News:

.

Main Menu

[B] PMUD Bucuresti

Started by Ionut, April 04, 2016, 07:13:52 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

zuma80

Dorin Stefan este un arhitect de talie dar tot dansul are si proiecte precum turnul de la intersectia bdul Lacul Tei cu Barbu Vacarescu, nascut pe un colt de parc.
Iar succesul din Bucuresti se datoreaza faptului ca este si in comisia de urbanism PMB cea care avizeaza PUZ-urile.
Referitor la alegerile OAR se prefigureaza un mandat al unui individ Petre Nastase (de la partid).
Pentru A6!

subway

Care probabil va fi un membru marcant al comisiei de urbanism desi nimeni nu a auzit de 'fo isprava de-a lui???
Un CV ceva concret ce-l recomanda?

zuma80

Revin cu un update referitor la alegerile OAR Bucuresti care au fost castigate de arh. Emil lvanescu.
Se pare ca partidul nu poate sa detina chiar totul!
Pentru A6!

zuma80

Iar ca o completare la CV dl-ui Dorin Stefan trebuie mentionat faptul ca a avut o stransa prietenie cu Dinu Patriciu si Nicusor Ceausescu.
Am facut acesta completare nu pentru a demoniza personaje ci doar pentru a introduce in context date din care sa se inteleaga evolutia sau accesul unor personaje in mediile inalte.
Pentru A6!

Ionut

Va rog inchideti discutia cu OAR. Nu e locul aici. S-a ales un nou presedinte. Suficient.

TibiV

Nu prea stiu unde in alta parte sa postez intalnirea Nicusor Dan - Ludovic Orban - Lucian Bode, dar merita sa punem declaratiile "in arhiva" forumului.
Mai vedem peste 4 ani...

https://www.agerpres.ro/administratie/2020/10/02/video-nicusor-dan-nu-se-va-mai-intampla-ca-pmb-sa-fie-un-obstacol-pentru-ministerul-transporturilor--584014

Quote
Primarul general ales, Nicuşor Dan, a declarat, vineri, că nu se va mai întâmpla ca Primăria Capitalei să fie un obstacol pentru Ministerul Transporturilor, în situaţii precum cele care ţin de eliberarea unui certificat de urbanism.

Precizările au fost făcute în urma unei discuţii, la Ministerul Transporturilor, cu premierul Ludovic Orban şi ministrul Lucian Bode. Pe agenda discuţiilor figurau proiectele de infrastructură şi transport aferente Capitalei şi zonei metropolitane Bucureşti-Ilfov.

Citând o replică din filmul Casablanca, Nicuşor Dan a declarat la finalul întâlnirii că discuţia de la Ministerul Transporturilor "este începutul unei frumoase prietenii". El a subliniat că Bucureştiul "este obligat" să colaboreze cu Ministerul Transporturilor, deoarece multe dintre proiecte care vizează mobilitatea ţin de colaborarea cu acest minister.

Lucian Bode a precizat că a fost vorba despre o primă întâlnire de lucru, având drept obiectiv principal analiza portofoliului de proiecte de infrastructură de transport, pe toate modurile de transport: rutier, feroviar, metrou, aerian din regiunea Bucureşti Ilfov. El a adăugat că s-a vorbit despre proiecte care "vor transforma Bucureştiul în noul Bucureşti, un Bucureşti durabil, modern", conectat printr-un sistem integrat şi eficient de transport.

"Pentru acest lucru e clar că e nevoie de un parteneriat, un parteneriat solid între administraţia locală şi cea centrală şi despre o viziune comună de dezvoltare. Azi, împreună cu directorii principalelor companii din minister, împreună cu colegii care coordonează componenta de fonduri europene din ministerul nostru, am discutat şi credem noi că am dat startul unui proces de construcţie, un proces amplu, în care am setat viziunea coerentă de dezvoltare a Bucureştiului şi a regiunii Ilfov, din punct de vedere al infrastructurii de transport", a precizat ministrul Transporturilor.

El a menţionat că în cadrul întâlnirii a fost prezentat stadiul fiecărui proiect şi planul investiţional pentru dezvoltarea infrastructurii de transport pentru următorii zece ani.

https://www.agerpres.ro/politica/2020/10/02/video-orban-reafirm-hotararea-ferma-de-sustinere-a-tuturor-proiectelor-primariei-generale-a-capitalei--584023

Quote
Premierul Ludovic Orban a reafirmat "hotărârea fermă" de susţinere a tuturor proiectelor în care este necesară colaborarea între Primăria Generală a Capitalei şi Guvern.

