Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

minisoferul

Dupa mult timp si un certificat negativ avem: " Autorizatie nr. 43 - Modernizare DN 52, Alexandria-Turnu Măgurele, km 1+350-km 44+600, km 49+194-km 52+649"

Durata de valabilitate a autorizatiei - 24 luni
Durata de executie - 18 luni

sarbu

De cand astept reabilitarea drumului intre Alexandria si Turnu Magurele. A durat 2 ani doar proiectarea.. La executie imi e si frica sa ma gandesc. O:-)

sarbu

QuoteDezvoltam infrastructura rutieră din județul #Teleorman!

Două proiecte importante pentru acest județ sunt derulate de #CNAIR.

Modernizarea DN52, Alexandria-Turnu Măgurele (unul din cele mai importante porturi Dunărene), este unul din aceste proiecte.
Sunt 46 de km care trebuie să fie modernizați în 18 luni.

În cadrul contractului cu o valoate de 150, 32 milioane de lei (fără TVA), constructorul (ASOCIEREA S.C. ALEXCOR TRADING S.R.L. – IMPRESA DI CONSTRUZIONI ING. E. MANTOVANI S.P.A. – S.C .PEGASUS ENGINEERING S.R.L)
va derula următoarele lucrări:

- amenajarea a 6 intersecții,
- reabilitarea a 4 poduri și construirea a 2 poduri noi,
- reabilitarea a 12 parcări,
- construirea a 2 parcări noi, de scurtă durată pe ambele sensuri;
- reabilitarea a 33 de podețe.

Un alt proiect important pentru acest județ este Drumul de mare viteză #București-Alexandria care va avea o lungime estimată de 70 km.

În acest moment proiectul se află în faza elaborării Studiului de Fezabilitate, de către proiectantul  Asocierea S.C. DP Consult S.A. – S.C. Explan S.R.L. – S.C.A. Teaha&Fuzesi.

Contractul are o valoare de 16,12 milioane de lei, fără TVA și a fost semnat în data de 13.04.2022.
Contractul trebuie să fie finalizat în 16 luni de la Ordinul de începere, care a fost emis în data de 12.05.2022.

După încheierea acestei etape vom scoate la licitație Contractul pentru proiectarea și execuția acestui drum de mare viteză.

#CNAIR #DN52 #Modernizare #BucurestiAlexandria #CristianPistol 

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=pfbid0229jkrgFPoT573rbe5kPuyrFMJLNGof6Eue1q414c1RLqdgbfvJGVhw82th2mbqqDl&id=1627440930&sfnsn=mo

ijwtsh

Ma scuzati daca nu e thread-ul potrivit pentru discutia asta.

Am fost recent spre Bucuresti (din Cluj) si initial m-am dus pe Valea Oltului, iar la intoarcere am vrut sa trec prin Brasov, asa ca am luat-o pe la Ploiesti -> Brasov (pe DN1) -> Sighisoara -> Targu Mures -> Cluj.

Dupa ce am ajuns acasa m-am uitat pe Maps si am vazut ca puteam evita din trafic (oricum nu a fost foarte mult, am venit ieri - adica luni - si a fost mult mai ok decat ma asteptam) daca o luam pe DN1A. Nu prea am auzit de ruta aia pe la stiri (mereu auzi de cele doua mari rute, Valea Oltului sau DN1). Este si DN1A o ruta viabila? Are trafic mai putin? E bun asfaltul?

dr4qul4

DN1A este drumul prin Cheia. Este ruta recomandata de 20 de ani pentru ocolirea Vaii Prahovei.
Este si principala ruta pentru tiruri, care au interzis pe VP pe timpul zilei si in fiecare weekend/sarbatoare legala.

