Utilaje feroviare

Started by Ionut, October 29, 2016, 07:45:36 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Xenos

#90
^^

Păi era vorba de peste 3 ani că luăm și noi din astea...nu?

Earthchild

Exact, ce se mai aude cu toată pleiada de licitații din 2021, 2022, între care era și una pentru tren de lucru? Au rămas în sertare?

tom_sawyer

Quote from: tom_sawyer on September 23, 2022, 10:30:28 PM[CN1046792] ,,MAȘINI ȘI UTILAJE GRELE DE CALE (4 loturi)"
LOT 1 - MAȘINA DE CIURUIT BALAST ÎN LINIE CURENTĂ ȘI PE APARATE DE CALE
LOT 2 - MAŞINĂ DE BURAT NIVELAT ȘI RIPAT CU AVANS CONTROLAT CU BURAJUL A DOUĂ TRAVERSE SIMULTAN
LOT 3 - MAŞINĂ DE BURAT LINIA CURENTĂ ȘI APARATE DE CALE
LOT 4 - MAŞINA DE PROFILAT BALASTUL CĂII FERATE
Quote from: tom_sawyer on October 27, 2022, 07:29:19 PM1. Ofertant unic : Plasser & Theurer Export von Bahnbaumaschinen G.m.b.H,Loturile:1, 2, 3, 4

2. Ofertant unic : Matisa Materiel Industriel,Loturile:1, 2, 3, 4

https://www.e-licitatie.ro/pub/procedure/statement/view/100182788

Evaluarea ofertelor s-a încheiat pentru loturile 2,3,4. Lotul 1 a fost anulat.

Ar trebui întrebat la CFR SA cine a câștigat și când semnează contractul.

tom_sawyer


mirceaeliade

Every Type of Railcar Explained in 15 Minutes by Practical Engineering


tom_sawyer

[CN1061372] - MAȘINA DE CURĂȚAT BALASTUL CĂII FERATE

Data publicare: 02.11.2023

Valoarea totala estimata: 45.000.000 lei

Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare: 19.12.2023

Konter

#96
^

Anulata. lipsa oferte

tom_sawyer

#97
[CN1064821] MAȘINĂ AUTOMATĂ DE SUDURĂ ELECTRICĂ A ȘINEI CAP LA CAP PRIN PRESIUNE ȘI CONTACT

Data publicare: 02.02.2024

Valoarea totala estimata: 27.000.000 Moneda: RON

Cantități necesare:
- 1 bucată – Sucursala Regională CF Galați; - 1 bucată
– Sucursala Regionalaă CF Timișoara; - 1 bucată
– Sucursala Regională CF Iași;

Locul de executare:
- Sucursala Regională CF Galați - Secția de Reparații Linii și Utilaje (SRLU) Buzău, Bulevardul 1 Decembrie 1918 nr. 53, Buzău, jud. Buzău;
- Sucursala Regională CF Timișoara - Secția de Reparații Linii și Utilaje (SRLU) Timișoara, Str. Gării nr. 2A, Timișoara, jud. Timiș;
- Sucursala Regională CF Iași - Secția de Reparații Linii și Utilaje (SRLU) Iași, Str. Mihail Sturza nr. 50, Iași, jud. Iași.

Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare: 06.03.2024

oneLess

^ Te rog frumos ... copy/paste dar pune punctele tu punctele ălea la sume că ne chinui ochii! Mulțumesc!
Mulțumesc sincer și pentru toată contribuția ta !  :)
Quote from: oneLess on May 27, 2024, 09:57:34 AMScăparăm și weekend-ul ăsta de vreo filmare pe DEx12 T4 !  :-[
...

danutzu_1069

Licitația aia cu mașinile de sudura cap la cap, sigur o sa finalizeze....

Si cel mai probabil o sa fie din astea:



Bine, poate camionul nu cu atâtea axe...  :)

Este o colaborare intre doua firme (daca e voie, spun si care), una face suprastructura cu echipamentul de sudura cap la cap, iar cealaltă face adaptarea camionului pentru deplasare ape CF.

Si apropo de de plasare, sunt doua tipuri:
Tire friction: anvelopele roților motoare "calca" pe șina cu o anumita presiune si "executa" deplasarea, iar mașina este "suspendata pe roti de CF.

