News:

.

Main Menu

Portul Constanta

Started by Ionut, October 25, 2011, 06:20:46 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

voicul

Cred ca am nimerit bine topicul.

Noul terminal Ro-Ro și noua platformă pentru mărfuri agabaritice inaugurate la Constanța


Harry

Constanta, the largest container port on the Black Sea, is now home to two new facilities following a €65 million investment: a 5-hectares 'project' cargo terminal for heavy, large and complex cargo, and a new 'roll-on, roll-off' (RO-RO) terminal that will handle up to 80,000 vehicles per year at its peak. A further €50 million will be invested in a new multi-transport platform in Constanta that will open in 2025. DP World's third new facility opening today is in Aiud, in the industrial heartland of Romania, which is now home to a new 8-hectares 'intermodal' logistics hub connecting rail and road, following a €21 million investment. 





https://www.dpworld.com/news/releases/dp-world-boosts-european-trade-with-130m-investment-in-romania/

Harry

S.A., prin Sucursala Regională CF #Constanța – Unitate Operațională, privind achiziționarea serviciilor de Consultanță și supervizare a proiectării și execuției lucrărilor aferente obiectivului de investiţii ,,Modernizarea Infrastructurii Feroviare din Portul Constanța – Etapa I, #ValuluiTraian".
Descrierea achiziţiei:
Serviciul care se va achiziţiona constă în Consultanță și supervizare a proiectării și execuției lucrărilor aferente obiectivului de investiţii ,,#Modernizarea infrastructurii #feroviare din Portul Constanța - Etapa I, Valu lui Traian".
Obiectul achiziției:
În Etapa 1 sunt cuprinse următoarele lucrări:
� Realizarea Grupei de așteptare din stația Valu lui Traian care va cuprinde 32 linii de primire-expediere;
� Modernizarea și electrificarea liniilor 5-8 din Grupa stație și a liniilor de legătură cu Grupa de Așteptare;
� Menținerea diagonalei 2-4 cap Y care va face legătura între Grupa de Așteptare și Magistrala 800;
� Realizarea unei centralizări electronice în stația Valu lui Traian amplasată în container (lângă cladirea statiei) cu post central deservit de IDM Dispozitor (în cladirea stației) și Post local, deservit de IDM Exterior (în container, Cap.Y al grupei de Așteptare);   
� Includerea în centralizarea electronică a elementelor de instalație din stația Valu lui Traian  (electromecanisme de macaz, sisteme de detectie a materialului rulant, semnale, SAT, BAT, etc);
� Proiectarea si execuția unei diagonale pentru a putea menține trecerea la nivel, aflată între Grupa stației și Grupa Așteptare;
� Trecerea la nivel, aflata între Grupa Stației si Grupa Asteptare, la km. 215+333 va fi dotată cu instalație SAT;
� Electrificarea pe toată lungimea a celor 32 de linii din Grupa Așteptare, acestea fiind linii de primire-expediere;
� Integrarea în SCADA a instalațiilor noi de electrificare din Grupa Statie și Grupa Așteptare Valu Traian;
� Reabilitarea sistemului de iluminat din Grupa Așteptare;
� Postul Local (PL) din statia Valu lui Traian, cap Y al Grupei Așteptare va fi prevăzut cu terminal pentru manipularea instalatiilor de semnalizare si electrificare și deservit de IDM exterior;
� Se vor realiza lucrari de Telecomunicatii intre  postul deservit de IDM Dispozitor, amplasat in cladirea statiei și cel deservit de IDM Exterior.
Contractantul/Supervizorul va urmări ca Proiectul tehnic să fie elaborat conform
Durata contractului:
Durata de prestare a serviciilor de proiectare si executie a lucrarilor va fi de 30 de luni de la ordinul administrativ de incepere, iar durata estimată de implementare a contractului de servicii este de 126 luni.
Valoarea estimată a contractului:
Valoarea estimată pentru achiziția serviciului de Consultanță și supervizare a proiectării și execuției lucrărilor aferente obiectivului de investiţii ,,Modernizarea infrastructurii feroviare din Portul Constanța - Etapa I, Valu lui Traian" este 11.627.006,74 lei cu TVA.
Sursa de finanţare: Finanțarea obiectivului de investiții se realizează din fonduri externe nerambursabile, Connecting Europe Facility (CEF) – CEF-T-2022-MILMOB, de la Bugetul de Stat prin bugetul Ministerului Transporturilor și Infrastructurii și din veniturile proprii ale Companiei Naţionale de Căi Ferate ,,CFR" - S.A, precum și din alte surse legal constituite, în limita sumelor aprobate anual cu această destinaţie, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii.
Serviciile sunt cuprinse în #PAAS aferent proiect "Modernizarea infrastructurii feroviare din Portul Constanța – Etapa I, Valu lui Traian", cod 101113240 – 22-RO-TM-CT Port mobility – CEF–T -2022-MILMOB la poziția 4.B.1.

Harry

Autoritatea pentru Protecția Mediului Constanța anunță publicul interesat asupra luării deciziei etapei de încadrare: NU ESTE NECESARĂ EFECTUAREA EVALUARII IMPACTULUI ASUPRA MEDIULUI,  pentru proiectul: " DRUM DE LEGATURA EST-VEST RADACINA MOL IV-V SI ORGANIZAREA EXECUTIEI LUCRARILOR", propus a fi amplasat în județul Constanța, municipiul Constanța, incinta Port, Radacina Mol IV-V, titular: CN ADMINISTRATIA PORTURILOR MARITIME SA CONSTANTA.   

Harry

COMPANIA NATIONALA "ADMINISTRATIA PORTURILOR MARITIME" SA CONSTANTA a semnat contractul pentru Expertiză tehnică și proiectare rețea gaze naturale în Portul Constanța cu TRICON WOOD SRL pentru suma de 526.380 lei + tva.

Conform documentatiei:
În zona cuprinsă între Dana 0 si Dana 85 există rețea de gaze naturale de presiune redusă care alimenteaza consumatorii existenti pe platforma portuara. Ca urmare a creșterii consumului de gaze naturale pe platforma portuară, regimul de presiune existent (presiune redusă) din instalația de utilizare gaze naturale de a CN APM Constanța S.A existent este insuficient pentru asigurarea funcționalității consumatorilor industriali existenti si viitori, la parametrii reglementați.