Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 4 Guests are viewing this topic.

asztalos

Poate nu s-a actualizat inca site-ul. Oricum, eu o sa fiu cel mai bucuros membru daca o sa vad ceva miscare pe Campia Turzii - Targu Mures. Am facut si pariu ca eu nu voi mai apuca sa ma deplasez pe autostrada de la Ungheni (cel putin) pana la Campia Turzii. Sper sa pierd pariul :)

ciprebbe

Sa il pierzi :D, si sa te vedem pe teren la pozat.
Sunt incarcate deja licitatii de astazi 04.03.2014 pe Seap.
Poate apare mai tarziu dar nu cu data de ieri.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

pasadia


cutter

Nu-mi aduc aminte exact expresia folosită de dl Șova, e posibil să fi spus: "ieri, 3 martie, am dat drumul la licitația Cîmpia Turzii-Tg Mureș" sau "au început procedurile". Ceea ce, din ce înțeleg, poate însemna și că doar s-a trimis documentația de licitație la ANRMAP pentru verificare. Ne-ar trebui stenograma/înregistrarea audio ca să știm exact ce-a spus, dar nu pare a fi disponibilă.


ciprebbe

^^^ Gilau - Turda e de 4 ani jumate deschisa si tot nu exista parcari sau spatii de servicii.
Practic nu exista nimic in afara de calea de rulare.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Goldmund

Quote from: ciprebbe on March 05, 2014, 03:35:13 PM
^^^ Gilau - Turda e de 4 ani jumate deschisa si tot nu exista parcari sau spatii de servicii.
Practic nu exista nimic in afara de calea de rulare.
Un articol mai vechi, in care se vorbea de planurile CNADNR pentru A3, Giau-Campia Turzii, de problemele avute atunci:
http://ziuadecj.realitatea.net/administratie/unde-ne-oprim-pe-autostrada--15673.html
Dar aceste obiective au fost atinse?
"Conform proiectului Autostrăzii Transilvania, în afara celor două puncte de servicii, tronsonul Gilău – Cîmpia Turzii va avea un punct de acces separat pentru autospecialele pompierilor, pentru echipajele SMURD şi pentru ambulanţe. "La kilometrul 38, în comuna Săvădisla, va exista o ieşire pentru autospeciale. De asemenea, tot aici, pe platforma pe care în prezent are o bază compania Bechtel, constructorul autostrăzii, va fi amplasat un centru de întreţinere, unde vor fi garate utilajele şi maşinile speciale cu care se va interveni pe acest sector de autostradă", a informat sursa din CNADNR."

ciprebbe

#2812
La km 38 exista acea iesire spre fosta baza Bechtel. Acolo e si centrul de intretinere.
Poate fi folosit de Smurd...dar nu ajuta la nimic.

LE:
Quote"în cazul punctului de servicii de la Mihai Viteazul, exista deja o benzinărie. Acolo va mai fi amenajată o parcare şi alte spaţii comerciale
:lol: :lol: :lol:  in vise....
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

panda80

Quote from: yuli 1 on March 05, 2014, 01:56:46 PM
http://www.zf.ro/eveniment/autostrada-bucuresti-ploiesti-deschisa-de-doi-ani-nu-are-nici-acum-parcari-spatii-de-servicii-sau-benzinarii-12196579

Asta chiar nu e o problema, pe 60km. In Germania exista posibilitatea de a merge 280km pe autostrada fara a intalni benzinarii (A11+A20). Trbuie semnalizat ca nu exista benzinarii si nu cred ca vor fi probleme.

Tavi

Chiar asa, intre centura si Petricani se vede ceva miscare?

hadrian

Nimic sambata din pacate.Nimic ieri din pacate.


Goldmund

Quote from: panda80 on March 05, 2014, 07:53:21 PM

Asta chiar nu e o problema, pe 60km. In Germania exista posibilitatea de a merge 280km pe autostrada fara a intalni benzinarii (A11+A20). Trbuie semnalizat ca nu exista benzinarii si nu cred ca vor fi probleme.

Eu nu cred ca autorii articolului respectiv s-au gandit mai intai la masina(si lipsa benzinariilor), ci la oameni si nevoile lor fiziologice.
De ex.
https://www.google.de/maps/@53.3939242,13.9932129,658m/data=!3m1!1e3
cu alei unde sa-ti misti picioarele, toalete, masute pentru a lua o gustare, etc.. Si daca nu pe autostrada, unde putem avea o civilizatie minima pentru conducatorii auto care traverseaza Romania?!
Dar ai dreptate, ziaristii raman confuzi...

Tavi

#2818
@igorashu: 60.000.000 lei/4,5=13,33 mn EURO. De banii astia trebuie sa:
- se termine lucrarile la cei ~4km executati deja si sa termine supratraversarea Popasului/Racovita + ovalul de dedsubt + relocare utilitati;
- sa inceapa restul drumului intre popasului + suprataversare CF Constanta + drumul pana in rond Gherghitei + rond Gherghitei + traversare balta Saulei + drum pana in Petricani x Fabrica de Glucoza + rond Petricani x FdG.
Sunt cinci lucrari de arta destul de grele/costisitoare + apoape 3 km de drum.

O alta intrebare care se pune este daca nu cumva banii sunt pentru lucrari deja executate anul trecut si care trebuie platite constructorului. Exista insa posibilitatea ca acesta sa lucreze in continuare pe banii lui si ce lucreaza acum sa incaseze in 2015.

Si daca ar reusi constructorul sa termine toata lucrarea nu s-ar intampla decat o mutare de "dop" din centura in Petricani si Gherghitei.

Finalizarea A3 in Bucuresti oricum ar trebui coordonata cu lucrarile necesare pentru o descarcare civilizata respectiv largire FdG, supratraversare Colentina la intersectia cu Doamna Ghica, o solutie pentru intersectia Gherghitei x Colentina x Fundeni (ar merge o subtraversare dar e scump al naibii).

nirolf

QuoteBucata de 6,5 km din Autostrada A3 care face legatura intre Soseaua de Centura si Bucuresti va primi anul acesta 280 de milioane de lei, potrivit datelor privind primele 20 de proiecte de investitii publice in 2014, prezentate joi de Liviu Voinea, ministrul delegat pentru buget. Acesti bani vin dupa ce in 2012 si 2013, aceasta lucrare a primit fonduri insuficiente. "Ciotul" de 6,5 km este in constructie, iar nodurile rutiere importante nu sunt finalizate. In conditiile in care s-au alocat acesti bani, lucrarea ar putea fi gata in acest an.


In anul 2013, pentru Autostrada A3, bucata dintre Soseaua de Centura si Bucuresti, s-au alocat circa 60 de milioane lei, platindu-se de fapt sumele restante pentru lucrarile din 2012. Termenul contractual de finalizare a lucrarii este 2015.

Sunt aproximativ 60 mil. euro anul ăsta, deci se plătesc lucrările de anul trecut, dar cred că sunt bani şi pentru lucări noi - ce s-a făcut anul trecut zic că nu are cum să mai mult de 4 km * 3-4 mil-km = maxim 15-16 mil. Eu zic că sunt bani pentru pasaje aici. Veşti bune.