[B] Pasajul Piata Presei Libere

Started by Ionut, September 26, 2011, 07:55:55 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ion59


TibiV

Quote from: dr4qul4 on August 03, 2015, 08:01:35 PM
poate citeste cineva din PMB forumul si pun si ei cateva borduri.. ca tot se lauda "doctoru' " ca are unele mostenite pentru urmatorii 10 ani

Eşti un optimist iremediabil !.   :lol:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

cutter

Mă gîndeam la o soluție pentru Bd. Kiseleff pe zona dintre Piața Presei și Arc, acum după inaugurarea pasajului subteran. Ați văzut poate filmulețul făcut de un blogger care arată că la anumite ore e mai rapid pe direcția Miorița-Arc să o iei pe deasupra, nu prin pasaj, pentru că astfel poți intra pe zona centrală care are coadă mai mică la Arc.

Problema e cu despărțirea asta în trei a șoselei, unde zona centrală în prezent nu prea are niciun sens. Singurul lucru la care servește este să-i "faci" pe ăia de pe zonele de pe margine și eventual la capăt să-i încurci, mai ales dacă vrei să faci dreapta intrînd în conflict de trafic cu ei.

Propunerea mea ar fi ca zona centrală să devină cu sens unic spre Arc, cu 3 benzi de circulație, iar treimea opusă parcului unde în prezent sunt 3 benzi de circulație auto să fie închisă traficului general și transformată în: o bandă exclusiv pentru autobuze și pistă de biciclete cu dublu sens și eventual cred că rămîne și loc pentru lățirea trotuarelor sau a spațiului verde.

La ieșirea din pasaj cele două benzi ar fi ghidate direct în zona centrală în banda 1 și 2 a acelei zone, iar banda 3 ar veni din giratoriu (adică la fel cum e acum).

Propunerea asta ar duce la:
- eliminarea conflictelor de trafic de la Arc cauzate de încadrarea defectuoasă (cei de pe mijloc vor dreapta, cei din margine vor stînga) și la timpi de așteptare corecți pentru toată lumea
- prioritizarea transportului în comun care nu așteaptă deloc la Arc
- beneficii pentru caracterul zonei avînd în vedere că devine pietonală și ciclistă o parte din bulevard

Păreri?

dr4qul4

sa nu uitam ca avem deja pe kiseleff piste de biciclete si trotuare late!
Cred ca solutia este mult mai simpla acolo:
sensul arc-baneasa: prima treime, din 3 benzi, primele 2 sa mearga direct catre baneasa, fara a mai intra in giratoriu.
banda 3 intra in giratoriu.

- treimea centrala: din 2 benzi extrem de late, ar tb sa se faca 2 benzi la intrarea in intersectia din piata presei si doar 1 banda la iesire.
- Problema conflictelor de trafic de la arc (pt cei care vin din baneasa) se poate rezolva prin cresterea decalajului existent la semafor (si acum, cei din mijloc primesc verde la cateva secunde bune dupa ce primesc cei de pe dreapta).

Ar mai fi si varianta unei traversari, dupa iesirea din pasaj, intre treimea dinspre arc si treimea centrala...dar se va strica simetria kiseleff-ului.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

alecu26

intradevar...s-a cam mutat coada spre Arcul de triumf, asta daca dupa ce iesi din pasaj, nu faci stanga, si sa intri pe benzile centrale. Acolo nu prea este coada chiar deloc. (doar ca belesti tot traficul daca mergi pe Kiselef inainte, sau faci dreapta pe Averescu spre Turzi/Mihalache.

La fel si invers....se sta la fel de mult si de aiurea la semafor...Nu stiu de ce nu se renunta macar de proba la semafor si sa lase sa functioneze la liber acel sens giratoriu cu semnalizat cu prioritate pentru cei care mers pre Miorita.

Ce prostie de proiect. Din nou..fara pic de viziune pentru viitor. In fine...alta era de fapt întrebarea:

Acu multi, multi ani Romstrade castigase un contract pentru pasajul de la Charlees De Gaulle. Ok...Romstrade caput...dar nu se aude nimic de relicitare??? care ar fi stadiul la acel proiect?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

TibiV

Si pasajul este caput. De exact acum 2 ani...

http://www.hotnews.ro/stiri-administratie_locala-15463282-consiliul-general-municipiului-bucuresti-aprobat-traseul-pasajului-rutier-subteran-piata-presei-lucrarea-costa-18-milioane-euro-putea-incepe-toamna-oprescu-renuntat-pasajul-rutier-sub-piata-charles-ga.htm

Quote
Edilul spune ca a renuntat la Pasajul de sub bd. Aviatorilor, de la Piata Charles de Gaulle.

"Va vom prezenta un PUZ si pentru pasajul pietonal subteran de la Arcul de Triumf. Dorim sa incepem parcarea de sub bulevardul Aviatorilor. O intrare va fi la fostele garaje de acolo si una in fata la Institutul Nicolae Iorga. S-a renuntat la tunelul de sub Piata Charles de Gaulle. A ramas numai parcarea", a declarat Oprescu.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

alecu26

si despre parcari nici nu are rost sa începem discutia. Alea sunt tot promise an de an de an de an de an...si niciodata nu se incepe sau nu se liciteaza nimic.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Ionut


Marius Titulescu

#263
N-am mai fost in Bucuresti de cand era in constructie. Ajung saptamana viitoare. Sper sa fi meritat asteptarea. :D

voicul

Dupa mine a meritat. Cu putin noroc primul semafor care il prinzi pe rosu este in Victoriei - adica in centru!