Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 10 Guests are viewing this topic.

marcelbanu

Demontează eclisele de legătură dintre segmentele de linie apoi vin cu un utilaj
o macara defapt, ridică tronsonul respectiv și-l depozitează în altă parte !
Acum e curat în zona liniilor V - VIII...

P.S. Aveam un filmuleț cu ridicarea unui tronson, sper să-l găsesc.

Găsit !

Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !

Ionut

Viteza melcului...




CFR Infrastructura pe Facebook

Podul feroviar în formă de arc - termen de finalizare IULIE!

Podul feroviar în formă de arc cu o deschidere de 125 m, situat între Sighişoara şi Aţel, asigură legătura cu cele două tuneluri de cale ferată dublă nou-construite, tunelul Sighişoara (401 m) şi tunelul Daneş (969 m). Tunelul Sighișoara, finalizat în proporţie de 95% și Tunelul Daneș, cel mai lung tunel de cale ferată nou-construit în România după 1989, finalizat în proporţie de 92%, permit atingerea vitezei maxime de circulaţie de 160 km/h pe o lungime cât mai mare a traseului Sighişoara - Aţel.

Pe Facebook gasiti cateva detalii tehnice despre pod si tuneluri.










NGC

Sa trecem si 2 AC foarte proaspete.

22.05.2018: "Lucrări de desființare ,,Reabilitarea liniei de cale ferată Simeria – Curtici - Frontieră, parte componentă a Coridorului IV Pan European, Tronson km 614+000 - km 470+022 (Simeria) " Județul Arad și Județul Hunedoara – ETAPA II – amplasament existent"

22.05.2018: "Lucrări de construire ,,Reabilitarea liniei de cale ferată Simeria – Curtici - Frontieră, parte componentă a Coridorului IV Pan European, Tronson km 614+000 - km 470+022 (Simeria)" Județul Arad și Județul Hunedoara – ETAPA II - amplasament existent și culoar expropriat"

cristi5

Suna promitator. Stie cineva ce inseamna etapa 2 si ce mai e de expropriat?

Sau poate are cineva timp sa se uite in AC, e un link la ACuri in "legaturi utile" in semnatura mea.

Ionut


cristi5

^ al 2lea AC zice "amplasament existent si culoar expropriat"

Banuiesc ca primul AC _demonteaza_ CF de pe amplasament existent acolo unde CF e mutata altundeva= culoar expropriat= variante de viteza

Ionut

Esti sigur ca amplasament nou = culoar expropriat? :) O fi, nu zic. Intreb doar. Poate vedem si textul exact al acestor AC ca sa ne lămurim.

cristi5

Le aveti aici, cele  in format google doc sunt scanate deci se pot copia mai usor. Pentru a scana, click dreapta, Open with... google docs

https://drive.google.com/drive/folders/16gykRzcqwhPyqdt6I0C2-uX0bFDKh_5Y

Este vorba despre

Quote
ETAPA II - amplasament existent şi culoar expropriat exclusiv intervalul km 547+625 - km 547+325- culoar expropriat

Si exproprierile sunt asa (de la est la vest in jud Arad, de la vest la est in jud Hunedoara :) )

Quote
Anexa aferentă, conform
Deciziei de expropriere nr. 1/4347/26.10.2017 - UAT Petris,
Deciziei de expropriere nr. 1/4348/26.10.2017 - UAT Savarsin,
Deciziei de expropriere nr. 1/4349/26.10.2017 - UAT Varadia de Mures,
Deciziei de expropriere nr. 1/4350/26.10.2017 - UAT Bata,
Deciziei de expropriere nr. 1/4351/26.10.2017 - UAT Barzava,
Deciziei de expropriere nr. 1/4352/26.10.2017 - UAT Conop,
Deciziei de expropriere nr. 1/4353/26.10.2017 - UAT Lipova,
Deciziei de expropriere nr. 1/4354/26.10.2017 - UAT Paulis,
Deciziei de expropriere nr. 1/4355/26.10.2017 - UAT Ghioroc şi


