Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 8 Guests are viewing this topic.

miahi

^^ Presupun ca ar fi de ajuns doar sa "constate" ca intr-un interval de timp nu a mai trecut nicio osie. De exemplu daca in 30 de secunde nu a mai trecut nicio osie -> se ridica bariera .


paulmare

#18961
Le numara cand intra pe sectorul curent, si considera ca trenul a iesit cand a numarat tot atatea osii in punctul de iesire - numararea se face intre doua puncte
La CFR principala problema e "ca se fura", cuprul si "ferul" sunt principalele cauze ale fiabilitatii reduse
Numaratoare de osii - cred ca aproape toti studentii de la profil electric acum 100 de ani  aveau ca tema de proiect la DCE asa ceva :) cu bloc de linie automata sau altceva 

aici inainte de bariera pun un numarator de osii, cand senzorul a terminat de numarat, blocul de comanda coboara bariera, celalalt senzor dupa ce a terminat de numarat tot atatea osii - blocul de comanda va ridica bariera
Mai mult de atat daca sunt doar 8 trenuri pe zi, nu cred ca va face cfr -ul doar bariera automata

Cristi N

Cred ca sistemul numara cate osii au trecut inainte de bariera si apoi numara din nou dupa aceasta, cand a ajuns la egalitate atunci da comanda barierei sa se ridice. In felul asta nu mai e nevoie ca trenul sa ajunga pe segmentul urmator.

Problema de fiabilitate ma gandesc ca s-ar putea manifesta in felul urmator: apar erori -> sistemul nu mai ajunge pe 0 -> nu mai da comanda de ridicare -> trenul trebuie sa ajunga pe segmentul urmator -> comanda de ridicare intarziata.

alecu26

Si prima numaratoare o intrerupe dupa ce se constata ca timp de X secunde nu a mai trecut nici o osie. Numaratoarele, ambele, se vor pune minim la o distanta egala cu cel mai lung tren care poate circula pe acea linie, plus acei timp de rezerva si de manipulare a barierei. Nu prea vad cum va scadea sub 5 minute.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

dan_c

e un lucru bun ca CFR s-a mobilizat pentru fluidizarea traficului celor aprox 14.5 km de autostrada


Oficial CNAIR va veni in data de 11 si 12 decembrie si a trimis in acest sens o adresa catre Antreprenori pentru Receptia / darea in trafic a loturilor:

Ungheni – Ogra (10,105 Km) - STRABAG
Ogra – Iernut (3,6 Km) - GEIGER
Iernut – Chețani (aprox 800 m din cei 17,9 Km) - Asocierea ASTALDI SPA - MAX BOEGL ROMANIA SRL - ASTALROM S.A. - CONSITRANS

cristi5

#18965
Quote from: Cristi N on December 07, 2018, 03:38:23 PM
Cred ca sistemul numara cate osii au trecut inainte de bariera si apoi numara din nou dupa aceasta, cand a ajuns la egalitate atunci da comanda barierei sa se ridice.

Ca sa fie fiabil, sistemul e redundant. Sunt mai multe numaratoare de fapt, si inainte si dupa bariera.

Daca acestea nu "primesc" acelasi numar, (de ex. inainte de bariera sunt 3 numaratoare, fiecare cu rezultatul lui) bariera trebuie deschisa manual. Nu stiu cum se semnaleaza problema dar sigur nu prin GSM :)

De-aceea trebuie sa fie un nene care verifica regulat. Ceea ce explica si de ce nu e instalat asa ceva la toate barierele posibile... Alte bariere sunt prea aproape de gara (nu mai ai unde pune numaratorul), la altele nu e curent electric, etc.

Fireste ca stiu detaliile tehnologiei de la frunzaverde :)

pentium10

Poze de la iesirea provizorie de la Nodul Iernut.

Am prins bariera, era deja jos cand am ajuns a 4-a masina am fost, am stat putin, si instant cum a trecut sageata albastra, s-a ridicat bariera. E un semn.
Giratoriul e complet. Si Astaldi a pus parapeti, pare totul pregatit, se poate deschide in orice moment. Sper ca avizele sa vina repede, si receptia loturilor Strabag si Geiger sa se realizeze. 

(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

pentium10

#18967
Cateva poze de pe lotul Straco Grup.

Forfota mare in Santierul Straco. La Nodul Chetani doar balize, probabil lucreaza la suprabetonare.
Dar lucreaza la armarea ridicarii E60 dupa cum se vede in poze.
Mai in colo, la Hadareni am vazut vreo 6-7 camioane incarcate si excavatorul lucra. Sincer nu am vazut pana acum asa de multe camioane Straco concentrate.
La capatul A3 existent se vede cateva fundatii, acolo ce se face? Si acolo CIC sau alta organizatie de santier? Nu stiu sigur.

ps. multumesc co-pilotulul pentru poze, si Nexus 5X ca stie sa faca poze faine din mers.

(GPS)


(GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

voicul

#18968
E clar ca se deschide A3 (tot posibil):  :lol:

alecu26

Am trecut in acelasi timp pe acolo Pentium. M-am mai intalnit cu cateva camioane Max Bogl pe DN intre iernut si Ludus. La Chetani la viaductul autostrazii peste DN era ceva rigla de pila betonata recent si i-am remarcat si eu pe acei fierari.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

cosminn

La Popasului se luaseră de borduri și puneau în rondul de sub pod pământ pentru vegetație. Banda a treia de la centură spre A3 e gata, parapeții montați; mai au doar marcajele de făcut.

Sorin62

#18971
La Petricani se trasau marcaje acum.
Era și Digi 24 cu un car de reportaj.

La Popasului sa terminat asfaltarea.

Hef

Au lucrat toata ziua si pe podul de la popasului. Au cofrat ceva pe pod din loc in loc.
A fost miscare si spre pod CF

Ionut

Cofrat pe pod adica pe asfalt? Daca da, rosturile de dilatatie, probabil. :)

Hef

#18974
In afara podului. Pe zona de pamant.
Ar putea fir pentru semne sau pereti antifonici.
As fi pus o imagine dar nu ma descurc pe telefon.