News:

.

Main Menu

Portul Constanta

Started by Ionut, October 25, 2011, 06:20:46 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

Konter

" Contractul ce urmează a fi atribuit asocierii menționate este cel de reparație și întreținere a liniilor în Port Constanța, Prioritatea 4, Lot 2. CFR Constanța a anunțat luni, 5 august, asocierea BAWI (moștenitoare a companiei Wiebe) – Swietelsky că a fost desemnată câștigătoare a licitației în valoare de 90,57 milioane de lei, fără TVA.
Asocierii i s-a cerut însă refacerea unor documente expirate, precum ceritficatele fiscale, cazier judiciar, agremente AFER etc.

Desemnarea asocierii drept câștigătoare a licitației are loc după ce inițial CFR Constanța a exclus din licitație firma austriacă Strabag pe motiv că acesteia i s-a reziliat în urmă cu mulți ani un contract de drumuri. În acel contract, Strabag nu avea nici măcar calitatea de lider a asocierii ca să i se poată reproșa ceva. Cazul a fost descris aici de Club Feroviar.
Ulterior, Strabag s-a adresat CNSC, instituție ce i-a dat dreptate și a obligat CFR să reevalueze oferta. Potrivit deciziei CNSC, CFR Constanța a fost obligată să anuleze raportul procedurii și să reevaluze oferta cu analiza DUAE și respectarea întocmai a documentației de licitație.
Desemnarea asocierii BAWI – Swietelsky drept câștigătoare pentru a doua oară demonstrează faptul că CFR Constanța a încheiat procedura de reevaluare a ofertelor. Este posibilă o nouă contestație a Strabag la CNSC.

Cele două oferte depuse au fost:
Ofertant unic: Strabag, Terț: Strabag Rail a.s., Subcontractanți declarați: Rotermit, ISAF-Societate de Semnalizări și Automatizări Feroviare SA și SC Sircuc Construcții Feroviare SRL Brașov;
Asociere: BAWI Construction (fosta Wiebe România) (lider), Swietelsky Construct, Subcontractant declarat: Construcții Feroviare Mureș SA.
Amintim că "favorite" la executarea lucrărilor din primele priorități din Portul Constanța au fost Wiebe (redenumită Bawi) și Swietelsky.

Ciudat este faptul că în timp ce Strabag este descalificată pentru un contract de drumuri de acum 14 ani, firma Swietelsky nu are nicio problemă că administratorul ei Josef Hornegger a dat mită oficialilor români într-un contract de reabilitare a căilor ferate, fiind condamnat la trei ani închisoare. Viclenia nostru sistemului judiciar a fost aceea că pentru a fi exclusă dintr-o licitație o firmă trebuie să fi fost condamnată penal, ori în cazul contractului în cauză toată lumea a fost condamnată, și anume ministrul de Finanțe, Sebastian Vlădescu, administratorul Swietelsky Hornegger numai firma austriacă nu, ca și cum administatorul austriac ar fi dat șpaga în numele său, nu a firmei pe care o conducea. Avem deci mituiți fără mituitori."

voicul

Constanța Port - Continuă lucrările la drumul pe dala de coronament de pe Digul de Sud


Harry

   CN ADMINISTRATIA PORTURILOR MARITIME SA PT ROMCARGO MARITIM SRL
adresa lucrari:   STRADA INCINTA PORT nr. DANA PL6 PORTUL DE LUCRU, loc. Constanţa, jud. Constanţa, România
denumire lucrari:   EXTINDERE ȘI MODERNIZARE TERMINAL AUTO, DANA PL6 DIN PORTUL DE LUCRU INVESTIȚIA VA FI REALIZATĂ DE S.C. ROMCARGO MARITIM S.A.

Harry

C.N.C.F."CFR" SA- SUCURSALA REGIONALA CF CONSTANȚA a semnat contractul pentru Lucrări de reparații și întreținere a infrastructurii feroviare publice aflată în incinta Portului Constanța - PRIORITATEA 4 - LOT 2 cu Asocierea BAWI CONSTRUCTION / SWIETELSKY CONSTRUCT pentru suma de 84.514.909,20 lei + tva.