Din experienta proprie....NU se merita cu masina mica. Daca e blocaj pe VP, mai bine o iei pe Rucar-Bran (DN73), desi asfaltul este mai bun pe DN1A.
Pe DN1A, vei sta in spatele tirurilor, pe niste serpentine extrem de stranse si la Maneciu dai de o cale ferata pe care o traversezi de 3 ori. O mai treci din nou aproape de Ploiesti. Am stat la bariera si de 3 ori in aceeasi seara. Iar trecerile de pietoni din Maneciu si Valeni te vor face sa te simti ca pe VP. Adica blocat in trafic

Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Leo-Ph

Este ok pe DN1A Cheia. Nu stiu ce a prins colegul dr4qul4 dar eu prefer cand cobor din BV spre Ploiesti sa folosesc Cheia indiferent de zi a saptamanii.

slartibartfast

Fără trafic, DN1A e cu circa 30 de minute mai lent ca Valea Prahovei. Când Valea Prahovei e sufocată de trafic, DN1A devine o alternativă mai bună. Urmărește ce spune Waze cam cu o oră înainte de ramificație: dacă vezi că durata de parcurs pe DN1 crește, probabil până ajungi tu acolo va fi și mai rău. Odată am plecat de la Timișu de Sus spre București, și Waze m-a sfătuit înțelept să mă duc la Brașov și să o iau pe DN1A.

PS: În funcție de unde anume în Ardeal mergi, o rută interesantă pentru mașini mici a devenit și asta, după ce toate DJ-urile de pe acolo au fost asfaltate. Când se înfundă și DN1A, devine favorabilă, pentru că nu prea e trafic greu pe acolo: multe din drumurile acelea, inclusiv DN10, au restricții de tonaj.

tom_sawyer

#7552
Așternerea mixturii asfaltice - AB 31,5 în cadrul lucrărilor de îmbunătățire a condițiilor de circulație pe DN 6 la km 72+209, lucrări executate în regie proprie de Secția Producție - DRDP București






Așternerea mixturii asfaltice - AB 31,5 în cadrul lucrărilor de îmbunătățire a condițiilor de circulație pe DN 6 la km 71+900






Stabilizare la rece în cadrul lucrărilor de îmbunătățire a condițiilor de circulație pe DN 6 la km 72+800 - km 73+300








https://www.facebook.com/D.R.D.P.Bucuresti/

panda80

#7553
Am mers in primavara pe DN59B, un drum interesant prin sudul extrem al judetului Timis, foarte aproape de frontiera cu Serbia. Banuiesc ca drumul a fost declarat national acum nu foarte mult timp, din drumuri judetene. Starea drumului este foarte variabila, cu portiuni foarte bune alternand cu zone mai rele, totusi se poate circula relativ ok. Surprinzatoare sunt curbele la 90 grade dupa portiuni lungi drepte, in mijlocul campului. Filmul complet:


NGC

"Proiectare si Executie ,,Modernizare DN 1S km 0+000-23+830" - DRDP Brasov"

Quote from: NGC on July 19, 2022, 07:12:34 PMA ofertat doar asocierea GEIGER TRANSILVANIA + GEIGER BRASOV.

Licitatia a fost anulata.

tom_sawyer

#7555
"Verde" de la CNAIR pentru Drum acces punct vamal Isaccea!

În ședința Consiliului de Administrație al Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere din această săptămână, la unul din punctele de pe ordinea de zi a fost aprobată demararea procedurilor de semnare a protocolului de colaborare între CNAIR și Primăria orașului Isaccea, județul Tulcea pentru proiectul "Elaborare studiu de fezabilitate pentru obiectivul de investiții "Drum acces punct vamal Isaccea".

"În prezent, drumul de acces către Punctul vamal de la Isaccea se face pe acel drum care pleacă din DN 22 E87 și care în prezent este aglomerat de TIR-uri în așteptare. Printr-un proiect de finanțare aflat în derulare pe Programul de vecinătate România – Ucraina acel drum de acces de la DN 22 E87 la Punctul Vamal va intra în modernizare de anul viitor astfel încât, în lipsa unei căi de acces alternative vă dați seama că Punctul vamal de la Isaccea se închide. Protocolul de colaborare dintre moi și CNAIR ne dă nouă posibilitatea să facem un studiu de fezabilitate pentru acest drum de acces care să fie spre direcția viitorului drum expres, undeva spre Revărsarea.  Desigur vorbim despre realizarea acestei investiții din fonduri europene. Pe de altă parte, luăm foarte în serios și varianta de realizare a unei căi de acces spre punctul vamal dinspre Tulcea, prin zona digului, și amenajarea unei parcări pe un teren de circa 3 hectare situat în imediata vecinătate a punctului vamal ceea ce a rezolva, în parte, problema parcării TIR-urilor cu care ne confruntăm încă din vară" a declarat primarul orașului Isaccea, Anastase Moraru.


