[B] Pasajul Piata Presei Libere

Started by Ionut, September 26, 2011, 07:55:55 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

igorashu


rocklee

cum se circula acum la arcul de triumf acum???

TibiV

Nu am ajuns încă, aştept să treacă valul "turiştilor" care merg acolo doar ca să vadă "minunea"... :)
Poate a fost dr4qul4...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

stangabriel

Sa ajungi la Victoriei dureaza mai putin. Pana la urma despre asta e vorba. Nu cat stai la Arc, ci cat stateai la toate semafoarele. Si marele dezavantaj e ca pe banda din mijloc sunt si mai putine masini. Ar trebuii cu recomandare , ce vine din pasaj spre Arc sa aibe 3 benzi, iar cei de sus, din giratoriu Piata presei sa mearga pe mijloc. Atunci cred ca avem egalitate si Pasajul va parea util pentru majoritatea. Sunt multi de sus merg pe margine, si se unesc cu traficul din pasaj, chiar daca fac stanga la Arc, si trebuie sa se incadreze mai spre mijloc.

dr4qul4

Acum stai mai mult la Arc. Dar nu mai stai deloc la Piata Presei. Per total castigi destul timp. Chiar si duminica este mai ok. Doar seara, cand se intorc toti de la munte devine o problema. Dar inainte coada era pana la pasajul Baneasa...sau chiar pana la mall...
In timpul saptamanii sunt probleme dimineata...DAR ....luati in considerare ca toata Pipera vine acum pe aici!
Se lucreaza pe sos Pipera, si cunosc destui care ocolesc pe DN1.
Si sunt foarte multe masini in Pipera.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

rocklee

#245
deci !!....pasajul e util ...aceastai principal ...ma bucur de voi ca va este bine ... :)

dr4qul4

Orice pasaj este util, pentru ca orice ar spune unii, numarul de masini din bucuresti va continua sa creasca, indiferent daca faci pasaje sau nu.
Asta pana cand nu vor exista park&ride-uri adevarate si alternative viabile la conexiunea cu imprejurimile ( de preferat tren\metrou).

Mult mai folositoare ar fi pasajele pe sensurile de iesire din oras. De ex. Bd-aviatorilor-kisseleff si turda- kisselef.

Sau cele de pe inelul principal.

Acum ca s-a facut acest pasaj, sper sa se faca un park&ride la capatul lui 41.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

TibiV

#247
Ar fi grozav, dar unde ?....
Ar trebui park&ride la fiecare capăt de linie de metrou...
Dar cine expropriază 2-3 ha la IMGB sau în Militari ?...
Sau (mai ales) în Pipera ? Ar costa cât 2-3 statii de metrou... :d
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Ionut

V-am rugat deja de 3 ori sa nu mai deviati de la subiect. Probabil ca o sa inchid thread-ul ca si asa ar trebui inchis fiind finalizat. Aveti thread pentru proiecte si planuri, nu inteleg de ce nu discutati acolo. E ultima data cand zic asta.

alecu26

s-a revizuit si semnalizarea pe directia de iesire din oras. Sau cel putin noaptea...nu functiona semaforul. E mai OK asa.

Pentru cei care spun ca, coada s-a mutat la Arc...au dreptate foarte, foarte mica.

In 5% din timp traficul e atat de mare incat nu se simte prezenta pasajului. In restul timpului evident se face economie.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

dr4qul4

si in acele 5% prezenta pasajului nu se simte pt directia arc.... pentru directia Poligrafiei-expozitiei se simte mereu.
De decongestionarea giratoriului de la suprafata nici nu mai are rost sa pomenesc.
Acum pe directia Arc-nord stai la maxim 2 semafoare.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

alecu26

pai mai exista semafor pe directia arc-nord? sau se intra in sens giratoriu si toti cei din stanga cu prioritatea semnalizata? (sau cum o fi denumirea corecta a acestui tip de pasaj).
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

dr4qul4

Da.
Inca avem semafoare deasupra pentru toate directiile, chiar si pentru Arc-Ploiesti

totusi, au schimbat timpii, astfel incat acum sta foarte mult pe verde pt aceasta directie, iar intersectia nu se mai blocheaza: sunt foarte putini cei care merg pe directiile:
Marasti-Poligrafiei,
Arc-Marasti si invers
Ploiesti-Poligrafiei
si Ploiesti-Marasti
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

AdrianB1

#253
De ce nu segmenteaza intersectia si jumatate din benzi, cele mai din dreapta, pe liber catre Baneasa (fara semafor) si cealalta jumatate din stanga cu semafor pentru Baneasa sau alte directii? S-ar fludiza si mai mult intersectia pentru ca spre Baneasa nu ar fi niciodata rosu pentru cei incadrati pe dreapta, iar acei putini care merg in alta directie ar fi un rosu din cand in cand. E ca si cum ar exista un "pasaj" de 2 benzi la suprafata dinspre Arc spre Baneasa.

Mai e asa ceva la Ploiesti, cand vii dinspre centura spre Bucuresti la giratoriul din Barcanesti e banda pe dreapta care nu mai trece prin giratoriu si banda din stanga care da posibilitatea sa mergi in orice directie, chiar si spre Bucuresti daca e nevoie.

dr4qul4

Probabil nu s-au gandit asa departe.
Exact asta spun de dinainte de deschidere. Mai ales ca acolo avem loc de 5 benzi!

Dar poate citeste cineva din PMB forumul si pun si ei cateva borduri.. ca tot se lauda "doctoru' " ca are unele mostenite pentru urmatorii 10 ani
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist