Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

panda80

#7530
Am fost in aprilie pe DN57 intre Oravita si Moravita, traficul este lejer, sunt doar cateva localitati pe parcurs, peisajul este interesant, cu privelisti largi, atat catre Semenic cat si spre Serbia, dar drumul nu se prezinta in stare foarte buna, ar trebui reabilitat in urmatorii ani:


b1

Lucrări pe DN 2L, Soveja - Lepșa:




Cam greu merg lucrările știind că au început de cel puțin un an... :(
Gândirea de grup presupune că valorile grupului nu sunt doar indicate, ci și corecte și bune.
--------------------------------------------------
Un pic de istorie 1, un pic de istorie 2, un pic de istorie 3, un pic de istorie 4, un pic de istorie 5, un pic de istorie 6, un pic de istorie 7, un pic de istorie 8, un pic de istorie 9, un pic de istorie 10 (Nou)

NGC

"Proiectare si Executie ,,Modernizare DN 1S km 0+000-23+830" - DRDP Brasov"

A ofertat doar asocierea GEIGER TRANSILVANIA + GEIGER BRASOV.

tom_sawyer

Miercuri, 27 iulie, la Consiliul Județean (CJ) Galați, a fost semnat contractul privind realizarea studiului de fezabilitate, a studiilor de teren și a documentației de avizare a lucrărilor de intervenție pentru modernizarea DN 25, pe tronsonul Galați - Tudor Vladimirescu, drum cu trafic infernal în anumite momente. Licitația a fost câștigată de compania Like Consulting SRL, iar valoarea contractului este de 2,18 milioane de lei (fără TVA).

"Am făcut un parteneriat cu CNAIR, care are în proprietate și administrare acest drum, pentru o amplă și necesară investiție de modernizare pe aproximativ 40 de kilometri. Firma care a câștigat licitația pentru realizarea studiului de fezabilitate are doar câteva luni la dispoziție pentru a configura cea mai bună variantă de traseu, inclusiv pentru a stabili zonele unde se pot construi pasaje sau poduri. După ce vor fi făcute toate aceste studii, proiectul va fi depus spre finanțare pe fonduri europene", a declarat Costel Fotea, președintele CJ.

viata-libera.ro

pasa_andrei

De ce stam la coada pe Valea Oltului?


Enjoy!

NGC

Ofertantii pentru "Elaborare Studiu de Fezabilitate pentru Modernizare DN 5C Giurgiu -Zimnicea":

1. TQM Management
2. MEGA ENGINEERING CONSULTING INC.
3. SC EXPLAN SRL
4. INPRO MUHENDISLIK MUSAVIRLIK ANONIM SIRKETI
5. SC SPC ELITE CONSULTING SRL
6. CONSITRANS
7. Asocierea Like Consulting SRL + GLOBAL ROUTES EXPERT SRL
8. Asocierea ADURO IMPEX + WE PROJECT ENGINEERING S.R.L.

NGC

Ofertantii pentru "Servicii de elaborare "STUDIU DE FEZABILITATE, PAC SI PROIECT TEHNIC DE EXECUTIE PENTRU MODERNIZARE DN 14B + PODURI (PESTE CF M 200 TEIUȘ ȘI CF M300 CRĂCIUNEL) pentru realizarea obiectivului de investitie: "DRUM TRANSREGIO BLAJ-TEIUS-A10"":

1. TEHNO CONSULTING SOLUTION
2. ALPHACONSULT & ENGINEERING
3. CONSTRUCT C.D.P. S.R.L.

Ionutcatalin

#7537
^^buna întrebarea Andrei. Am stat și eu duminica 3 ore (13 km era coada dinspre Sibiu spre RM. Valcea). Stam pentru ca niște deștepți s-au gândit sa inchida o banda și sa pună semafor pe principala ruta de trecere a Carpaților. Nu știu dacă chiar nu era alta soluție sau măcar alta perioada din an dar e frustrant sa stai la semafor și sa nu vezi nici o mișcare din partea constructorului. Poate sunt eu prea pretențios sau radical dar când lucrezi pe un drum atât de circulat nu trebuie sa ai duminica, sărbătoare sau noapte. "Mulțumiri" funcționarului care a permis o asemenea soluție!

NGC

Ofertantii pentru "Elaborare Studiu de Fezabilitate ''Modernizare DN 29B km 3+000 - 6+200"":

1. Like Consulting SRL
2. RUTIER CONEX XXI S.R.L.
3. SIMPA CONSULT

ijwtsh

#7539
Am uitat sa pun asta aici. DN19B nu are doar o "usoara stare de degradare", dar ma rog. Numai nu venea raspunsul pana nu m-a ajutat domnul Viorel Baltaretu, asa ca ii multumesc pe aceasta cale. De asemenea, din ce am inteles de la dansul nu va fi facut in regie proprie drumul, din pacate, ci va fi liciatie in SEAP, deci va dura. Tot dansul mi-a spus: "Maxim 10 km se vor face anul acesta, poate doar 8", "Au un buget de 40 milioane de Ron pentru asta anul acesta".


