News:

.

Main Menu

Portul Constanta

Started by Ionut, October 25, 2011, 06:20:46 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

NGC

^
Iar a scris Cireasa ceva "senzational"?

QuotePractic, cum s-ar fi produs jongleria?

O fi auzit Cireasa despre indreptarea erorilor aritmetice sau doar vrea sa scrie ceva "senzational" din ceea ce intelege el din contestatia PORR?

QuoteCFR SA secretizează dosarele. De teama ochilor indiscreți și a neregulilor?

Precis aia e cauza. :lol:
Si o fi auzit Cireasa si despre "declaratia privind partea/partile din propunerea tehnica si financiara care au caracter confidential" pe care au completat-o si depus-o fiecare dintre ofertanti?

RaduC

Quote from: TVlad on November 19, 2024, 04:52:02 PMCiteva poze de la intrarea pietonala in Santierul Naval. Tot aici este si celebrul portal al tunelului Saligny. Accesul e restrictionat si doar atit s-a putut fotografia.







Da serios mno, liniile astea noi deja sunt napadite de vegetatie? Frustrant sa vezi ca nu au grija elementara de un cadou atat de scump... Cat naibii e litrul de ierbicid?

TVlad

Exact la asta ma gindisem si eu cind le-am vazut dar prefer sa nu-mi mai bat capul, ca ma enervez degeaba. :) Auzisem cindva vesnica si convenabila scuza: "nu ne mai lasa UE sa dam cu ierbicid, ca e toxic".

voicul

BAWI Construction - lucrări reluate la calea ferată din Portul Constanța și triajul Palas


GIV

cam cat % din infrastructura feroviara existenta in port a fost refacuta de cand a inceput razboiul? si la cat se va ajunge din total?

TVlad

https://clubferoviar.ro/linii-redeschise-dupa-ce-au-fost-inchise/

"Portul Constanța deține peste 300 de linii, însă 100 rămân închise, inclusiv după lucrările de reabilitare a acestora de către firmele Wiebe și Arcada."

Ma asteptam sa le redeschida pe toate, nu sa umble cu jumatati de masura. Din moment ce au fost cindva construite, deduc ca a fost nevoie de toate.

Harry

Bawi:  lucrările de modernizare a infrastructurii feroviare în Portul Constanța aferente Priorității 4 astfel încât acestea să fie terminate înainte de termenul contractual.

https://www.facebook.com/bawiconstruction

GIV

@TVlad nu se rezuma totul la capacitatea de management?
 >:(

dan tm

Quote from: TVlad on January 20, 2025, 11:18:12 PMMa asteptam sa le redeschida pe toate, nu sa umble cu jumatati de masura. Din moment ce au fost cindva construite, deduc ca a fost nevoie de toate.

Bine ca sint inca acolo.
Sa speram ca macar vor ramine acolo sa poata fi reparate si ca portul va avea cindva trafic care sa le foloseseasca.

sa nu fie ca la Valul lui Traian, mai intii au desfiintat apoi si-au dat seama ca trebuie sa fie reconstruit.

Oare daca liniile astea 100 care ramin inchise in port ar fi fost refacute ar mai fi fost nevoie de Valul lui Traian?

 

Harry

numar AC:   128
data AC:   12.02.2025
solicitant:   C.N. ADMINISTRAȚIA PORTURILOR MARITIME S.A. CONSTANȚA
adresa lucrari:   STRADA INCINTA PORT nr. RADACINA MOL IV-V, loc. Constanţa, jud. Constanţa, România
denumire lucrari:   DRUM DE LEGĂTURĂ EST-VEST RĂDĂCINĂ MOL IV-V ȘI ORGANIZAREA EXECUȚIEI LUCRĂRILOR
valabilitate:   24 luni
durata lucrari:   24 luni
data expirarii:   12.02.2027

Harry

Conferinta de presa a ministrului Grindeanu

https://fb.watch/y6zp2adOyG/

tom_sawyer

Portul Constanța
Statistici generale 2016 – 2024



portofconstantza.com/pn/page/np_statistici_port


Creștere puternică a numărului de containere, record în 2024.

pasadia

As zice ca cresterea a fost in 2023. Deja 2024 reprezinta o scadere (sau ma rog, o revenire la nivelurile normale).