"În ultimii 12 ani, atât primarii generali proveniţi din PSD, cât şi guvernele PSD, au ţinut Bucureştiul pe loc şi au împiedicat realizarea marilor proiecte pentru Bucureşti. Începând cu data de 27 septembrie, odată cu votul cetăţenilor din Bucureşti, lucrurile s-au schimbat radical în bine, avem un primar general serios, un primar general care cunoaşte problemele Bucureştiului, un primar general care are soluţii foarte clare, care trebuie puse în practică", a afirmat Ludovic Orban.

Premierul a spus că, începând cu data de 27 septembrie, chiar înainte de a-şi prelua mandatul noul primar general, există "un dialog, analiză continuă a tuturor proiectelor în care este necesară colaborarea între Primăria Generală a Capitalei şi Guvern".

"Reafirm hotărârea fermă de susţinere a tuturor proiectelor Primăriei Generale a Capitalei, reafirm angajamentul nostru ca toate proiectele care ţin de Guvern, în care Guvernul este implicat şi care sunt necesare pentru rezolvarea problemelor Capitalei României să fie derulate cu profesionalism, cu seriozitate, cu maximă viteză", a declarat Ludovic Orban, vineri, după vizita de lucru efectuată la Ministerul Transporturilor alături de primarul ales al Capitalei, Nicuşor Dan.

Premierul a reiterat, în context, angajamentul Executivului de a obţine finanţări pentru aceste proiecte.

"Aceste proiecte ar fi trebuit, poate, făcute de 8 ani, de 10 ani, de 12 ani, de 15 ani, din păcate, oameni preocupaţi mai mult de imaginea personală şi de avantajele personale ale exercitării funcţiilor importante nu au făcut ceea ce ar fi trebuit să facă. În ce ne priveşte, noi vom face", a spus Orban.

El a menţionat că proiecte importante de infrastructură, cum este noua Centură a Capitalei, "prind viaţă".

"Noi ne-am propus până la sfârşitul anului să începem lucrările pe toate tronsoanele din autostrada de centură din sud. De asemenea, să încheiem toate proiectele de proiectare şi execuţie pentru autostrada de centură, pentru toate cel patru tronsoane din zona de nord. În ceea ce priveşte actuala Centură a Capitalei, pe lângă lărgirea la patru benzi, între Autostrada A1 şi Autostrada A2, care trebuie finalizată cât mai repede şi pentru care există contracte, am discutat împreună cu domnul primar general lărgirea la patru benzi şi în zona de sud şi, de asemenea, accelerarea tuturor proiectelor care ţin de soluţionarea conflictelor de trafic prin pasaje supraterane, subterane, astfel încât să crească fluiditatea pe zona de sud a actualei centuri a Capitalei", a spus Orban.

Şeful Executivului a declarat că, de asemenea, în domeniul feroviar urmează să fie realizat un studiu de fezabilitate extrem de important în care va fi necesară o colaborare extrem de apropiată între Primăria Capitalei, Ministerul Transporturilor şi CFR Infrastructură.

"Un studiu de fezabilitate care vizează dezvoltarea tuturor tronsoanelor de transport feroviar necesare Bucureştiului care, evident, să fie corelate şi cu dezvoltarea metroului, să fie corelate şi cu planurile de mobilitate ale Primăriei Capitalei. Acest studiu de fezabilitate vizează centura feroviară şi, de asemenea, alte tronsoane importante. Bucureştiul are multe trasee de cale ferată, sigur, unele dintre ele pe care nici nu mai există cale ferată, dar ele sunt în proprietatea statului, sunt administrate de CFR S.A. şi oricând pot să fie suportul unor investiţii care să îmbunătăţească traficul în Bucureşti ", a spus Orban.

Şeful Executivului s-a referit şi la planurile privind dezvoltarea metroului.

"Şi în privinţa metroului avem clar proiectele puse pe hârtie, le discutăm în continuare şi avem finanţare pentru realizarea acestor proiecte extrem de importante pentru Bucureşti", a spus Orban.

Premierul a precizat că, împreună cu primarul general, va continua inventarierea proiectelor comune în toate domeniile de activitate care sunt necesare pentru susţinerea proiectelor Bucureştiului.