marinul

"usoara stare de degradare' drumul asta e distrus de cand a inceput Bechtel sa lucreze :lol: Acum au aparut mai multe gropi ca si Nurol foloseste acelasi traseu pentru aprovizionare cu materiale DN1P-DN19E-DN19B. In iulie nu am vazut nicio miscare, au lucrat ceva langa Suplac si Dolea in luna mai/iunie parca. Ei se scot ca pun indicator la Chiribis si unul la Suplac cu drum in lucru limita de 30/40km/h desi nu lucreaza nimeni si daca face cineva accident din cauza starii drumului el o sa fie de vina ca avea 60 km/h in afara localitatii. Poate cand mai trec pe acolo o sa am timp sa arat usoara degradare

tom_sawyer

#7541
Modernizare DN 29D, Botoșani - Ștefănești

Modernizare DN 29D, Botoșani - Ștefănești
42,739 km la profil de drum național, cu platforma drumului de 9,00 m, din care:
- parte carosabilă - 7,00 (2x3,50) m;
- acostamente - 2 x 1,00 m, din care benzi de încadrare - 2 x 0,50 m.
Totodată, sunt prevăzute:
- 3 viaducte noi;
- 5 poduri noi;   
- 3 poduri reabilitate;
- 27 podețe, din care 20 noi și 7 reabilitate;
- amenajarea a 18 intersecții la nivel.



Modernizare DN 2L, Soveja - Lepșa, jud. Vrancea

Imagini de pe șantierul modernizării DN 2L, Soveja – Lepșa, județul Vrancea, proiect coordonat de DRDP Iași. Lungimea întregului traseu ce va fi modernizat în perioada următoare este de peste 16 km (km 60+145 – km 76+277). Drumul este încadrat în categoria de importanță normală ,,C", odată cu modernizarea acestuia fiind preconizată o creștere a accesului rutier spre monumentele istorice, instituțiile publice, obiectivele comerciale și industriale atât de pe raza localităților străbătute, cât și din zonele adiacente. Totodată, se vor crea condiții pentru sporirea investițiilor în această zonă cu potențial turistic.
Valoare proiect - 129.582.160, 32 lei, cu TVA
Antreprenor - asocierea SC LEMACONS SRL - CITADINA 98 SA - TRAMECO SA


Claudiu T.

Trafic blocat pe DN 17B în localitatea Holda.

Trafic blocat în cursul zilei de vineri, 26 August 2022, pe DN 17B, ca urmare a unor căderi de pietre în localitatea Holda.
Din primele informații, începând cu ora 01:40 traficul rutier este blocat pe DN 17B, la km 44+200, în localitatea Holda din județul Suceava, ca urmare a unor căderi de pietre.

Circulația pe porțiunea de drum afectată va fi reluată doar după ce vor fi îndeplinite toate condițiile de siguranță.Pe parcursul zilei de astăzi, o comisie de specialiști se va deplasa în zonă pentru a evalua situația și a stabili măsurile tehnice care pot fi puse în practică.




Powered by API/PUM imgur uploader
Romani 15.1 Datori suntem noi cei tari să purtăm slăbiciunile celor neputincioşi şi să nu căutăm plăcerea noastră

Kravim

Am văzut un video pe YT în care este prezentat DN76 între Deva și Hălmagiu (jud Arad).

Drumul e recent reabilitat - am remarcat următoarele: insule de calmare a traficului (cred că așa le zice) la intrarea/ieșirea din fiecare localitate, bandă suplimentară la urcare în pasul Vălișoara, refugii(nu pot să le zic parcări) destul de dese, benzi de stocare pentru unele viraje la stânga, refugii pentru stațiile de autobuz etc.

Drumul arăta bine cu excepția orașului Brad(care e municipiu și are în administrare drumurile naționale ce-l tranzitează, deci nu prea avea ce sa facă aici CNAIR).

Întrebarea mea e destul de vagă, dar mă încumet să o postez: Este în regulă acest tip de modernizare? Este de dorit să fie replicat pe alte drumuri din țară? 
Avem destule drumuri(sau direcții de deplasare) care nu vor fi "dublate" niciodată de autostrăzi, drumuri expres, nici măcar de drumuri Transregio (care încă nu știm ce înseamnă), deci trebuie să avem o strategie și pentru acestea.

P.S. Nu săriți cu durata reabilitării drumului că știu că a durat o sută de ani  :) ... Mă întrebam doar dacă rezultatul ar fi de dorit să-l mai vedem și prin alte locuri.

pasadia

In mare asa s-a intamplat pe foarte multe modernizari, incepute inca de acum 20 de ani. Padurea Bogatii (DN13) a primit largire cu banda de urcare, Brasov - Sibiu sau Arad - Oradea a primit insule de calmare (deseori intampinate cu multa rezistenta), Banda de stocare a fost creata (deseori prost, cam mica si prost gandita (adica doar pentru virajul din drumul principal, nu si pentru cei care vireaza stanga in drumul principal).

Dar ca idee, ce s-a construit pe DN76 nu reprezinta absolut deloc o noutate.