Conform documentatiei:
Lucrările care fac obiectul achiziției sunt lucrări de reparații și întreținere a infrastructurii feroviare publice aflată în incinta Portului Constanța, conform specificațiilor caietului de sarcini.
Lucrarile presupun înlocuirea la rând a elementelor componente ale suprastructurii căii, având drept rezultat readucerea liniilor și a aparatelor de cale în parametrii instrucționali, în vederea redeschiderii acestora pentru exploatare cu vitezele prevăzute, în condiții de deplină siguranță.
Lucrările aferente PRIORITATII 4 – LOT 2 constau în înlocuirea suprastructurii c.f. pe un număr de 17 linii, totalizând 7,647 km. De asemenea, vor fi înlocuite 38 aparate de cale în stațiile Port A, Port B si Mol V.
În cadrul lucrărilor, pe cele 17 linii vor fi utilizate exclusiv traverse din beton precomprimat iar în curbe vor fi prevăzute traverse din beton precomprimat cu supralărgire.
Aparatele de cale care se vor înlocui integral vor fi montate pe traverse din beton precomprimat și vor fi prevăzute cu ace flexibile.

Harry

numar AC:   910
data AC:   24.09.2024
solicitant:   COMPANIA NATIONALA ADMINISTRATIA PORTURILOR MARITIME S.A. OCNSTANTA S.C. BARTER PORT OPERATOR S.R.L.
adresa lucrari:   -, loc. Constanţa, jud. Constanţa, România
denumire lucrari:   CONSTRUIRE DOUĂ IMOBILE -HALE DEPOZITARE INVESTIȚIA VA FI REALIZATĂ DE BARTER PORT OPERATOR S.R.L.
valabilitate:   24 luni
durata lucrari:   24 luni
data expirarii:   24.09.2026

Harry

1) amplasamentului lucrării de utilitate publică de interes naţional "Modernizarea infrastructurii feroviare din Portul Constanțaˮ: Etapa 3, aflate pe raza unităților administrativ – teritoriale: Agigea și Constanța – județul Constanța, conform anexei nr. 1 la proiectul de act normativ;
2) declanșării procedurilor de expropriere a tuturor imobilelor proprietate privată situate pe amplasamentul care constituie coridorul de expropriere al lucrării de utilitate publică de interes naţional "Modernizarea infrastructurii feroviare din Portul Constanțaˮ: Etapa 3, aflate pe raza unității administrativ – teritoriale Agigea – județul Constanța;

https://clubferoviar.ro/exproprieri-in-judetul-constanta-pentru-proiecte-feroviare/

Acum vreo 2 sau 3 ani a fost o dezbatere publica privind cosntruirea prin Lazu a unei linii ferate care pornea din bucla Palas (vechea CF care ducea la Dobrogea) si se termina in CF spre Mangalia. Cred ca despre asta este vb la punctul 2.

Harry

numar AC:   942
data AC:   09.10.2024
solicitant:   C.N. ADMINISTRAȚIA PORTURILOR MARITIME CONSTANȚA S.A.
adresa lucrari:   STRADA INCINTA PORT nr. DANA 38, loc. Constanţa, jud. Constanţa, România
denumire lucrari:   CONSTRUIRE TERMINAL DE CEREALE LA DANA 38 ȘI ORGANIZAREA EXECUȚIEITĂRII LUCRĂRILOR- ETAPA II( CONSTRUIRE CUVĂ RECEPȚIE CEREALE CF, CONSTRUIRE BRETEA CF, REABILITARE LINII CF, DEVIERE CONDUCTE ALIMENTARE CU APĂ PRIN REALIZARE SUBTRAVERSĂRI)-OBIECTIV 1 INVESTITOR: S.C. UMEX S.A.NOTĂ : OBIECTIV 1: CONSTRUIRE ANSAMBLU TEHNOLOGIC DESCĂRCARE CEREALE DIN VAGOANE PARTEA 1; AMPLASARE VBRETEA CF TIP B49-190-1:9,4.75; REABILITARE LINII CF 1 ȘI 2; DEVIERE TRASEU CONDUCTE ALIMENTARE CU APĂ PRIN SUBTRAVERSĂRI; ORGANIZAREA EXECUȚIEI
valabilitate:   24 luni
durata lucrari:   36 luni
data expirarii:   09.10.2026

voicul

Politicieni cu ochelari de cal și lipsă de viziune au condus România ani în șir. Ultima dovadă este tunelul Palas construit după planurile inginerului Anghel Saligny, acum mai bine de un secol. Prin el, trenurile intrau direct în Portul Constanța. A fost, însă, închis în urmă cu 32 de ani și lăsat în paragină. Acum autoritățile îl declară de interes național și alocă până la 150 de milioane de euro ca să-l repare și să-l lungească.

