DN2S/DN22J Brăila-Jijila/Smârdan și pod suspendat peste Dunăre

Started by yetiman, April 18, 2017, 12:23:20 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

subway

Vedea-te-as calare pe ea cand se balangane in bataia vantului agatata in doua cabluri!
Mai, mai, mai, ce viteji mai sunteti unii dintre voi palavragind din sufragerie...
:) :) :)
Incalzirea vremii e de bine dar vine insotita de rafale serioase de vant...

Ionut

Cred ca ar fi cazul sa o lasi mai usor cu apelativele pentru noi, ăștia din sufragerie.

Stie cineva care va fi înălțimea tablierului fata de luciul fluviului în axul senalului?

Raducu Popa

Update de azi:

paulmare

^ pai tocmai de vant nu o lasa sa stea doar agatata in cabluri, si au confectia aia metalica care o tine intre piloti si nu lasa grinda sa se balangane
foarte cu cap s-au pregatit, nu improvizeaza pe santier
sus e chiar interesant cum o sa fixeze grinzile in cele 4 sloturi care le-au lasat

vladioan_bv

si cand ma gandesc ca am primit ban pt ca am exagerat cu plusurile si minusurile pe care le-am dat.. iar pt astfel de mesaj nici macar nu este sters

subway

^^
Si cum ai vrea sa reactionez la afirmatii de genul o <tevusca> atunci cand e vorba de ditamai grindoiul?
Inaltimea intradosului tablierului fata de oglinda apei nu e o cifra fixa, sunt vreo trei, fata de etiaj (apa la minim), fata de nivelul mediu sau de cel maxim prognozat si e de peste 30m, cifra oficiala vehiculata e 38m (cel mai probabil fata de etiaj)
Intreaba-l pe colegul horatiu ca de acum ar trebui sa stie precis!
:)

danutzu_1069

^ S-avem pardon, eu m-am referit la forma pe care o are, si la faptul ca este goala  si nu bloc de beton masiv....
Sau sa ii zicem tub rectangular de beton?

@subway, ne mai cunoastem si de pe alt forum.... dar parca aici esti mai.... incisiv....

subway

Nu, ii spunem grinda casetata.
Si ca sa fie lucrurile clare nu m-as mai vedea calare pe grindoiul ala ca nu prea mai am conditia fizica necesara.
In ce priveste incisivitatea e firesc. Cand esti tanar iti pare ca viitorul e o infinitate, pe masura ce avansezi in varsta te raportezi nu la timpul trait ci la speranta de viata ce se tot scurteaza si la un moment dat te cam apuca disperarea cand compari ce ai apucat sa realizezi fata de tot ce ti-ai fi dorit si visat, cam asta e filosofia vietilor noastre trecatoare...
Nu mi-e rusine de nimic din ce am facut pentru ca am pus tot sufletul dar mi-as fi dorit mai mult.

danutzu_1069

@Subway, apropo de "Vedea-te-as calare pe ea cand se balangane...." am avut ocazia sa lucrez la inaltime... in bataia vantului, dar si a ploii reci de iarna..... Deci stiu ce inseamna... Si nu vreu sa enumar lucrarile la care am fost...

Grinda casetata  :cheers:.... nu-mi venea termenul   :lol: :lol:

subway

Ok, no problem, hai sa vedem cum depasim vantoasa prognozata taman luni...cica de marti se mai linisteste.

danutzu_1069

#1855
Dar pana atunci, sa ne "delectam" cu  o "plimbare" in bataia vatului  :lol: pe catwalk-ul podului de la Canakkale...
Catwalk care este gata montat, cu toate acareturile pentru a "însăila" cablurile de sustinere.....



Si inca ceva... cabluri, cabluri (min 7:50)..... de data asta la podul Osmangazi, tot cu IHI la butoane.  ;)


RaduC

Pe pagină CNAIR avem publicat un filmuleț cu detalii interesante despre construcție și pașii următori. Vorbesc unii dintre inginerii IHI

https://www.facebook.com/1555709434689130/posts/2744779499115445/

rocklee

RaduC @....printre inginerii care dau explicatii...in filmarea celor de la CNAIR....este cumva si subway...vad ca se pricepe la toate.... :D 8)

danutzu_1069

#1858
@rocklee, subway nu lucreaza acolo.. Doar are prieteni... El activează la un alt nivel, cu minus... ;)
sper sa nu se intelega \ interpreteze gresit...  :)

Ionut

Nivelul "cu minus" se referă la metrou, sa nu se interpreteze/inteleaga gresit.