Poduri, pasaje și viaducte

Started by davyl, October 13, 2011, 04:39:05 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

trifuhoria

Salutare,

In vecinatatea socrilor se construieste un pod nou peste Somes.
Interesanta arhitectura:
https://www.dejeanul.ro/content/comuna-vad-va-avea-pod-peste-somes-lucrarile-sunt-in-desfasurare-video/

PS: acum suntem in competitie, care se termina primul, cel de la Ciugud sau cel de la Vad :)

TVlad

Felicitari celor care au ales sa il construiasca asa. Nu e nimic revolutionar dar e o exceptie binevenita de la regula proiectelor sablon, banale si lipsite de imaginatie.

TibiV

#3212
Foarte fain podul!
Dar prea ingust...
"Latimea acestuia va fi de 7 metri, 5,8 m cele doua benzi de circulatie si 1,2 m trotuarul."

Podul este amplasat aici: https://goo.gl/maps/XMDFd9ejWZqMNTC37
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

survola

Și acesta este DC177, care va ajunge la acest pod. Nu e prea lat nici el



Powered by API/PUM imgur uploader

manuel.matias.503

Podul peste Someș din Satu Mare


rocklee


gsimon

Se pare ca dupa lupte seculare, podul de la Turda intra in reparatii:  :notworthy: :phew:

"Podul de la A&A, de la ieșirea din Turda spre Alba Iulia, se va închide din 22 martie 2021, pentru efectuarea lucrărilor de reabilitare."

"După startul lucrărilor la pod, circulația va fi deviată în totalitate pe strada 22 Decembrie 1989 și strada Armatei, cu direcția spre Alba Iulia/A3/A10. Aici există două probleme majore: blocarea traficului în zona sensului giratoriu de la Dedeman și starea foarte proastă a străzii Armatei (porțiunea de la intersecția cu strada Bogata și până la ieșirea din Turda, zona Lukoil). Există unele discuții privind repararea de urgență a acestei porțiuni, măcar minimală, pentru ca traficul deviat să se desfășoare în bune condiții.

"O altă veste bună e că avem confirmarea din partea ARL (firma responsabilă de reabilitarea podului) că 𝐯𝐚 𝐟𝐢𝐧𝐚𝐥𝐢𝐳𝐚 𝐫𝐞𝐚𝐛𝐢𝐥𝐢𝐭𝐚𝐫𝐞𝐚 𝐩𝐨𝐝𝐮𝐥𝐮𝐢 𝐜𝐞𝐥 𝐭𝐚̂𝐫𝐳𝐢𝐮 î𝐧 𝐝𝐚𝐭𝐚 𝐝𝐞 𝟐𝟐 𝐝𝐞𝐜𝐞𝐦𝐛𝐫𝐢𝐞 𝟐𝟎𝟐𝟏, chiar dacă inițial stabiliseră începerea lucrărilor cu două săptămâni mai devreme (8 martie 2021).", a transmis deputatul Viorel Băltărețu, care a fost și el pe teren, în cadrul inspecției efectuate de autorități la podul de la A&A, vinerea trecută.


https://turdanews.net/articole/actualitate/75499-podul-de-la-a-a-se-inchide-din-22-martie-2021.html?comment_id=4551

ovidiu.caba

In localitatea Bulz, judetul Bihor, se construieste un nou pod peste Crisul Repede care va inlocui podul vechi. Podul vechi are o singura bandã, iar cel nou va avea două benzi de circulație cu o lățime totală de 6,00 m și două trotuare de 1,25 m.

QuoteÎncepute în 11 ianuarie 2021, lucrările la podul peste râul Crișul Repede din localitatea Bulz au ajuns la un stadiu fizic de 20%. În prezent se lucrează la finalizarea structurii care va susține podul, pe cele două maluri ale râului.

Sursa: https://www.cjbihor.ro/lucrarile-la-noul-pod-din-bulz-la-20/

tom_sawyer

CNAIR a desemnat câștigătorul pentru proiectarea și construcția unui Pod nou la Cosmesti, peste Siret




Miercuri, 17 Martie 2021, a fost desemnat câștigătorul procedurii de atribuire a contractului având ca obiect "Pod nou de la Cosmesti, peste Siret, pe DN24, km 7+620".

Investiția constă în realizarea unui pod rutier nou peste râul Siret și a unui pasaj peste Calea Ferată pe un traseu diferit decât cel actual amplasat pe DN 24, Tișița - Tecuci - Bârlad - Vaslui - Crasna - Iași, în comuna Cosmești, județul Galați, fiind o variantă de ocolire a localității Cosmești.

