Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

horatiu.cosma

Păi normal că abia acum, când se încing spiritele și începe lumea să întrebe despre deschiderea Alba Iulia Sud mai rapid. Din 2014 până în 2019 Pizzarotti a știut, dar s-a făcut că plouă, iar CNAIR nu a avut nicio curiozitate de ce nu continuă acolo lucrările (sau și dacă a știut, nu a avut se pare niciun interes să rezolve problema). Oare Search în SF a identificat zona asta, sau pe google maps nu apare și atunci...

luc

#13516
Acum a devenit publică; după cum se vede în filmarea din octombrie era acolo sigur mai de mult...

Ce este cert ca în momentul în care s-a făcut SF-ul, cum se fac la noi(!), nu era trecută sau...

adiarc

problema e chiar mai complicata...nu cred ca e posibila construirea bretelei dupa simpla indepartarea a unei parti din deseuri...acolo terenul de fundare are probleme,ceea ce inseamna costuri suplimentare mai mari,plus ca da din nou apa la moara puturosilor de la pizzariotti ( p mic ),care au iarasi motive destule pt intarzieri si/sau claimuri.
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Harry

^^ Ce te mira ca abia acum au aflat  :lol:
uite aici pe plaja , palaria lui neagoe zace de aproape 30 de ani :))


danutzu_1069

#13519
Cum spuneam mai devreme, nu este simplu cu gropile de gunoi. Mai ales alea vechi.
TOT gunoiul (deseurile) trebuiesc luate de acolo, si nu stiu cum este cu culoarul expropiat....
Terrnul trebuie sapat mai mult, igienizat, etc..
Nu stiu cine trebuie sa se plimbe pe la gropile de gunoi sa solicie acceptarea deseurilor....
Contract.... Plata....
Este o gura de oxigen pentru pizzaroti....
Ca sa intarzie si sa ceara claimuri...


Oare se poate reloca breteaua???

infraAdi_ro

da este o gura de oxigen si tind sa cred ca au lasat chestia  asta acum  sa se afle sa poata cere claimuri si extensii de timp.
Sa nu uitam totusi ca au o factura scadenta din data de 18.12.2018 de 15,1 milioane si inca o factura depusa  in ianuarie de 14.7 mil care inca nu e scandenta.Cred ca au cam lucrat pe banii lor ......
Totusi nu le iau apararea pentru ca stiu ritmul lor de lucru si problemele manageriale si de personal pe care le au.(am lucrat 1 luna pe acest sector).
Romania are un viitor doar daca are prezent!

voicul

Deci deschidere in 2019 nu se va intampla pe ST1. Nici macar pe bretele scurte.

Chiar eram mirat de ce ritm a prins Pizzarotti pentru luna ianuarie.

danutzu_1069

#13522
Si pun pariu ca stiau de groapa de cand au batut tarutii de delimitare pentru bretea.... si cand au inceput decopertarea.... Fix acolo s-au oprit....
Apropo, ca mi-am amintit de grafice, oare pentru executia bretelei nu o exista un grafic de lucrari?
So respectat graficul de lucrari?
Inginerul nu a intrebat de ce nu se face nimic la bretea?
(intrebarile pot continua.... si tare mi-e ca aflam ca si cccnair stia....)

Europiu

Pe langa faptul ca imi bag picioarele in ea de treaba cu cacanairu' si macaronarii, vreau sa stiu daca este posibil, legal, sa schimbe traseul. Adica, bai nene, ocoleste dambul ala, ca nu are 5 kilometri.
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

Ionut

Declaratii oficiale CNAIR (directori). Astazi, SCS Transport.

ST1, Pizzarotti. Termina in 2019. :lol: Asa zice CNAIR. Il trec la tinte de km de inaugurat in 2019. Evident ca i-am combatut... dar na... ce dracu sa mai zic si cum sa mai zic. Am insistat ca nu au sanse in 2019! Si le-am cerut direct sa faca in asa fel incat sa termine Sebes-Alba Sud pe bretelele scurte. Au confirmat ca maine (miercuri) au o intalnire cu Pizzarotti si mi-au promis ca aduc in discutie cerinta mea, sa se focalizeze in 2019 pe Sebes-Alba Sud (bretele scurte) si sa termine bucata asta, sa nu mai alerge dupa cai verzi pe pereti. Nu stiu daca chiar mi-a promis la modul serios si o sa o faca... sau a fost doar asa sa-mi inchida gura. Evident, trebuie cu fiecare ocazie sa reiau cerinta, mai ales cu groapa de gunoi... poate chiar maine.

ST2, Aktor. Nu o sa va vina sa credeti. CNAIR: terminam in 2019 si deschidem. Imi venea sa-i iau de camasa si sa sterg cu ei pe jos. Erau fix langa mine, 3 mai-mari din CNAIR. Auzi la ei, termina ST2 in 2019. Le-am zis ce progres au avut Aktor in 2018: 5%. Pe AN!!!! Ca nu, ca in 2019 se mobilizeaza si termina. Imuni, nu ai ce sa le faci.

Culmea, culmea culmilor, cei din AM POIM si din Organismul Intermediat Transport (OIT, parte din MT), sunt mult mai aproape de realitate. Nu dau ST1 si ST2 in 2019 (nimic din A10). Dar CNAIR nu si nu, ca ei fac, spera, constructorii se mobilizeaza... 2019.

Mda. As mai zice dar mai e si maine o zi si mai am nevoie de 2-3 nervi.

luc

Îmi pare rău pentru Pizzarotti dar e vizibilă și din satelit acea formă neregulată. Cunoscând zona nu cred ca este posibilă ocolirea. Cred ca cel mai rapid se găsesc soluții tehnice pentru ecologizare și fundarea terenului. Evident cu bani în plus... Asta dacă se vrea, teoretic, să circulăm pe aici în 2019.




TibiV

Quote from: Ionut on January 29, 2019, 10:09:42 PM
ST2, Aktor. Nu o sa va vina sa credeti. CNAIR: terminam in 2019 si deschidem. Imi venea sa-i iau de camasa si sa sterg cu ei pe jos. Erau fix langa mine...

Erau langa tine si marmotele cu staniolul pregatit?!...

Nici nu stiu cat este de ras si cat este de plans... >:(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

subway

Nu e de mirare ca cei de la AM sunt mai realisti. Au un soft de monitorizare si prognoza chiar <destept>.

Ionut

Nu iti trebuie niciun soft sa iti dai seama ca Aktor nu termina in 2019. Iti trebuie doar bun simt... dar asta e mai rar/mai scump decat softul... noapte buna.