Deciziei de expropriere nr. 1/4735/14.11.2017 - UAT Zam,
Deciziei de expropriere nr. 1/4736/14.11.2017 - UAT Burjuc,
Deciziei de expropriere nr. 1/4737/14.11.2017 - UAT Gurasada,
Deciziei de expropriere nr. 1/4738/14.11.2017 - UAT Ilia,
Deciziei de expropriere nr. 1/4739/14.11.2017 - UAT Branisca,
Deciziei de expropriere nr. 1/4740/14.11.2017 - UAT Vetel,
Deciziei de expropriere nr. 1/4741/14.11.2017 - UAT Soimus,
Deciziei de expropriere nr. 1/4742/14.11.2017 - UAT Deva,
Deciziei de expropriere nr. 1/4743/14.11.2017 - UAT Simeria,

precum şi în domeniul privat aflat în administrarea CN CF "CFR" SA în condiţiile legii.

excluse din AC sunt

Quote
Nu fac obiectul prezentei autorizaţii următoarele:
- construcțiile care au suprafaţa desfășurată mai mare de 600 m2 pentru care este necesar avizul I.S.U.
- intervalul cuprins între km ex.547+625 - km ex.547+325, zona Sit 6 ,,La Cetate" de pe raza localității Vărădia de Mureş-Jud. Arad, aferentă culoarului expropriat. Este interzisă afectarea acestei zone înainte de implementarea condiționărilor impuse prin Avizul nr. 133/Z/ 05.05.2018 emis de către Ministerul Culturii si ldentității Naționale - Directia Județeană pentru Cultură Arad. Beneficiarul titular al autorizaţiei de construire și antreprenorul sunt obligaţi să respecte întocmai condiționările din Avizul mai sus mentionat, şi răspund în cazul neîndeplinirii acestora, potrivit legii;


Si acum despre valoarea lucrarilor. Va rog sa va asezati.

Quote
Valoarea lucrărilor autorizate, fără TVA : 2.917.026.351,819 lei reprezentând valoarea lucrărilor (construcții și instalaţii), declarată de solicitant și înscrisă în cererea de autorizare - cap.4.1. din Devizul general- Etapa II

Certificate de urbanism si alte avize:

Quote
Executarea lucrărilor sus mentionate se autorizează în temeiul
Certificatului de Urbanism nr. 32/08.10.2014 emis de Consiliul Judeţean Arad şi
Certificatul de Urbanism nr. 144/10.10.2014 emis de Consiliul Județean Hunedoara,

valabile până la finalizarea lucrărilor, cu condiţia respectării tuturor condiționărilor impuse de avizatori, şi anume,

a furnizorilor de utilități,
a altor avize şi acorduri specifice ale administraţiei publice centrale sau ale serviciilor descentrate ale acestora,
a normelor şi a normativelor tehnice în vigoare specifice executării acestora,
a prevederilor Legii nr. 50/1991 privind autorizarea lucrărilor de construcții, republicată, cu toate modificările şi completările ulterioare,
a Legii nr. 10/1995 privind calitatea în constructii, cu toate modificările şi completările ulterioare,
ale Legii nr. 213/1998 privind bunurile proprietate publică cu modificările şi completările ulterioare şi
a prevederilor documentației tehnice (D.T.) pentru autorizarea executării lucrărilor de construire (D.T.A.C.) înregistrat cu nr. 91 35311.1, elaborată de către POYRY și însuşită de către C.N. C.F. "C.F.R." S.A. - Direcția Dezvoltare în anul 2018,
care a preluat toate atribuţiile conform art. 23 din Legea nr. 10/1995 cu modificările și completările ulterioare, respectiv,
de arhitect Margareta Fotache/ arhitect cu drept de semnătură, înscris în Tabloul Naţional al Arhitecților cu nr. 4065 și
arhitect Andrei Petruţ Miu înscris în Tabloul Naţional al Arhitecților cu nr. 6094,
în conformitate cu prevederile Legii nr. 184/2001 privind organizarea şi exercitarea profesiei de arhitect, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, aflat în evidenta Filialei teritoriale a Ordinului Arhitectilor din România, după caz.

