Operatorii feroviari privati din Romania

Started by vancouver, September 15, 2013, 10:11:08 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Konter

Mai multe rame electrice model Z2 au părăsit Luxembourgul pe 4 aprilie cu destinația România, fiind cumpărate de operatorul ieșean Ferotrafic TFI, deținut de Dumitru Anchidin.
Patru dintre acestea au ajuns miercuri la Brașov, urmând ca încă șase să vină până la finele lunii iunie. Ultimele din totalul de 20 de rame vor ajunge în România până la finele anului.

În luna octombrie, Club Feroviar a oferit aici detalii despre rame. Trenurile Iași-București Nord și retur și Suceava-Mangalia și retur vor fi operate cu automotoare diesel IC3, iar cele Suceava-București Nord și retur cu rame electrice CFL 2000 importate din Luxemburg.
Ramele au fost produse între 1990 și 1992 de către un consorțiu format de De Dietrich, ANF și Alstom.
Atât ramele, cât și automotoarele au fiecare o capacitate de 160 de locuri, iar ele pot fi cuplate, în funcție de cererea de transport – maximum trei în cazul ramelor IC3 și maximum cinci în ceea ce privește ramele electrice, informam atunci.