Cu boghiuri: in fata (sau in spatele punți din fata) si in spate sunt boghiuri cu una sau doua roti care au motoare hidraulice.

Echipamentul de sudura"




Si alte... mărunțișuri...  :)


(pozele sunt din Septembrie 2023)

danutzu_1069

In ultima poza, utilajul din mijloc este o drezina automotoare, cu bena basculanta si macara hidraulica.
Deja este in exploatare la Ploiesti.

tom_sawyer

Reluată:
[CN1065434] Masina de curatat balastul caii ferate

Data publicare: 20.02.2024
Valoarea totala estimata: 45.000.000 Moneda: RON

Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare: 26.03.2024

Konter

Compania Națională de Căi Ferate CFR SA vrea să cumpere 15 drezine multifuncționale pentru întreținere și reparații la linii.
În sistemul electronic de achiziții publice a fost postat anunțul de licitație ce are ca obiect "Utilaj automotor cu benă și macara cu brațe articulate".
Valoarea totală estimată a contractului ce va trebui dus la bun sfârșit în termen de 26 de luni este de 102.750.000 de lei, echivalentul a peste 20 de milioane de euro
Termenul limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este data de 4 iunie 2024, ora 15:00. Oferta trebuie să fie valabilă până pe 4 august 2026.

https://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100178713
https://clubferoviar.ro/drezine-multifunctionale/

danutzu_1069

^ aia din prima poza a mea.

Konter

300.000 de euro pentru un utilaj care poate expertiza peste 150 km zilnic. Extraordinară investiție daca intr-adevăr asa stau lucrurile.

"România ar putea participa în toamnă la INNOTRANS cu utilajul feroviar realizat de o firmă brașoveană, destinată reviziei căii ferate, produs ce oferă o productivitate de cel puțin 15 ori mai mare decât cea a unui om.
Este vorba de un vehicul motor pentru revizia si diagnoza căii ferate, utilaj care realizează ,,un RMN al acesteia", după cum explică un inginer de la Regionala CF Brașov, singura regională ce are în exploatare o astfel de mașină din România.

"Vehiculul motor măsoară totul, face un fel de RMN al căii, verifică toți parametrii, nivelul transversal, longitudinal, torsionarea căii, direcția prin măsurarea săgeților la corzi de 10 și 20 de metri, declivitățile căii, ecartamentul căii, elemente de imagistică la suprastructura căii și imagine panoramică în lungul căii", spune el.

La Brașov utilajul a fost cumpărat în 2016 la un preț de 350 mii lei pe bucată în urma unei licitații publice organizată de CFR SA.
În prezent, CFR SA dispune de un singur TMC – cum se numesc astfel de vehicule care însă este de producție străină, este mult mai mare și mult mai scump. ,,Acesta al nostru este mult mai micuț decât TMC, dar face chiar mai multe decât acela", spune inginerul.
Dezvoltarea utilajului a costat aproximativ 3 milioane de euro, cheltuielile de prototip, iar prețul pe bucată s-ar putea între 250 mii și 300 de mii de euro. Un aparat similar de producție vestică poate costa milioane bune de euro cum în urmă cu 22 de ani prețul unui era de șapte milioane euro.
În prezent, utilajul TEHMIN a primit omologarea provizorie și în termen de câteva săptămâni va fi omologat definitiv. Vehiculul face probe dinamice (de frânare, accelerare, decelerare) pe liniile regionalei Brașov în vederea omologării.

Intrarea utilajului în exploatare va ușura munca feroviarilor. Dacă un revizor poate controla zilnic până la 15 kilometri de linie pe ploaie, ninsoare etc, utilajul produs de Tehmin va putea expertiza zilnic peste 150 de kilometri.
,,Pe de altă parte, se va putea înlocui în proportie de 80% revizia căii care se face zilnic pe jos.", spune inginerul CFR. Odată culese datele, vehiculul motor pentru revizia și diagnoza căii ferate le transmite de îndată prin intermediul comunicațiilor mobile la sediul regionalei pentru asigurarea siguranței".













Powered by API/PUM imgur uploader

https://clubferoviar.ro/foto-utilajul-feroviar-propus-de-romania-la-innotrans-cel-mai-mare-targ-de-transporturi-feroviare-din-lume/