Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Andi


Phenol

M-a anuntat un prieten din zona ca lucrarile de reabilitare din gara Deva au fost sistate din cauza unor vestigii arheologice gasite sub liniile demontate.

dan tm

Bai dar cum le nimeresc astia doar in vestigii.

Cred ca si partea asta cu vestigiile a primit o prea mare importanta in tara noastra la fel ca aia cu natura si cu ciinii. Nu poti sa tai un pon ca vin astia cu natura iti dau amenda apoi pomul cade si omoara pe cineva sau distruge 3 masini si e devina ,,administratorul domeniului p..." ca nu a luat masuri. Nu conteaza ca cu o zi inainte a primit amenda pentru ca a vrut sa aia masuri.

Asa si astia cu vestigiile, dupa parerea lor ar trebui sa traim in epoca aia a vestigiilor pe care le gasesc.


Ovi

Salutare și bine v-am găsit e primul meu post aici pe forumul pe unde merg.  :D As dori să vă întreb dacă știți ceva de gara Simeria ?
S-au început lucrări în gara sau încă nu se pune problema de așa ceva?  :)

cuculean

De fapt, este vorba despre obtinerea Certificatului de descarcare arheologica, ce nu a fost obtinut de beneficiar (CFR-ul) anterior inceperii lucrarilor.
Judetul Hunedoara (si nu numai) este o zona cu patrimoniu arheologic. Certificatul de descărcare de sarcină arheologică anulează regimul de protecţie instituit anterior asupra terenului în care a fost evidenţiat patrimoniu arheologic; prin aceasta, terenul respectiv poate fi redat activităţilor umane curente, respectiv se pot executa lucrări de construcţii.

Alt motiv ar fi urmatorul: s-au efectuat demontari din zonele in care viitoarea cale ferata pastreaza actualul amplasament; pentru zonele in care calea ferata este deviata de la actualul traseu, din cate stiu, nu sunt finalizate expropierile.

cristi5

^ Exista autorizatie de construire pe toata distanta 614-Simeria (vezi cateva mesaje mai sus), mai putin vreo 300m la Varadia de Mures. Asta inseamna ca exproprierile necesare pt autorizatie sunt facute.

Cum e cu arheologia la CFR nu stiu, credeam ca trebuie facuta doar pe trasee noi... Isi aminteste cineva cum a fost pe restul coridorului?

ioandorin

^
Pe distanța Km614 -Pauliş  (ce am vazut) s-au făcut săpături ici-colo DOAR unde vine pe amplasament nou !
   Apropo,astăzi s-a inchis firul II Pauliş cap x-Radna lin.4,5 capx,y,unde s-a început demontarea si modificarea macazelor ce dau acces la aceste linii timp de 12 :lol: luni !!!!

ioandorin


ioandorin

A dispărut si fostul sediu al districtului L,


...si magazia din parte dreapta  a clădirii de călători, apărând fundația de la peronul lin.1-II !
[/URL



Powered by [URL=http://proinfrastructura.ro/poze.html]API/PUM imgur uploader
[/size]

ioandorin

Aici solul unde va veni viitoarea linie 2 directă a fost "întărit " cu dorosol (!?!?) deoarece nu a corespuns probelor făcute. 






Powered by API/PUM imgur uploader

Phenol


alecu26

Quote from: Ovi on June 05, 2018, 12:46:31 AM
Salutare și bine v-am găsit e primul meu post aici pe forumul pe unde merg.  :D As dori să vă întreb dacă știți ceva de gara Simeria ?
S-au început lucrări în gara sau încă nu se pune problema de așa ceva?  :)

Cred ca va fi foarte complicat acolo. Cladirea e monument istoric si cam sta sa cada...acoperisul si subsolul fiind in stare deplorabila.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Andi

Din cate am auzit, de Simeria se vor apuca dupa ce va fi gata statia Deva, ca sa mute trenurile acolo.

Mircea-HD

Ce sa mute ? Se gandesc probabil sa mute si depoul ?!?  :lol:
Ce usor este sa teleportam cladiri linii etc ...
Mai greu e cu trenurile ... ca acum sunt trenuri de marfa care asteapta si peste 24 de ore pe Regulatoarele Sibiu si Brasov o trasa spre Curtici
Cand vor incepe lucrarile in Simeria vor fi nevoiti sa ANULEZE foarte multe trenuri de calatori ... ca sa nu mai vorbim de trenurile de marfa ... Si acum doar sunt anulate trenurile ce intrau in Deva ...
Cand se va termina cu rahatul asta de RECONSTRUCTIE se va constata ca nu mai au nici calatori si nici de marfa care sa justifice anii de trafic cu viteza melcului ... ca sa nu mai vorbim de banii bagati in companiile straine ce sug acum la contractele astea. Mai ales ca pana atunci va fi gata si autostrada !!!
Singura speranta ce ne ramane este ca cei ce au luat deciziile astea sa nu crape pana sa-i traga cineva la raspundere.
P.S. In Simeria nu a inceput nimic deocamdata si nici nu se intrevede nimic la orizont.

dan tm

Oare de ce nu se indreapta marfa si spre Salonta, Episcopia, Bihor, Valea lui Mihai, Carei pina termina astia cu nebunia de ,,reconstructie a culoarului IV paneuropean"?