cristi5

Aici lucrarile autorizate (din "anexa AC nr 27")

2 tuneluri in lungime totala de 837m
1 polata, 340m
18 poduri si pasaje (toate noi), in lungime totala de 2356m (aici cred ca sunt incluse cele 9 poduri peste Mures)
15 podete (toate noi) 459m

si din pacate 9 treceri la nivel definitive, plus 13 provizorii
drumuri deviate: 8,7km

Traseul nou (variantele de viteza) insumeaza 42km de linie simpla, deci vreo 21 km de linie dubla. Nu prea imi iese la socoteala de ce linia de contact are doar 18,73 km... Drumuri de intretinere 80km ??




Powered by API/PUM imgur uploader

TibiV

http://www.cfr.ro/index.php/comunicate-de-presa/comunicate-de-presa-2018/4220-23-mai-2018-santierele-feroviare-din-centrul-tarii-vor-fi-verificate-periodic

Şantierele feroviare din centrul ţării vor fi verificate periodic

Bucureşti, 23 mai 2018

Directorul General al CFR SA, Ion GAVRILĂ i-a convocat pe şantier, în zilele de 21 şi 22 mai 2018, pe toţi reprezentanţii firmelor de construcţii şi de consultanţă pentru a verifica evoluţia lucrărilor de modernizare a infrastructurii feroviare pe cele 5 şantierele operaţionale, deschise între Sighişoara şi Simeria (173,47 km).

Stadiul fizic de execuţie pe loturile Sighişoara - Aţel, Aţel - Micăsasa, Micăsasa - Coşlariu, Coşlariu - Vinţu de Jos, Vinţu de Jos - Simeria este cuprins între 85% şi 99%. Directorul general al CFR SA a solicitat însă constructorilor menţinerea ritmului de lucru şi a gradului de mobilizare, pentru a se încadra în graficele de execuţie, la următoarele patru obiective:

-       podul feroviar în formă de arc, peste râul Târnava Mare, unde constructorul a anunţat că va termina lucrările în luna iulie

-       zona variantei de traseu Podul Mureş - Coşlariu, unde au existat problemele la terenul de fundare, constructorul dând asigurări că va menţine un front normal de lucru pe varianta de traseu expertizată

-       Vinţu de Jos unde au fost finalizate lucrările la infrastructură, în execuţie la ora actuală fiind clădirea staţiei, lucrări care vor respecta graficele asumate de către constructor

-       zona Turdaş, unde constructorul a anunţat că până în luna iulie va finaliza lucrările de relocare a conductei de gaze.


De asemenea, în cadrul acestei întâlniri au fost clarificate din punct de vedere tehnic toate problemele care au apărut în execuţie şi au fost stabilite măsurile obligatorii necesare optimizării soluţiilor tehnice constructive pe fiecare obiectiv în parte, în scopul reducerii duratelor de execuţie şi, implicit, a costurilor.

Managerul CFR SA le-a transmis constructorilor şi consultanţilorc ă verificarea stadiului de execuţie a lucrărilor pe şantiere în această formula comună - beneficiar, constructor, consultant - va continua şi în perioada următoare, astfel încât recepţia la terminarea lucrărilor la staţii, linii, instalaţii auxiliare, poduri, podeţe, tuneluri să respecte calendarul asumat pentru trimestrul III.

