Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Ionut

A3 MIHAIESTI-ZIMBOR (3B1) KM 0+000-KM 13+260

Profile transversale tip - avem si sectiuni cu banda pentru vehicule lente!








Ionut

A3 MIHAIESTI-ZIMBOR (3B1) KM 0+000-KM 13+260

Consolidari si protectie drum - a se vedea cu rosu pe plansa unde se aplica!








Ionut

A3 MIHAIESTI-ZIMBOR (3B1) KM 0+000-KM 13+260

STRUCTURI MAJORE






















Ionut

A3 MIHAIESTI-ZIMBOR (3B1) KM 0+000-KM 13+260

Punctul de sprijin pentru intretinere din nodul Zimbor (vezi plansa nod Zimbor)





Parcare de scurta durata/spatiu servicii




Ionut

A3 NADASELU-MIHAIESTI (3A2) KM 8+700-KM 25+500
si
A3 MIHAIESTI-ZIMBOR (3B1) KM 0+000-KM 13+260


Planse de ansamblu SITURI ARHEOLOGICE

Nadaselu-Mihaiesti:


Mihaiesti-Zimbor si pana la Suplacu de Barcau:

Ionut

Astea au fost plansele pentru Nadaselu-Mihaiesti-Zimbor. Restul tronsoanelor scoase la licitatie intr-o alta zi. Puteti comenta.

pentium10

loturile sunt scoase ca fidic rosu ca au plansele si proiectarea gata?
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

Ionut

Unde vezi tu ca proiectarea e gata? :o :lol: Citeste si tu ce scrie pe plansele alea...

Loturile sunt proiectare si executie. Proiectarea e 12 luni, executia 24.

horatiu.cosma

Planșe există și la studiu de fezabilitate, nu doar la proiect tehnic.

bgd77

O stire despre PPP, nu stiu cat de serios e ziarul care o da:

https://www.cotidianul.ro/alianta-chinezo-turco-franceza-la-autostrada-ploiesti-brasov/

QuoteAlianță chinezo-turco-franceză la Autostrada Ploiești-Brașov. ,,Doar CCCC-Makyol , în calitate de consorțiu chinez-turc, a prezentat astăzi o ofertă pentru etapa de ofertă inițială a contractului de parteneriat public-privat pentru realizarea Autostrăzii Ploieşti- Braşov. Ambele companii au experiența uriașa în ceea ce privește parteneriatul public-privat și concesiunea.

Compania franceză EGIS este, de asemenea, de așteptat să facă parte din Compania de Proiect, sub rezerva aprobării de către Client. Aceasta aduce un beneficiu pentru succesul consorțiului, știind că EGIS are o experiență solidă în ceea ce privește proiectele în contextul PPP, în special în ceea ce privește operarea pe termen lung a proiectelor de autostrăzi (3200 km de autostrăzi operate și 62 km de tuneluri operate). Aceasta va consolida competența consorțiului, cu abilități solide de finanțare, construcție și operare pentru proiectul Ploiești Brașov.

În cazul în care Clientul aprobă EGIS în cursul negocierilor, partenerul privat al companiei Proiectului se va dovedi a fi o alianță chinezo-turco-franceză ,,

Gendan

Quote from: Ionut on March 26, 2019, 02:06:26 PM
A3 NADASELU-MIHAIESTI (3A2) KM 8+700-KM 25+500

STRUCTURI MAJORE (partea 1)





Stiu ca nu e PT, dar viaduct de 736m. Grija la optimizari, atat zic.

tonică

Pe Nadaselu-Mihaiesti cei de la Corsan au lucrat ceva ori s-au blocat in proiectare, atunci cand li s-a reziliat contractul? Vad ca siturile arheologice sunt "diagnosticate" intre 2016 si 2017. Oare s-a lucrat la ele?

marinul

incurci constructorii, corsan a fost pe Suplacu-Bors, Maltauro a fost aici, dar ambii au lucrat cam tot atat

Ionut

Maltauro nu a lucrat nimic pe Nadaselu-Mihaiesti.

horatiu.cosma

Mautauro a făcut ceva arheologie, foraje geo, proiectare. Probabil a mai obținut ceva avize (că am văzut niște avize din 2017 în documentație).