"Guvernul pe care-l conduc este partener loial, profesionist pentru rezolvarea problemelor mari ale Bucureştiului care nu au fost rezolvate până astăzi", a conchis Orban.

https://www.agerpres.ro/economic-intern/2020/10/02/video-bode-dupa-intalnirea-cu-orban-si-nicusor-dan-am-inceput-un-proces-amplu-de-constructie-a-noului-bucuresti--584018

Quote
Ministrul Transporturilor, Lucian Bode, a discutat vineri cu premierul Ludovic Orban şi cu primarul general ales, Nicuşor Dan, despre un proces amplu de construcţie a infrastructurii de transport în municipiul Bucureşti şi în regiunea Ilfov.

"Am găzduit astăzi (vineri - n. r.), la sediul Ministerului Transporturilor, o primă întâlnire de lucru având drept obiectiv principal analiza portofoliului de proiecte de infrastructură de transport pe toate modurile: rutier, feroviar, metrou, aerian din regiunea Bucureşti-Ilfov. Am vorbit despre proiectele care vor transforma Bucureştiul în noul Bucureşti, un Bucureşti durabil, modern, conectat interior şi exterior cu un sistem modern de transport", a arătat ministrul.

Potrivit acestuia, este nevoie de un parteneriat solid între administraţia centrală şi locală şi de o viziune comună de dezvoltare.

"Am dat startul unui proces amplu de construcţie, în care am setat viziunea coerentă de dezvoltare a Bucureştiului şi a regiunii Bucureşti-Ilfov din punctul de vedere al infrastructurii de transport, am prezentat stadiul pe fiecare proiect de dezvoltare şi am prezentat planul investiţional pentru următorii 10 ani, cu focusare pe regiunea Bucureşti-Ilfov", a mai spus oficialul ministerial.

El şi-a exprimat speranţa că aceste întâlniri vor avea loc cu regularitate.

"Am şi stabilit un mod de lucru, imediat ce domnul primar general îşi va prelua mandatul", a adăugat Bode.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Duta C

Interesant si nemaipomenit de bine...sper sa-i tina....orasul este sufocat si este nevoie de investitii mari ,rapide si intelepte in infra din si din jurul Bucurestiului! Sa-i ajute Dumnezeu! :)

dr4qul4

Sa-i spuna cineva lui Orban ca avem actori pe santierul A0. Si sunt din aia prosti...figuranti
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist


hvm

Si apoi se plâng ca nu au pe unde sa iasă din cartier sau ca nu sunt asfaltate străzile deși li s-a promis.....
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

Konter

" ,,Am trimis către #TPBI feedback pentru noul Plan de Mobilitate Urbană Durabilă Buc-IF, aflat în dezbatere publică. Am semnalat o serie de greșeli flagrante și am emis propuneri și solicitări pentru remedierea acestora", spun reprezentanții AMU.

PMUD 2.0 este un document strategic ce va dicta direcția de dezvoltare a mobilității urbane din aria metropolitană a Bucureștiului, cu perspective până în anul 2040. De aceea, este esențial ca documentul să fie bine fundamentat. Pe hartă apare infrastructură de tramvai desființată în ultimele decenii, ca fiind propusă spre ,,modernizare" în pachetul ,,Do Minimum, repair and manage", de exemplu (evidențiate cu roșu pe hartă): – Bd. Bucureștii Noi între Bd. Gloriei și Terminal Străulești (tramvaiul a circulat până la Bd. Laminorului), infrastructura a fost desființată în anul 2013 pentru extinderea magistralei M4 de metrou. – Bd. Griviței între Clăbucet și Podul Grant, infrastructura a fost desființată în anul 1990 pentru construirea magistralei M4 de metrou. – Bd. A.I. Cuza între Bd. Gh. Duca și Șos. Nicolae Titulescu, infrastructura a fost desființată pentru edificarea Pasajului Basarab și completarea inelului principal de tramvai. – Piața Rosetti, infrastructura a fost desființată odată cu realizarea străpungerii Str. Armand Călinescu – Str. Doctor Paleologu – Calea Moșilor în anul 1987.
Pe hartă apare infrastructură de tramvai deja modernizată ca fiind propusă spre modernizare în pachetul ,,Do Minimum, repair and manage", precum și infrastructură nemodernizată, marcată eronat drept modernizată. Mai mult, anumite linii de tramvai active lipsesc de pe hartă"

Sursa