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

alexV

Câteva poze de azi de la podul Mureș, pizzarotti, consolidări terasament


Sent from my iPhone using Tapatalk

Ionut

În ce stadiu sunt lucrările pe cele cinci șantiere feroviare din centrul ţării

Stadiul fizic de execuție pentru lucrările de modernizare a căii ferate dintre Sighișoara și Simeria este cuprins între 85% și 99% pe cele cinci loturi cu o lungime totală de 173 km. Lucrările au acumulat mai mulți ani de întârziere și estimările sunt că modernizarea căii ferate între Sighișoara și Curtici va fi gata în 2022 sau 2023. Directorul General al CFR SA i-a convocat pe şantier, în zilele de 21 şi 22 mai 2018, pe toţi reprezentanţii firmelor de construcţii şi de consultanţă pentru a verifica evoluţia lucrărilor de modernizare a infrastructurii feroviare pe cele 5 şantiere operaţionale, deschise între Sighişoara şi Simeria (173,47 km).

Stadiul fizic de execuţie pe loturile Sighişoara - Aţel, Aţel - Micăsasa, Micăsasa - Coşlariu, Coşlariu - Vinţu de Jos, Vinţu de Jos - Simeria este cuprins între 85% şi 99%. Directorul general al CFR SA a solicitat însă constructorilor menţinerea ritmului de lucru şi a gradului de mobilizare, pentru a se încadra în graficele de execuţie, la următoarele patru obiective:

- podul feroviar în formă de arc, peste râul Târnava Mare, unde constructorul a anunţat că va termina lucrările în luna iulie

- zona variantei de traseu Podul Mureş - Coşlariu, unde au existat problemele la terenul de fundare, constructorul dând asigurări că va menţine un front normal de lucru pe varianta de traseu expertizată

- Vinţu de Jos unde au fost finalizate lucrările la infrastructură, în execuţie la ora actuală fiind clădirea staţiei, lucrări care vor respecta graficele asumate de către constructor

- zona Turdaş, unde cosntructorul a anunţat că până în luna iulie va finaliza lucrările de relocare a conductei de gaze.

CFR spune că în cadrul acestei întâlniri au fost clarificate din punct de vedere tehnic toate problemele care au apărut în execuţie şi au fost stabilite măsurile obligatorii necesare optimizării soluţiilor tehnice constructive pe fiecare obiectiv în parte, în scopul reducerii duratelor de execuţie şi, implicit, a costurilor.

Managerul CFR SA le-a transmis constructorilor şi consultanţilor că verificarea stadiului de execuţie a lucrărilor pe şantiere în această formula comună - beneficiar, constructor, consultant - va continua şi în perioada următoare, astfel încât recepţia la terminarea lucrărilor la staţii, linii, instalaţii auxiliare, poduri, podeţe, tuneluri să respecte calendarul asumat pentru trimestrul III.

Hotnews

Vice33

Ministerul Transporturilor anunţă că etapa a doua a mega-proiectului de modernizare a căii ferate a primit autorizaţia de construire.

Ministerul Transporturilor anunţă că proiectul de modernizare a căii ferate frontieră-Curtici-Simeria, e­­ta­­pa a II-a, intră în linie dreaptă.

,,Unul dintre cele mai importante proiecte de investiţii în infrastructura feroviară derulat de CFR, sub coordonarea Ministerului Transporturilor, «Reabilitarea liniei de cale ferată Simeria – Curtici – Frontieră, parte componentă a Coridoru­­lui IV Pan European, Tronson km 614+000 – km 470+022 (Si­­meria)», Judeţul Arad şi Judeţul Hunedoara – ETAPA II – amplasament existent şi culoar expropriat exclusiv intervalul km 547+625 – km 547 + 325 – culoar expropriat – lungime de 144 km, a primit, marţi, 22 mai, autorizaţia de construire pentru executarea lucrărilor", se arată într-un comunicat al ministerului.

Proiectul, finanţat de Uniunea Eu­­ropeană prin Programul Operaţional Infrastructură Mare, costă aproape trei miliarde de lei şi este continuatorul unui alt proiect, care a vizat modernizarea căii ferate de la frontieră până în zona Ghiorocului. Acum, lucrarea va continua până în Simeria.

Sursa: http://www.aradon.ro/unda-verde-pentru-calea-ferata-frontiera-curtici-simeria/2048002


Vice33

Era dar nu era in forma integrala si nici sursa articolului...