[B] DNCB Centura Bucuresti

Started by Ionut, September 23, 2011, 09:28:38 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Earthchild

Din filmarea lui Alin văd că între A1 și Mogoșoaia partea carosabilă se află într-o stare inacceptabilă de degradare, nu e segmentul ăla inaugurat pe binder de ministrul Cuc?

panzer

Exact. Acela este sectorul A1-Dn7, in trecut al lui DeltaACM.
A fost inaugurat fara uzura. Initial trasat cu Galben. Acum l-au trasat cu Alb, adica definitiv.

Sorinus

Sa pună uzura pe 10km e o gluma. Și totuși nu înțeleg de ce nu o fac. În rest, indicatoare și parapeti, pot pune cu o echipa DRDP.

Puffyk 1

Stie cineva ce se mai intampla cu mega lucrarea de la A1?
Turbogiratia este in continuare blocata, virajul la dreapta nu s-a implementat.... Imi scapa mie ceva sau s-a reinstaurat dulcele stil romanesc?

lone_wolf32

Nici parcarea de tiruri nu e deschisa

Zilele trecute se lucra in giratoriu si parca si pe partea cu socar

carutasul

și azi era o echipă de marcaje pe sensul spre Otopeni, cred că pe zona care nu e în contract adică de la benzinărie spre pod. Dar altfel nici o schimbare...

carutasul

Azi am avut o treabă la Otopeni, prilej cu care am avut ocazia să văd centura full de mașini în toată splendoarea ei.
Pe sensul către Otopeni (dinspre Bragadiru) pare că cele două giratorii de la Chitila formează un blocaj destul de serios care se transmite până la Chiajna. Și fără nici un sens pentru că pe sensul ăsta se poate face liniștit o bretea pentru direcția înainte, e și spațiu, nu sunt zone de interes pe partea respectivă, chiar nu înțeleg de ce le lasă așa...
La întoarcere am avut ocazia să văd ce se întâmplă dacă un camion se oprește în turbogirația de la Otopeni. Haos. ambele benzi full până aproape de podul de la Mogoșoaia... Poate am avut eu ghinion că la întoarcere mi-a trecut calea o pisică neagră, dar nu cred că e de la pisică :)

lone_wolf32

Au deschis parcarea de tiruri de la A1... erau cateva camioane deja acolo... utilajele constructorilor inca erau si ele pe acolo

Maverick98

Aveți idee ce se construiește fix lângă acea parcare? Am trecut acum câteva zile și erau câteva buldozere care au înlăturat stratul vegetal.

Sorinus

Pe DN7-A1 s-a asfaltat banda 1 aproape peste tot, e chiar ok pana la Rondul de după Chiajna, la benzinării. Sensul celalalt e mai prost, dar nu îți mai rupti masina. Giratoriile au fost asfaltate și ele. Marcajele sunt albe, dar măcar sunt, și se vad. Nu mai arata a India, dar când treci de A1 pe bucata noua, vezi cum ar trebui sa fie, de fapt.
Cred ca au apărut și ceva indicatoare rutiere în plus, dar nu multe.

Konter

Antreprenorul italian Rizzani nu are încă autorizație de construire, iar două puncte de referință nu au fost îndeplinite în termenele contractuale.
Ca urmare, CNAIR a emis un certificat negativ asocierii Rizzani de Eccher SPA (lider) – Mavgo Holdings SRL din cauza punctelor de referință neîndeplinite la finele primului trimestru din acest an.
Contractul are valoarea de circa 125 milioane euro și a fost semnat în iulie 2022. Ordinul de începere a fost emis la 1 noiembrie 2022.
Reprezentanții CNAIR menționează faptul că Garanția de Bună Execuție nu a fost reîntregită ca urmare a modificării Prețului Contractului prin actul adițional semnat în luna noiembrie 2023.
Stadiul contractului: A fost avizat în CTE- CNAIR proiectul tehnic și detaliile de execuție, elaborate de către antreprenor.

Obiectul contractului:
* lărgire la 4 benzi a sectorului DNCB între km 40+000 și km 54+700, lucrări de ranforsare și benzi suplimentare
* amenajare noduri rutiere
* reabilitare pasaj subteran
* două pasaje subterane noi
* un pasaj suprateran nou
* intersecții tip giratoriu.
* durata de execuție: 36 de luni, din care 12 luni proiectare și 24 luni execuție.

https://arenaconstruct.ro/dn-centura-bucuresti-sud-pe-lotul-2-lucrarile-inainteaza-mai-greu/

VladVulpe

O sa procedeze cu Rizanni la fel cum au procedat cu Tirrena pe lotul Dn2-A2 , se vedea si acolo inca dupa primele luni ca antreprenorul nu e in stare sa faca acea lucrare.
Pe lotul Dn2-A2 au reziliat in dec 2022 , au 5 costructori care au depus oferte inca din martie iar termenul din Seap pentru evaluare financiara si tehnica a fost extins cu inca o luna jumatate pana pe 26.06 , in ritmul acesta + iminentele contestatii o sa avem constructor ales peste cel putin un an (apoi 24 luni proiectare + executie)

cao_vali

De luni 03.06.2024 sa ne asteptam cel putin intre Chitila si Domnesti la un adevarat cosmar, vor trece cel putin inca 14 trenuri in plus pe zi ca pana acum (7 pe fiecare sens s-au anuntat pe reliatia Gara de Nord - Gara Progresu - Giurgiu si retur) pe la bariera de la Chiajna, unde din experienta de pana acum cand circulau destul de putine trenuri tot se faceau cozi kilometrice pe centura.
Solutii pe termen scurt nu am vazut, sau nu se intrevad la orizont, poate cea mai la indemana ar fi o automatizare a trecerii la nivel cu calea ferata cu timpi mai rezonabili de inchidere a barierelor.

shift2rail

La care bariera te referi? Din ce imi amintesc, Dncb nu se intersecteaza cu calea ferata la nivel, in Chiajna.

cao_vali

bariera de la Chiajna de pe DJ601A pe linia CFR 102, str Eroului la cca 4-500m de centura.