infotulcea.ro


tom_sawyer

Pe DN2, în zona com. Nicolae Bălcescu, jud. Bacău, vor monta parapet pe rulouri pe axul drumului.

min. 59:58
http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=398.msg394342#msg394342

slartibartfast

O parte a pasajului de la Prejmer, pe DN 10, a căzut / Circulaţia feroviară pe relaţia Hărman – Prejmer a fost reluată cu tracţiune Diesel:

QuoteO parte din pasajul de pe DN10, la Prejmer, a căzut, joi după-amiază, iar traficul feroviar a fost blocat, ulterior fiind afectat. Zona este în şantier, traficul fiind închis încă din 16 septembrie. Mai multe trenuri circulă cu tracţiune Diesel, pe relaţia Hărman – Prejmer.

...

CNAIR a instituit, încă din 16 septembrie restricţii în zonă. Compania a drumuri a anunţat că circulaţia se închide în totalitate pe pasajul de pe DN10 din zona Prejmer, lucrările fiind devansate "din cauza problemelor structurale accentuate de lucrările de punere în siguranţă şi de traficul intens din zonă".

Înțeleg că e vorba de nodul DN10-DN11 de lângă Hărman.

dumbravaandrei

Da, e vorba de acest pod din nodul DN10xDN11.
Restrictiile sunt instituite mai de dinainte de 16 septembrie. Cam de pe la sfarsitul lui August. A fost o perioada in care mai intai au fost restrictii de viteza la 20 km/h, apoi la 16 septembrie s-a inchis circulatia si au inceput lucrarile de reparatie.
La momentul caderii grinzii nu se circula pe acel pod. Masinile care intrau in santier intrau de la capete, dar nu il traversau.
Probabil ca a fost o eroare de executie sa cada asa peste calea ferata. Cu siguranta grinzile trebuiau inlocuite. Din ce s-a informat public, inainte de incident, abordarea prezentata a fost de reconstructie a podului si consolidari la pilonii pe care se sprijina.

ijwtsh

Moment istoric, mai ca nu-mi vine a crede.

Ilie Bolojan pe Facebook:

QuoteREABILITAREA DRUMULUI DN 19B, ÎN LICITAȚIE
Unul din drumurile naționale ce traversează județul Bihor, a cărui stare lasă mult de dorit, este DN 19B. Leagă nordul județului Bihor de Sălaj.
Din cei 20 de km care sunt în stare proastă pe teritoriul județului Bihor, jumătate, primii 9 km dinspre Chiribiș, au fost scoși la licitație de către Direcția Regională de Drumuri și Poduri Cluj, în vederea reabilitării.
Valoarea estimată a lucrărilor este de peste 7 milioane de euro, iar ofertele vor putea fi depuse până în 20 octombrie. După stabilirea firmei câștigătoare și semnarea contractului de execuție, la începutul anului viitor ar urma să înceapă lucrările. Conform contractului, trebuie terminate în maxim 10 luni. În toamnă, acest prim tronson va fi complet reabilitat.
În paralel cu această procedură, studiul de fezabilitate pentru reabilitarea porțiunii următoare, până la limita cu Sălajul, este în faza de avizare la Compania Națională de Autostrăzi. După obținerea aprobărilor, se va demara procedura de licitație și pentru cel de-al doilea tronson, până la sfârșitul acestui an.
Dacă nu vor fi întârzieri în aceste proceduri de contractare, până la sfârșitul anului viitor ar trebui să se circule în condiții decente și pe acest drum.
Cu toate că starea acestui drum național nu este responsabilitatea directă a Consiliului Județean Bihor, se cuvine să îmi cer scuze tuturor celor care-și strică suspensiile mașinilor trebuind să circule în zona Suplacu de Barcău. Am făcut demersuri în toată această perioadă pentru reabilitarea drumului, dar știu că asta nu-i încântă pe cei care au circulat pe acest drum.
Mulțumesc domnului Cecan, directorul DRDP Cluj și echipei tehnice pentru urgentarea proiectului, iar conducerii CNAIR și Ministerului Transporturilor pentru alocarea fondurilor necesare.