la minutul 00:43 (filmarea din drona) se vede clar ca accidentul are loc exact pe zona de pod.

Daca urmariti stirea in intregime o sa vedeti ca cineva spune cum a iesit in afara corpului autostrazii (minutul 1:30) pentru a nu fi lovit de masinile nou intrate in carambol. Ma bucur ca nu au cazut, caci plase inca nu avem.

TVlad

#8752
Inca un caz de pod alunecos, asadar. Lipsa inertiei termice a pamintului rambleului, cuplata cu un eventual curent de aer si cu putina umezeala duc la formarea unei pelicule alunecoase doar pe portiunea cu pod.

Oare cita vreme o mai trebui sa treaca sa invatam si noi, europenii, ceva de la atit de desconsideratii americani? E chiar atit de greu sa copieze si in standardele noastre ceva bun de acolo?








Powered by API/PUM imgur uploader

danutzu_1069

#8753
Crezi ca baga cineva in seama un eventual indicator?

Trebuie doar sa gândești...

Bine ca n-a fost si ceata, ca ieșea măcel...

TVlad

Nu e chiar asa. Evident ca se va lua in seama indicatorul, macar de unii. Plus ca nu ai de unde sa stii ca urmeaza un pod, mai ales daca e noapte sau nu circuli des pe acolo.

danutzu_1069

Indicator exista: DRUM ALUNECOS
Odată te învăța și la școala de șoferi condițiile în care poate sa apară situația de drum alunecos..

TVlad

Stiu ca exista dar e prea vag. Cel american e explicit. Oricum, sint sigur ca nici anticul "drum alunecos" nu e montat acolo.

nohablaespanol

As spune mai repede ca problema de baza este neincrederea participantilor la trafic in ceea ce tine de indicatoarele de limitare punctuala a vitezei pe DN-urile si A-urile noastre. Neincredere generata fix de indolenta administratorilor de drum care mentin pe pozitii limitari fie vechi, fie prost implementate.

Case in point:
Chiar pe A3, pe sectorul dintre nod Snagov si zona Lipia/Gruiu este o zona in care viteza este limitata la 100 si apoi 80.

Pe sensul spre Ploiesti avem indicatoare normale (fundal alb), dar intre ele apare si un indicator care pare a limita viteza la 80 doar in conditii de ploaie. Rezultatul: ambiguitate, nu tine nimeni cont de ele.

Pe sensul spre Bucuresti, indicatoarele sunt pe fundal galben, ceea ce da impresia de titlu temporar/santier. Desi acolo nu este santier. Par niste indicatoare uitate (cum sunt zeci si sute pe drumurile noastre). Rezultatul: nu tine nimeni cont de ele.

TVlad

In cazul de fata, indicatorul cu limitare de 80 km/h pe ploaie e justificat. Inca de la inaugurarea autostrazii a fost acolo si l-au instalat din cauza pericolului de acvaplanare. Cred ca au gresit ceva la constructie sau la proiectare si se cam aduna apa pe carosabil. Intr-adevar, prezenta altor indicatoare lasate anapoda produce neincredere si tendinta de a ignora semnificatia lor.

gabim

Cred ca un indicator cu placuta aditionala ar fi fost cat se poate de ok. Relativ la comentariul cu copiat de la americani, la noi nu prea merge pe motiv de Europa are prea multe limbi, in ce limba ar trebui scris indicatorul respectiv? Singurul indicator care are cuvinte scrise pe el in lume are si o forma speciala prin care poate fi recunoscut, si nu e intamplator (ma refer, evident, la indicatorul "STOP")
Pariu A7: se va circula pe toate loturile UMB pana la Pascani inainte de a se circula pe lotul Pizzaroti - in caz contrar, 100 Euro in contul API.