Ofertantul desemnat câștigător este Asocierea OPERES - COSEDIL SPA, cu preţul de 112.987.773,00  Lei fără TVA.

Durata contractului de Proiectare și Execuție este de 24 luni, iar perioada de garanție a lucrărilor va fi 120 de luni.

Semnarea contractului de achiziție publică va fi posibilă în cel mai scurt timp, după îndeplinirea formalităților legale privind elaborarea și avizarea contractului.

În cadrul proiectului sunt prevăzute și lucrări de reparații ale podului existent în vederea desfășurării traficului în condiții de siguranță în timpul execuției podului nou. După darea în circulație a podului nou partea carosabilă a podului existent va fi dezafectată, acesta urmând să rămână funcțional doar pentru Calea Ferată.

De asemenea, acest proiect prevede amenajarea unui pasaj peste calea ferată Mărășești – Tecuci și construcția a 5,6 km de drum nou cu o viteză de proiectare de 80 km/h.

CNAIR

TVlad

Daca oricum repara si vechiul pod, mai bine lasa in pace calea rutiera ca sa poata fi folosita pietonal sau pentru biciclete.

rocklee

#3220
sa deschis ocolirea la nodul ilia pentru construirea restului de pile pentru pasajul de peste CF 200 ...IMAGINEA ESTE INTERESANTA ...pozele mele sunt cu cateva posturi mai sus

https://www.replicahd.ro/varianta-de-ocolire-a-pasajului-de-la-gothatea-a-fost-dat-in-circulatie/?fbclid=IwAR0narf8SE920ZItJo_dMFVKnabfWIQc4Smc45StFLeudMNXC308BaEn


TibiV

Ziua de astazi a adus multe vesti oficiale... Desi unele sunt "usor" intarziate...

CNAIR a desemnat câștigătorul pentru reabilitarea Podului peste brațul Borcea
19 Mar 2021

Miercuri, 17 martie 2021, a fost desemnat câștigătorul procedurii de atribuire a contractului având ca obiect ,,Realizarea lucrărilor de Reabilitare a Podului peste brațul Borcea, situat pe Autostrada A2, la km 149+680".

Ofertantul desemnat câștigător este Asocierea MARISTAR COM SRL – HYDROSTOY AD, cu preţul de 67,753,035.18 Lei fără TVA.

Durata contractului este de 24 luni perioada de execuție a lucrărilor, iar perioada de garanție a lucrărilor de 60 de luni.

Podul peste Dunăre de la Fetești este un pod combinat de cale ferată și șosea, de tip constructiv (grinzi cu zăbrele și viaducte de acces), care traversează bratul Borcea al fluviului Dunărea și, împreună cu podul similar de la Cernavoda, conectează orașele Fetești și Cernavodă între regiunile Dobrogea și Muntenia.

În conformitate cu prevederile normativelor în vigoare, podul peste Bratul Borcea se încadrează în clasa stării tehnice III. În cadrul contractului de reabilitare vor fi realizate o serie de lucrări de reparații complexe (înlocuirea hidroizolației și a căii pe partea carosabilă și trotuare,  înlocuirea parapetului pietonal și direcțional, înlocuirea rosturilor de dilatație, lucrări de reparații cu betoane speciale -  la placa de suprabetonare a viaductelor de acces și la pile, lucrări de refacere a protecției anticorozive la structura metalică, atât pe podul principal, cât și pe viaductele de acces) care vor permite aducerea podului la o stare tehnică în conformitate cu cerințele de calitate prevăzute în legea 10/1995 privind rezistența și stabilitatea la acțiuni statice și dinamice, siguranța în exploatare și protecția mediului.

Semnarea contractului de achiziție publică va fi posibilă după expirarea perioadei de depunere a eventualelor contestații și respectiv după soluționarea tuturor contestațiilor/plângerilor formulate în cadrul procedurii de atribuire.

http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/cnair-desemnat-c%C3%A2%C8%99tig%C4%83torul-pentru-reabilitarea
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

NGC

In SICAP etapa de evaluare financiara s-a finalizat "oficial" abia azi 19.03.2021. ;)
Castigatorul se stia oricum deja de ceva vreme si l-am trecut mai demult in topicul pentru A2, asa ca nu a fost nici o "surpriza". :p

rocklee


pelan87

Stadiul lucrarilor la podul peste Raul Buzau de la Vadu Pasii, pe DC15, la data de 28.03.2021:
- aproximativ 30% din lungimea podului are primul strat de asfalt
- aproximativ 20% din lungimea podului a mai ramas de betonat
- restul este betonat, asteapta asfalt + marcaje + parapete