Citește mai mult la: https://www.digi24.ro/stiri/economie/transporturi/un-tunel-lasat-in-paragina-timp-de-32-de-ani-a-redevenit-prioritate-autoritatile-aloca-pana-la-150-de-milioane-de-euro-ca-sa-l-repare-2982615

Harry

S-au deschis ofertele pentru:

Pentru fluidizarea traficului spre Portul Constanța Nord, investiția prevede realizarea unei legături rutiere directe între Autostrada A4 și Portul Constanța Nord fără ,,conflict" cu calea ferată care accede în Portul Constanța Nord. Aceasta presupune:

Regeometrizarea sensului giratoriu actual din capătul estic al autostrăzii A4

Realizarea unui pasaj rutier denivelat peste calea ferată de acces în zona de Sud a Portului Constanța Nord și peste drumul de acces la Poarta 9

Realizarea unei noi intersecții giratorii la joncțiunea pasajului cu drumul de legătură dintre porțile P7 și P9;

Extinderea la 4 (patru) benzi a drumului existent între noul sens giratoriu și Poarta P7 de acces în Port

Reabilitarea drumului existent cu 2 (două) benzi între noul sens giratoriu și Poarta P9 de acces în Port.

********************

Au fost depuse 8 oferte

PORR CONSTRUCT

NESS PROIECT EUROPE

Asocierea SWIETELSKY CONSTRUCT cu Swietelsky Magyarorszag Kft

Asocierea NET YAPI VE TICARET MÜHENDISLIK MIMARLIK MÜSAVIRLIK LIMITED SIRKETI cu ISTMAR TEM GAYRIMENKUL YATIRIM INŞAAT VE TICARET ANONIM ŞIRKETI si MAKSAN TECHNO GRUP

Asocierea G&M ROAD BUILDING ENGINEERING, BUILDING DESIGN 2000 TOP, ANTREPRIZA DE CONSTRUCTII DRUMURI SI AUTOSTRAZI si BRUMATAX

Asocierea Electrogrup cu TQM Management

Asocierea OMNIMPACT SRL, ABC-CON INTERNATIONAL SRL, EURO CONSTRUCT TRADING 98 si ZEMPLÉNKO Kelet-magyarországi Építoipari Fovállalkozó és Bányászati Korlátolt Felelosségü Társaság

Asocierea EUROCERAD INTERNATIONAL, INFRA EXPERT AD si MITHRAS BUILD

voicul

BAWI Construction: execuția lucrărilor aferente 𝐏𝐫𝐢𝐨𝐫𝐢𝐭𝐚̆𝐭̦𝐢𝐢 𝟒 - Constanța Port


Harry

COMPANIA NATIONALA "ADMINISTRATIA PORTURILOR MARITIME" SA CONSTANTA a semnat contractul pentru LUCRARI DE CONSTRUIRE PARCARE PORT ZONA SUD cu ENG FREE pentru suma de 3.252.739,84 lei + tva.

Conform documentatiei lucrarile constau în principal din:
a) Realizare parcare:
• Terasamente
• Parte carosabilă parcare din beton rutier
• Imprejmuire proiectată
• Spațiu verde
• Siguranța circulației
b) Realizare iluminat public
• Alimentare cu Energie Electrică
• Instalatii Electrice pentru Iluminat Public Stradal
c) Realizare canalizare pluviala
• Conducte de canalizare
• Cămine de vizitare și control
• Guri de scurgere

TVlad


Citeva poze de la intrarea pietonala in Santierul Naval. Tot aici este si celebrul portal al tunelului Saligny. Accesul e restrictionat si doar atit s-a putut fotografia.














Powered by API/PUM imgur uploader