News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

[TM] Centura Timisoara

Started by radutm, January 21, 2013, 01:09:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

mdragos

Sa punem o data estimativa : Dec 2024  :D , cel mai bun caz.

RobertH

[CN1053385] ,,Execuția Lucrărilor din cadrul Obiectivului Varianta de Ocolire Timișoara Sud" – Rest de Executat

Data de deschidere a ofertelor: 24.04.2023 15:00

Valoarea totala estimata: Intervalul intre : 394.100.430,00  si 411.869.567,50  Moneda: RON

iuli

De la ora 10 se redeschide traficul pe bretelele de coborâre/urcare în zona conexiunii DN 6 cu centura Timișoara Nord și viitoarea centură Timișoara Sud.
În ultimele săptămâni, echipele DRDP Timişoara, prin Secția Producție (SPLD) și SDN Timișoara, au așternut straturi rutiere, au asigurat scurgerea apelor, s-a montat parapet metalic, au fost realizate marcajele rutiere și a fost amplasată semnalizarea rutieră, pentru ca traficul în nodul rutier cu DN 6 (Timișoara – Lugoj) să se desfășoare în condiții de siguranță.

Sursa: DRDP Timişoara
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

a.l.x

QuoteCentura Vest Timisoara, la ultima etapa inainte de licitatie. Anuntul ministrului Transporturilor


In cel mult 4 luni, CNAIR va primi Studiul de Fezabilitate pentru Centura Vest Timisoara. Ministrul Transporturilor Sorin Grindeanu spune ca documentatia a fost deja depusa pentru obtinerea Avizului de Mediu.
Studiul de Fezabilitate este aproape finalizat, s-au depus documentele pentru Avizul de Mediu.
,,Aceste lucruri dureaza. Probabil ca undeva in iulie se va obtine acest aviz de mediu, ceea ce insemana ca undeva in septembrie se poate lansa in licitatie proiectarea si executia" a declarat ministrul Transporturilor.

SURSA

ijwtsh

Cristian Pistol pe Facebook

QuoteAu fost depuse 5 oferte pentru execuția lucrărilor necesare finalizării construcției Variantei Ocolitoare Timișoara Sud!
1. Automagistral-Pivden (Ucraina);
2. Asocierea Duna Group International Kft (lider de asociere) - Duna Construcții RO SRL (Ungaria – România);
3. Asocierea Maxagro Center SRL (lider de asociere) - Drumuri și Poduri Banat SRL – OPR Asfalt SRL - Obras Publicas Y Regadios SA - Dimex-2000 Company SRL (România – Spania);
4. Asocierea SA&PE Construct SRL (lider de asociere) – Tehnostrade SRL - Spedition UMB (România);
5. Asocierea Super Construct SRL (lider de asociere) - Bauerhof Agrobanat SRL – Rostdorstroy SRL (România – Ucraina).
Câștigătorul licitației derulate de DRDP Timișoara va avea la dispoziție 12 luni pentru finalizarea construcției celor 25,69 km.
Contractul finanțat din Programul Transport are o valoare estimată de 394,1 milioane de lei, fără TVA.

Hopa, UMB liciteaza pe lucrari deja incepute.

jalemare

UMB liciteaza si aici, de-a dreptul incredibil!!!

dorum

Nu prea vad sensul economic pt UMB... in alte teorii, m-as feri sa intru

elphax

UMB este foarte aproape avand in vedere ca lucreaza pe A1 , la cca 80 de km de centura Timisoara. Poate au materiale de scos de pe A1 si nu au unde sa le puna :)
pentru ei asa un lot e deja un fel de cantonament pentru echipa de juniori, aduc incepatorii sa isi faca formarea

interesant ca vedem 2 oferte cu companii din Ucraina

cryu

UMB clar face incalzirea pana este gata PT la tunel si se pun la punct acolo cu ce mai e de facut .Doamne ajuta sa castige ca este dezastru in oras traficul fara centura

Archi

Ce mă surprinde cel mai tare este faptul că în trecut s-a susținut că UMB nu licitează le contacte parțial executate. Este prim data când observ că UMB a licitat pentru un proiect care se afla +- pe la jumătatea execuției.

Nu vreau sa intru in conspirații că nu-și au locul aici, dar este foarte surprinzătoare miscarea

TibiV

Dar A3 Nădășelu-Zimbor-Poarta Sălajului cum este?

Reziliat Bechtel, reziliat Maltauro...

Nu mai discut despre A1 Margina-Holdea, acolo este cu totul alta poveste....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

mircea

Era vorba despre intrat după alții pe un șantier unde s-au executat lucrări deja. Pe A3 erau fix 0 lucrări făcute, pe A1 Margina-Holdea cred că e doar un overpass care e turnat în toată secțiunea E, pe A7 turcii cred că aveau undeva la 1%, adică niște decopertări și ceva la podețe casetate. Nimic de genul VOTM Sud, unde lucrările sunt executate la peste 50%.

Personal, cred că văd și ei mesajele dinspre mediul politic legate de PNRR cu ale sale reforme și vor să-și asigure un cashflow și de pe alt program. Presimt că-i vom vedea licitând și pe VOTM V și A11 care sunt pe gata cu pregătirile.

nenea_hartia

Știu că sună absurd ce spun, dar trebuia profitat de pauza asta, oprit temporar acest proiect și adus în secolul 21, cu 2 benzi pe sens, intersecții denivelate, etc.

Vlad94

Ieri am văzut muncitori de la Transelectrica în zona nodului Moșnița. Se pare că relocările de utilități sunt încă în desfășurare, chiar dacă proiectul e "în pauză".

iuli

N-are treaba una cu alta. Relocarile trebuie sa continue, nu depinde de constructorul centurii in sine daca lucreaza sau nu, daca exista sau nu.
Dar macar e o veste buna ca viitorul constructor sa nu mai aiba vreo scuza ca stau stalpii in drum sau tevile de gaz sau mai ce stiu eu ce santuri.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog